Hexe - Deep Side 2 (Deep / House)

12 posts, 1 page, 3,318 views

Avatar
#1 • • Edited Hexe Guest
Autumn grooves, october moods...

Suurimmaksi osaksi tän vuoden kamaa.
Hiukan saattaa kohista mut hey, that´s part of the businness.


- 100% vinyl
- No tracklist


P.S. Sori, 30 sek puuttuu vikasta biisist. Loppuu kuin seinään.


deep, house, jotain
1h 7min/92.1mb

lisätiedot - kuuntele
samlainio

Posts: 1,264

#2 • • samlainio
Jeppistä! Laitetaas tää kuunteluun. Oli ainakin tuo Deep Side 1 aika kovaa kamaa!
Amuck

Posts: 2,396

#3 • • Amuck dub-i-dub
Kiva kun oot kotona ja tuuppaat tämmöisiä ilmoille.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avatar
#4 • • Hexe Guest
ööö... Mielipiteitä?
samlainio

Posts: 1,264

#5 • • Edited samlainio
joo, tää on kyllä kumma juttu, ett jäbän mixaus on neljäntenä chartilla, mut ketään ei kiinnosta kommentoida yhtään mitään. No on ainaki underground meininkiä :D

Mä kyllä tykkään tästä kovasti paljon! Hyvän rauhallinen tunnelma, tosiaan diippiä. Ja tosiaan toi mixausten flow on kyllä ihan loistava, ku miettii ett jäbällä ei oo mitää digitaalista apua (loop -toimintoa tms) apuna näissä. Iso hatunnosto kokonaisuudesta! Tää on ihan kympin arvonen mixaus!

Meitsi diggaa!


...mikäs biisi mutten lähtee tossa 23 min kohdilla. Aika tiukka!
J.Kusti

Posts: 1,018

#6 • • Edited J.Kusti Deep Space Helsinki
lainio provosoi täällä ni pistetään kevyesti:

propsit steve o:n work dat shit:sta. hieno biisi. keskikohta (26 - 43 mins) ei kolahda allekirjoittaneelle. mood 2 swingistä lähtien toimii taas nätisti.

jepa!

edit: unohtu sanoa että ekasta biisistä ois voinu tulla jo aiemmin pois. mikä liene biisi? kuullosti puoliks melchiorilta ja puoiks villlapaselta. kummatkin hyviä tuottajia.
Homegrove

Posts: 2,102

#7 • • Homegrove Further
Jos tänään muistais vihdoin kuunnella, siinä se on jo jonkun päivän työpöydällä maannut.

--
Forward thinking house music

Homegrove

Posts: 2,102

#8 • • Homegrove Further
Pari juttuu.

1: Vitun hyvä mix.

2: Olisit voinut hiukan äänenvoimakkuutta nostaa jonkin sortin masteroinnilla.

3: Mikä se Kill Billin ekaa biisiä sämpläävä, öö, biisi oli?

--
Forward thinking house music

akiapina

Posts: 2,729

#9 • • akiapina apinaki

Replying to Hexe - Deep Side 2 (Deep / House):


2: Olisit voinut hiukan äänenvoimakkuutta nostaa jonkin sortin masteroinnilla.




Jep, jäi kans eilen kuuntelemati kun karitapiot pauhas töissä kuulokkeiden läpi vaikka vola oli täysillä. Nyt on vedetty file mp3gainin läpi ja koitan ens kerralla uudestaan!
samlainio

Posts: 1,264

#10 • • samlainio
Masterin nostossa tapahtuu vaan se ilmiö, ett kohina nousee myös, eli ei siitä oo käytännössä mitään hyötyä. Ja tuo alkuperäinen nauhoitus on vielä hiljasemmalla. Mä nostin vähän tota volaa, ennenkun laitoin sen tonne serverille.
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#11 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
Hei hei hei, olihan tää hyvä miksaus ja pakko komppaa Lainioo, että pirun smoothia miksausta vinyyleiltä. Vissiin 3 (vai jopa 4?) dekin teknokikkailut kantanu aika lailla hedelmää *hih*

Sulavasta sekoittelusta ja hyvistä biiseistä huolimatta se jokin koukku tuntui puuttuvan, ainakin näin kuumehouruisena pikaisesti kuunneltuna. Täytyy jättää talteen ja kuunnella pari kertaa paremmassa kuosissa, niin ehkäpä tää sitten aukeaa meikäläisellekin.
Avatar
#12 • • Hexe Guest
Katos, sanoja!

Toi volumejuttu on ihan oikeutettu kommentti. Mä oon nauhotellu kaikki miksaukset aina mun pienelle mp3-soittimelle suoraan ja tällä kertaa jäi nauhotus jostain syystä vähä hiljaseks ja kohisi hiukkasen. Kai mun pitäis opetella nauhottaa setit koneelle pikkuhiljaa... Biisejä mä en valota tällä kertaa.

Niijoo ja eka biisi on melko pitkä. Se on sen verran hieno tekele et halusin soittaa sen kokonaisenaan. Livetilanteessa ei tuota vois soittaa kokonaisena missään nimessä, mut miksaukset on sen suhteen joustavampia.

Kiitoksia kun kuuntelitte ja jaksatte kommentoida! Ja jos Aki todella jakso viel nostaa masteriiki ni toivon et mixi oli vaivan väärti.

Heh, niijoo ja emmä neljäl dekil sentää oo vetäny, kolmel tuli pyöriteltyy :)