Iskukeinoja

171 posts, 9 pages, 44,465 views

#121 • • RINY Guest

Avernian:
---
Sade*:
Mun mielestä on parempi että toinen ihastuu itse ihmiseen
---

Ei sellaista tapahdu. *hih* Omiin mielikuviinsa ihmiset ihastuvat.

---

No mut, tää on vaan mun mielipide. *vink*

---

Mielipiteesi on väärä *vink*

No kiitos kun perustelit niin hurjasti ja kaikkea. Olen sitten väärän mielipiteen omaava ihminen ketä ei tajua mistään mitään. *uuh* *kivatsulle* *vink*
#122 • • RINY Guest

Avernian:
---
Sade*:
No kiitos kun perustelit niin hurjasti ja kaikkea.
---

Ole hyvä. *vink*

---

--ketä---
---

Kuka, ei ketä. *hih*

Kuka sun aamumuroihin on mahtanu taas kusta tänään? *nauru* Anteeks. *uuh* Oli ihan pakko.
ee102

#123 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Ei mun mielestä oo mitään yleispätevää iskukeinoa. En ite pidä latteuksista enkä erikoisista iskuyritystavoista vaan lämpenen yleensä hitaasti, tutustumalla paremmin... Yleensä jos joku tuntematon tulee selkeästi iskemismielessä juttelemaan niin itse ainakin lähinnä nostan piikit pystyyn ja väistyn omaan rauhaani. *hihu*
toma

#124 • • toma Tototoototo
Ole oma itsesi kaikkine vikoinesi ja yritä parhaasi mukaan olla mahdollisimman hyvä toiselle.

Toimi ainakin mulle. :o

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

-P

#125 • • -P

toma:
Ole oma itsesi kaikkine vikoinesi ja yritä parhaasi mukaan olla mahdollisimman hyvä toiselle.

Toimi ainakin mulle. :o

enpä olisi paremmin osannut tiivistää. liikaa roolinvetoa en suosittele kellekään, koska itselleni ainakin tuo koitui turmiioksi :|

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

W

#126 • • W
Paras keino on pitää suunsa kiinni ja esittää kilttiä *vink*
#127 • • Equalizer Guest

W:
Paras keino on pitää suunsa kiinni ja esittää kilttiä *vink*

Joo*enkeli**nauru*
[Nuclear]

#128 • • [Nuclear] el aprendiz

salaisinko?:
enpä olisi paremmin osannut tiivistää. liikaa roolinvetoa en suosittele kellekään, koska itselleni ainakin tuo koitui turmiioksi :|

Mitäs Monacon prinssiä sä esitit?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

#129 • • Equalizer Guest
Tai sit tällänen..Mä oon dj..Soitan kikkelirancee laukalla*muhaha*
Epailija

#130 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Vasen suora on nopea, mutta siihen on vaikea saada kunnolla voimaa.

Oikea suora on hieman hitaampi, mutta siihen saa taas vastaavasti kropan paremmin mukaan.

Koukkuihin kannattaa turvatua vasta lähietäisyydellä, mutta tämä ei tee niistä huonoja vaihtoehtoja. Koukkuihin (sekä oikeaan että vasempaan) saa lantion vahvasti mukaan ja onnistunut uppari tuo yleensä hyviä tuloksia.

"Spinning backfist" on lähinnä onnenonkijoille.

Armoton uurastus saa ennemmin tai myöhemmin jonkun iskun menemään perille jollain teholla, mutta noin yleisesti ottaen kannattaa yrittää jekuttaa ennen varsinaista "lähetystä". Silloin saattaa päästä kolauttamaan kunnolla myös toisen egoa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ANONYM

#131 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
moi!mä seurustelin 5v sitten ihan saman näkösen muijan kaa ku sä..eli tiedän MISTÄ sä tykkäät.ja se entinenkin.....soittelee mulle vieläkin. (tämä pitää lausua vain oikein!äänen paino on tärkeä..tyyliin joey fredeistä,kylte tiijätte)
TanyaK

#132 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Luulisin että jos muijan tarvii iskee hetero mies voi toimia seuraavasti:

"Moi, haluuks nähdä ku mä ja mun kämppis käydään yhdessä suihkussa..?"

Olettaen tietenkin että kämppis on tyttö..
[Nuclear]

#133 • • [Nuclear] el aprendiz
Paras keino on olla järjettömän komea, fiksu ja filmaattinen. On toiminut. *muhaha*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

henkkat

#134 • • henkkat
on varmaan tullu jo esille, mut kun omana ittenä puskee turisee..niin kyl sieltä joku sirpa aina lämmähtää.*joo*
mehukatti

#135 • • Edited mehukatti dude
mä en ainakaa kovin helposti pysty menee juttelee tuntemattomalle, vaikka olis katellu hieman pidempäänkin "sillä silmällä". varmaan aika paljon luonteesta kiinni, toiset kun pystyy menee heittää kenelle tahansa melkee mitä tahansa epämäärästä. *nauru*
AlexS

#136 • • AlexS kummasetä

mehukatti:
mä en ainakaa kovin helposti pysty menee juttelee tuntemattomalle, vaikka olis katellu hieman pidempäänkin "sillä silmällä". varmaan aika paljon luonteesta kiinni, toiset kun pystyy menee heittää kenelle tahansa melkee mitä tahansa paskaa. *nauru*

samoin *hih*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

jazmo

#137 • • jazmo techmu

salaisinko?:

Miljonääri jussi?
RINJET

#138 • • RINJET Team Sika

ALIEN:
vaikka olen ruma ja köyhä... mä silti nussin ja lujaa! ;)

tai sit

Haluatko tänään laadukasta seksiä? - no EN!!
..no lähde sit mun mukaani ;)

...*justjoo*

vitut mistään iskutyyleistä.... olkaa vaan itsenne ja katsokaa silmiin *joo*

[muokattu 19.7.2003 12:50]

yrmeet vaa!

--
www.team*possu*.tk

-P

#139 • • -P

jazmo:
Miljonääri jussi?

meinaa oikein perna revetä paskoista läpistä :(

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

remotion

#140 • • remotion nostatus guru
keskustelee naamat vastatusten 6 tuntia putkeen, muista säilyttää loppua kohti aina vaan pitempään katselontakti, ole aidosti kiinnostunut, huomioi vastapuolen älykkyyttä (paitsi jos se on ihan pässi, sit voi sanoo suoraa et oot kiva mut älykääpiö).
tolle meni yks, yks meni sillee et kyyläilin vaa, sit sain sen numeron ja pistin jotain tekstarii seuraavana päivänä ni muija vastas et se oli nähny musta unta sinäyönä ja heräilly yöllä pohtii niitten katseiden merkitystä.
noh sit yhestä en voi puhuu täällä, koska välil o viisaampaa vaieta.
*juonittel**iloinen*