[VISIONS] Lasse L - Tejde (deep, tech-house, techno)

7 posts, 1 page, 3,416 views

Toykio

Posts: 294

#2 • • Toykio
Loppu kaneetteja viedään, ompa ollut miellyttävä miksaus!
Iso tykkäys :)
akiapina

Posts: 2,729

#3 • • akiapina apinaki
Lassen miksaukset on ollu aina hyviä ja tuskin täkään tekee poikkeusta, lataukseen!
kovas

Posts: 1,522

#4 • • kovas Kristo
"sillisalaattia eineskansalle." :D maistuu!
Avatar
#6 • • Edited Hexe Guest
Oon noi sun aiemmatkin kuunnellut ja tuli tämänkin kanssa näin tehtyä.

Hyvin koottu ja teknisesti kelpo jälkee jälleen kerran.

Muutamat biisit osu ja muutamat uppos.
Jos mä nyt jotain sanoisin, niin se olis tää: Koska kysehän ei ole mistään "hypnoottisesta" teknosta, vaan melko puhtaasta klubikamasta, niin näin pitkään settiin kaipais jotain hieman vielä kaavasta poikkeavampaa kamaa, ihan vaan pari vielä vaan rohkeempaa vetoo johonki väliin. Tossa oli tälläistä henkeä tossa 37 min. kohdalla. Hyvä tiputus ton biisin avulla. Tosin sen jälkeen tulleessa biisissä ei välttämättä ollu tarpeeks munaa vaan sama kliininen techousenitkuttelu jatkui tuotapikaa. Siihe vois vetää vaik jonkun kunnon analogisen teknomäiskeen perään ja sitte jatkaa tuota linjaa. Toimis sellasena hengähdystaukona.

Mutsiis, genressään todella hyvä miksaus! Sori jos mä takerrun pikkuseikkoihin :D
OHM

Posts: 111

#7 • • OHM VISIONS
Muchas gracias kommenteista kaikille. mahtavaa et on jaksettu kuunnella vaik onkin vähän pidempi setti! sorry että kesti reagointi, reissussa on ollu sen verran hektistä

Hexe: hyvää pointtia, tota 37min jälkeistä tunee mietin pitkään että vaihtasinko muuhun mutta se kuitenkin jotenkin pääty mukaan, siihen ois voinu kyllä tulla pidempi breikki, true. muuten yritin saada mukaan ison skaalan vähän eri tyylisiä biisejä, enkä yrittäny tehdä liian kaavamaista ja yhdenmukaista,mikä tietenkin olis pitäny homman hypnoottisempana. Oon vaan ite puutunu aivan täysin liian sole-genremäiseen mixaamiseen, ja sen takia biisit eroo soundillisesti toisistaan joka vie gloryn ehkä siitä deepimmästä fiilistelystä.

loppupää on sitä mikä ehkä itelle kolahtaa kaikista eniten, mutta oli kiva soitella iso skaala erilasia biisejä yhteen, näis on aina enemmän haastetta :D klubikamaa, hmm joo, mitään ug saundia tää ei oo, vierastin kuitenkin sitä analogista teknomäiskettä, berliinin ylitarjonta sitä on ehkä puuduttanu mut :D

Cheers guys!