tekno
tracklist:
lisätiedot - kuuntele
16 posts, 1 page, 7,132 views
Replying to Sam Lainio - Teknopolis Vol 2:
-- ja ehkäpä se planetary assault systemskin saadaan täs koht puolii Suomeen. ---
Sori, pitää viel mainita et 2 saman tuottajan biisiä peräkkäin ei oo koodin mukaista (mun mielestä).
Juu khyl tämä taas oli oikeen menevä.
Alkupuolisko oli hienoa diippiä kamaa, loppupuoliskon biisit ei ihan niin hyvin menny, mut meni kuiteski. Vähä jotain pientä moodswingiä olisin siihen keskivaiheille kaivannut ni olis pysyny kiinnostavampana.
Hyvä tekniikka.
edit: Sori, pitää viel mainita et 2 saman tuottajan biisiä peräkkäin ei oo koodin mukaista (mun mielestä).
---
Sori, pitää viel mainita et 2 saman tuottajan biisiä peräkkäin ei oo koodin mukaista (mun mielestä).
---
Minkä vitun koodin?? :D Mun mielestäni on aivan sama, ett olisko vaikka kaikki biisit samalta tuottajalta, kunhan ne vaan sopivat samaan pakettiin.
Hahah, no jopas :D
Minkä vitun koodin?? :D Mun mielestäni on aivan sama, ett olisko vaikka kaikki biisit samalta tuottajalta, kunhan ne vaan sopivat samaan pakettiin.
There is no code. Se oli mun mielestä vain hauska sanavalinta tohon tilanteesee. Tarkotus oli sanoa, että itse olen aina välttänyt tuota, ja olettanut että muutkin, mutta se olenkin sit vaa mä :D