Harder.fi: For The Love Of Hard 20.10.2010 @ Tampere

26 posts, 2 pages, 7,447 views

Hendryk

#2 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Ei maar himputti! Mähän olen tuolloin Tampereella Einstürzende Neubautenia palvomassa!!! *aplodit*Se ja tämä, niin siinähän olisi sellainen cocktail, että se olisi kaikkea muuta kuin "mono and tonic". Sitten kun kaverit kysyisivät, että millaista oli kosken kuohuissa, niin vastaisin, että "HÄ!! HUUTAKAA KOVEMPAA!"

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Ozma

#3 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Replying to Harder.fi: For The Love Of Hard 20.10.2010 @ Tampere:

Ei maar himputti! Mähän olen tuolloin Tampereella Einstürzende Neubautenia palvomassa!!! *aplodit*Se ja tämä, niin siinähän olisi sellainen cocktail, että se olisi kaikkea muuta kuin "mono and tonic". Sitten kun kaverit kysyisivät, että millaista oli kosken kuohuissa, niin vastaisin, että "HÄ!! HUUTAKAA KOVEMPAA!"

Ohhoh mitä musaa ... ois voinu tulla itekki kattoo tota, mutta ku pitää noi juoksevat asiat hoitaa. Tervetuloa kuitenki tänne ja katotaan jos saan livautettua jotain yhtä häiriintynyttä äänimaailmaa omaan settiin ^_^
harder.fi

#4 • • harder.fi
Soittoajat:

2200-2300 xl8r
2300-0000 Jka
0000-0100 Suzus
0100-0200 J-Mx
0200-0330 Ozma
Decion

#5 • • Decion Koneradio
Kyä näin o! jos äkselereittöri soittaa ekana ni joutuu varmaa sit tulee heti paikalle! *vink*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

SuzuS

#6 • • SuzuS elohiiri....
Multahan on luvassa synttäri spessu setti...
että täällä juhlitaan ja rankasti!
Hendryk

#9 • • Hendryk Sen verran, että sapiens

---
---

Ohhoh mitä musaa ... ois voinu tulla itekki kattoo tota, mutta ku pitää noi juoksevat asiat hoitaa. Tervetuloa kuitenki tänne ja katotaan jos saan livautettua jotain yhtä häiriintynyttä äänimaailmaa omaan settiin ^_^

Kiitos kutsusta, enköhän minä vähintään piipahda paikalla. Olisihan se nyt hölmöä jättää hyödyntämättä näin erinomainen yhteensattuma! Sitä en kyllä uskalla luvata, että olisin loppuun asti, vaikka tuo "häiriintynyt äänimaailma" kuulostaakin houkuttelevalta, mutta en sitäkään sano etten olisi. Kyllä siihen torstain keikkaan ehtii toipua, vaikka minulla on kyllä sellainen messevä muistikuva kokemistani Harderin bileistä, että pyykkipäivää tietää...*pahis*

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Syntse

#10 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Huomennahan tuota kemua on tarjolla ja huomenna nähdään kuinka Tampereen hard dikkarit jaksaa kemuttaa keskel viikkoa.
Daverian

#12 • • Daverian
Varmasti tulisin jos vaan olisi rahaa. Mutta kun sitä tulee vasta maanantaina lisää. Masentavaa. Pitää ehkä katsoa jos jostain saisi revittyä kuitenkin parikymppiä.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Stonewoman

#14 • • Stonewoman
Toivottavasti porukkaa eksyy paikalle *hihu*
Decion

#17 • • Decion Koneradio
Sum raev today maby?

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Auacusha

#19 • • Auacusha Koneradio

---

---

Huomisiin! *känni**super*
---

koitas pitää ittes kuitenkin soittokunnos :D
---

Ei mulla semmosia ongelmia oo :D

*Auacusha ilmoittautuu vapaaehtoiseksi juomaan J-mx puolesta*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

xl8r

#20 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Meikäläiseltä tulossa hieman erikoisempi setti heti tapahtuman alkuun, joten raahatukaahan paikalle jo heti kympiltä.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe