Hyviä kovalevytila/serveri/webhotellipalveluja mixtapeja, valokuvia, tms... varten... vai tarviiko n

4 posts, 1 page, 1,538 views

golem

Posts: 1,395

#1 • • golem Golem
Mä olen käyttänyt 5 vuotta sellaista palvelua kuin 1g.fi, joka on nykyään kuvat.fi. Palvelu kuitenkin maksaa jonkin verran, 15eur/6kk ja 24eur/24kk. Suht halpaa, mutta on sekin rahaa.

kuvat.fi hyviä puolia:
- toiminut nopeasti ja luotettavan tuntuisesti pitkään

kuvat.fi huonoja puolia:
- serverille voi ladata tavaraa vain FTP:llä, tai webikäyttöliittymällä. Ite kaipaisi jotain, jonne saisi SSH yhteyden.
- palvelun adminit on aivan liian arkoja sulkemaan accountteja jos on vähänkään epäselvä tilanne. Mun tunnus suljettiin kysymättä multa mitään, kun kuulemma johonkin html:ään on tullut haittakoodia. Joku viestintäviraston robotti ilmeisesti on löytänyt sen html:än. Ekalla varoituksella en ehtinyt tehdä asialle mitään ennen kuin tunnus suljettiin uudestaan n. viikon tai parin kuluttua ja nyt uhkailtiin sulkea pysyvästi jos ficoran robotti viel kerrankin lähettää admineille poistopyynnön. Kyseinen html tiedosto on lomakuvien index.html ja sellainen, että minä tai yksikään mun tuttava ei taatusti ole ladannut tiedostoa moneen vuoteen.


Eli mites, tarviikos edes nykyaikana kaikkien uusien web 2.0 palveluiden aikana omaa serveriä mixtapeille, flyereille, jne...? Suositelkaa vaan jos tiedätte halpoja tai hyviä palveluita.

Mä oon itseasiassa haaveillut sellaisesta kovalevytilapalvelusta, joka olisi myös linux serveri ja johon voisi ite asennella ja virittää kaikenlaista häkkyrää, esim. PhPBB:tä tai Wikiä (eli web-hotelli), mutta ainakin muutama vuosi sitten nämä oli hinnoiteltu firmoille, eli moninkertainen hinta verrattuna tohon kuvat.fi:hin.
Ressiv

Posts: 1,582

#2 • • Ressiv
Mixtape hosting:

www.is-music.net

suosittelen, ite käyttänyt tuota jo melkosen pitkään. JA ON HALPA!
Jussi Soro

Posts: 6,385

#4 • • Edited Jussi Soro choon!
Serverikäytössä mulla on Saunalahden Iso G, eikä ole ollut mitään ongelmia. 50Gt tilaa, rajaton liikenne, 5€ / kk.

Webbisivut on int2000:lla, kun ne joskus sinne pykäsin. Toimii ihan OK, tosin paska mailiserveri, huono aspa jne. En oo katsellut muitakaan kun siirto on kohtuullisen vaivalloista - toi toimii kuitenkin ihan riittävällä tasolla, eikä ole pahan hintainen.