Myydään:43 m², 2h+k+kph

9 posts, 1 page, 3,704 views

m0nkei

Posts: 73

#2 • • m0nkei
Asiahan nyt ei sinäänsä minulle kuulu mutta itseäni ihmetyttää kovasti ilmoitukset kun myydään jotain niinkin suurta ja arvokasta kun asuntoa ja kuvia ei viitsitä ottaa.. Aika moni varmasti surffaa suoraan ilmoituksen ohi.
Kimbou

Posts: 608

#3 • • Kimbou

Replying to Myydään:43 m², 2h+k+kph :

Asiahan nyt ei sinäänsä minulle kuulu mutta itseäni ihmetyttää kovasti ilmoitukset kun myydään jotain niinkin suurta ja arvokasta kun asuntoa ja kuvia ei viitsitä ottaa.. Aika moni varmasti surffaa suoraan ilmoituksen ohi.



aika moni ketä ostaa niinkin isoa ja arvokasta kuin asunnon tekee tuskin ostopäätöstä kuvien perusteella, vaan katsoo ja arvioi paikan päällä. tärkeimpiä taitaa olla hinta,sijainti ja koko. Muut TÄRKEÄT speksit löytyy ilmoituksesta ja muista dokumenteista jota näytössä jaetaan.

Kumpula myy jo itsessään paikkana aika hyvin.

Ainakin itse ostin asuntoni juurikin niin aikanaan. Tuskin potentiaalinen asiakas surffaa ohi jos asunto kiinnostaa, oli sitten kuvia tyhjistä huoneista tai ei.

ps. kuvat on tulossa muuten parin päivän sisällä.

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

hrdkvr

Posts: 3,929

#4 • • hrdkvr KURGO
pitää komppaa monkeita.

Nykyään porukka on nuiin laiskaa ettei viitti soittaa ees välittäjälle sopiakseen aikoja :D
kuvat ovat ehdottomasti oltava ja mielellään ammattikuvaajan ottamia että ne potentiaaliset asiakkaat saadaan edes paikalle.

ps just itse kämpän (jo toisen) myyneenä

--
-keep it hard-

Lost-Soul

Posts: 3,107

#5 • • Lost-Soul los pallos
Kylhän noista kuvattomista ilmotuksista tulee mieleen, että paikka on täysin pomminjäljiltä ja sinne olisi syytä vielä pari pommia laittaa, jotta asunnosta saa edes remppakuntoisen.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Kimbou

Posts: 608

#6 • • Kimbou
toivoisin että tähän ei tulisi enempää roska postauksia. Kiitos.

Asunnon tämän hetkinen kunto selviää lukemalla ilmoituksen. Josta näkyy myös asunnossa ja talossa tehdyt remontit.

Kuvia siis tulossa parin päivän sisään.

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

hrdkvr

Posts: 3,929

#7 • • hrdkvr KURGO
ei roskapostia vaan kullanarvoisia vinkkejä

--
-keep it hard-

samlainio

Posts: 1,264

#8 • • samlainio
Tosiaan kullan arvoisia vinkkejä niille ketkä ovat etsimässä esim ensimmäistä kotiaan.

Itse haettiin vaimon kanssa asuntoa puolisen vuotta ja huomattiin mm sellasia juttuja, että mm Lauttasaaresta meni pari kämppää nenänedestä, kun joku oli ostanut kämpän vain kuvien perusteella. Tuntui kyllä aika uskomattomalta, mutta tollasta tuo asuntokauppa tuntui olevan tossa viime kesänä. Ja ihan välittäjiltä kuultua tietoa. Nyt tosin vähän rauhoittunut. Ja omasta kokemuksestani sanon, että ehdottomasti kuvat nettiin ja mitä enemmän niihin kuviin jaksaa panostaa, niin sitä parempi vaikutelma tulee mahdolliselle ostajalle.
Kimbou

Posts: 608

#9 • • Kimbou
kuvallinen tietysti aina parempi, se on KAIKILLE selvää. Tässä niitä nyt ei näytä olevan ja kuten sanoin ilmoittivat niiiden tulosta muutaman päivän sisällä

muutama kiinnostunut jo kuulemma soitellutkin ja yksi näyttö jollekkin kiireiselle pidetty.

*piis*

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.