Club YK presents Cosmic City vs Get Down w/ Tensake (live, DE) 9.10.2010 @ Helsinki

21 posts, 2 pages, 3,789 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1 • • Aurinkoneiti
Mietin tässä, että onkohan tuon Tensnaken tyyli vähän liian discomaista. Nyt en kauhiasti kaipaisi sellaista menoa.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3 • • Aurinkoneiti

Replying to Club YK presents Cosmic City vs Get Down w/ Tensake (live, DE) 9.10.2010 @ Helsinki:


---
Mietin tässä, että onkohan tuon Tensnaken tyyli vähän liian discomaista. Nyt en kauhiasti kaipaisi sellaista menoa.
---


Se on tunnin live, raffia housea disco infuence kyllä mukana. Mä hoidan technot ja houset. live alkaa 00:30. Ainiin sun pitää tulla moikkamaan mua, mulla on sulle yksi erikoiskutsu :D



Jaahas, täytyy tulla paikalle ihmettelemään. Tuun myös moikkaamaan sua, jos uskallan.*hihu*
Lil Tony

Posts: 775

#5 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to Club YK presents Cosmic City vs Get Down w/ Tensake (live, DE) 9.10.2010 @ Helsinki:


---

---
Mietin tässä, että onkohan tuon Tensnaken tyyli vähän liian discomaista. Nyt en kauhiasti kaipaisi sellaista menoa.
---


Se on tunnin live, raffia housea disco infuence kyllä mukana. Mä hoidan technot ja houset. live alkaa 00:30. Ainiin sun pitää tulla moikkamaan mua, mulla on sulle yksi erikoiskutsu :D
---


Jaahas, täytyy tulla paikalle ihmettelemään. Tuun myös moikkaamaan sua, jos uskallan.*hihu*



Kyl sä uskallat :D ota rohkaisuryyppy

--
Jazz Is a Teacher

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#6 • • Aurinkoneiti

Replying to Club YK presents Cosmic City vs Get Down w/ Tensake (live, DE) 9.10.2010 @ Helsinki:


---

---

---
Mietin tässä, että onkohan tuon Tensnaken tyyli vähän liian discomaista. Nyt en kauhiasti kaipaisi sellaista menoa.
---


Se on tunnin live, raffia housea disco infuence kyllä mukana. Mä hoidan technot ja houset. live alkaa 00:30. Ainiin sun pitää tulla moikkamaan mua, mulla on sulle yksi erikoiskutsu :D
---


Jaahas, täytyy tulla paikalle ihmettelemään. Tuun myös moikkaamaan sua, jos uskallan.*hihu*
---


Kyl sä uskallat :D ota rohkaisuryyppy



*tirsk* jo vain *nauru*
dj upi

Posts: 1,835

#7 • • dj upi
J33!
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#8 • • Aurinkoneiti
En tykännyt ollenkaan Tensnaken tyylistä. Kauhean kaaottista musaa tyyppi soitti. Loppuillasta musa oli ihan ok, mutta sitten ei enää huvittanut tanssia monesta syystä.
dj upi

Posts: 1,835

#9 • • dj upi
Miten Tensaken musasta saa kaoottista? :D

Kiinnostaa kun aamujen jäljiltä veny päiväunet niin että tuli sit missattua kemut :(
Lil Tony

Posts: 775

#10 • • Lil Tony Cosmic City Survivor


En kyllä saa Tensnaken musasta kaaosta millään :D Mestassa oli positiivinen kaaos.

--
Jazz Is a Teacher

Lil Tony

Posts: 775

#12 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Coma Cat

&feature=related

--
Jazz Is a Teacher

Ben Moroder

Posts: 63

#13 • • Edited Ben Moroder
Paras ilta meitsillä YK:lla! Musa oli ehtaa kultaa läpi illan. Tonilla oli kova ote heti alussa ja Tensnake oli todella jees.
Alkuillasta mestoilla oli joku pipopäiden tilaisuus ja tuli ikävästi todettua että miesten vessat (privat) oli jo heti mestoille tullessa = 22.20 läpeensä kusessa. SHIT.

Illan parhaita hetkiä musiikillisesti:

Coma Cat
Josh One - Contemplation
Mario Basanov -Do You Remember (The Revenge drama mix)
rajatonvimma

Posts: 19

#15 • • rajatonvimma
Kiitos musiikista! Toni oli taas täydessä tulessa ja hienosti oli muuttunut YK:n valokattaus.
pax pax pax
dj upi

Posts: 1,835

#16 • • Edited dj upi
ÄÄÄÄÄ! Perkele teidän ja videoidenne kanssa! Kadun tätä missausta lopun elämäni!*toktok**eiei**lohduttel*
Newhouse

Posts: 24

#17 • • Newhouse
mahtava ilta! kovinta liekitystä mitä olen todistanut missään vuosikausiin. kiitos Toni, Tensnake & co.!
GERTY

Posts: 411

#18 • • Edited GERTY
voi gsus mitkä ilottelut teillon ollut! voi miksi en ollut tuolla, buu big miinus mulle!

mitäs meillä olikaan ensi viikonloppuna, ei voi olla himassa enää nuo videot nähtyään =D (edit. joo mä taidan myydä Faihless lippuni vekka, perkele kun ovat samana iltana)
RobertoR

Posts: 72

#19 • • RobertoR
Oli kyl parhaimmat kestit vähään aikaan. Kiitokset Tonille ja Marcolle loistomusasta!
Päälikköbileet.
Lil Tony

Posts: 775

#20 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to Club YK presents Cosmic City vs Get Down w/ Tensake (live, DE) 9.10.2010 @ Helsinki:

voi gsus mitkä ilottelut teillon ollut! voi miksi en ollut tuolla, buu big miinus mulle!

mitäs meillä olikaan ensi viikonloppuna, ei voi olla himassa enää nuo videot nähtyään =D (edit. joo mä taidan myydä Faihless lippuni vekka, perkele kun ovat samana iltana)



Isoleen live lauantaina wink wink. Ennenkuulumaton live aina.

--
Jazz Is a Teacher