Procyo:
Jos sitä sun tuttua sanotaan Rotaksi ja se asuu vanhassa Eirassa, niin sit on sama mies kyseessä...
Ei oo. Asuu espoossa-
171 posts, 9 pages, 44,553 views
Procyo:
Jos sitä sun tuttua sanotaan Rotaksi ja se asuu vanhassa Eirassa, niin sit on sama mies kyseessä...
enkeliina, 15.5.2006 10:20:
Hmm, eipä koskaan ole mitään iskulauseita käytetty.
Silmiin katselua ja hymyä, vaivaantuneita tilanteita...
Pieni pusu hyvästiksi. Tavatessamme sitten vuosia
myöhemmin hän totesi että tekisipä mieli ottaa kasvoista
kiinni ja suudella. Tein sen hänen puolestaan
hallucinogen, 15.5.2006 10:22:
---
enkeliina, 15.5.2006 10:20:
Hmm, eipä koskaan ole mitään iskulauseita käytetty.
Silmiin katselua ja hymyä, vaivaantuneita tilanteita...
Pieni pusu hyvästiksi. Tavatessamme sitten vuosia
myöhemmin hän totesi että tekisipä mieli ottaa kasvoista
kiinni ja suudella. Tein sen hänen puolestaan
---
Eikös toi oo vähän turhan hidas taktiikka? :D
Remotion, 11.2.2005 12:31:
keskustelee naamat vastatusten 6 tuntia putkeen, muista säilyttää loppua kohti aina vaan pitempään katselontakti, ole aidosti kiinnostunut, huomioi vastapuolen älykkyyttä (paitsi jos se on ihan pässi, sit voi sanoo suoraa et oot kiva mut älykääpiö).
tolle meni yks, yks meni sillee et kyyläilin vaa, sit sain sen numeron ja pistin jotain tekstarii seuraavana päivänä ni muija vastas et se oli nähny musta unta sinäyönä ja heräilly yöllä pohtii niitten katseiden merkitystä.
noh sit yhestä en voi puhuu täällä, koska välil o viisaampaa vaieta.
*juonittel*
n¤n¤, 15.5.2006 10:48:
aika pitkälle mun tapa toimia jos oon erityisen kiinnostunut ihmisestä, enempää aloitetta ei heru
ja yllättävää kyllä - toimii
sune, 15.5.2006 17:57:
Onhan noit tullu eteen, mut täst lähiajalta tulee mieleen sellanen heitto jolle joutu vähän repee.
Suunnilleen ensimmäiset sanat jotka tulee on "Voisitsä joskus ottaa pöksyt pois?" mä sanoin et et sä voi tollast mult tulla kysyy. ja vastaus siihen "No ei tuu välttämättä toista tilaisuutta kysyä."
Ja loppuja en kerrokkaan