PSYCHEDELIC CLINIC with LAUGHING BUDDHA (UK), FEARSOME ENGINE (UK), TRISTAN (UK) 26.11.2010 @ Helsin

31 posts, 2 pages, 11,997 views

Techa

Posts: 318

#21 • • Techa
mukana,paikalla & läsnä! *jiihaa*

--
´klik klak bada bada klik klak boom!!

jay_kay

Posts: 9

#23 • • jay_kay jay_kay
onneks tarkastin klubituksen kalenterin! ois jääny välii muuten, supporttii tulos turust saakka *jiihaa*
Metz^^

Posts: 264

#24 • • Metz^^
Liput noukittu :P

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Metz^^

Posts: 264

#25 • • Metz^^
+ Mahtiartistit
+ Ihmisten hyvä fiilis
+ KORISTELUT !
+ Penkkien määrä ja tanssilattioiden tilavuus
+ leima kädessä
+ Narikan toimivuus
+ Fiiliksissä oleva baarin henkilökunta

- Todella kalliit juomat (kaupan halppisenergiajuoma(myydään yleensä 1e tölkki) 5e.. en edes halua tietää mitä alkoholijuomat maksoi)
- Parit piripäät joiden käyttäytyminen oli aggressiivista eikä näkynyt mitään kiertäviä vartijoita/eikä baaritiskin porukka tehnyt näille henkilöille mitään.
- Kellon lyödessä 02:30 volat nostettiin niin lujalle että alkoi musiikki menemään puuroksi

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

ezzy

Posts: 8,060

#26 • • ezzy Droid-pappa

Replying to PSYCHEDELIC CLINIC with LAUGHING BUDDHA (UK), FEARSOME ENGINE (UK), TRISTAN (UK) 26.11.2010 @ Helsin:

nom nom nom



+1

Kivaa oli ja harmittamaan jäi oikestaan vaan toi äänen puuroutuminen, koska alussa soi aivan täydellisesti ja todella loistavaa musaa :)

Tänx Clinic!

ja erityiskiitos kivalle tytölle joka käski menemään sivuun kuvaamaan, koska olin hänen edessään ja peitin artistit. Tänks, itseäni vartenhan siellä kuvailin :D
-Clinic-

Posts: 838

#27 • • -Clinic-

Replying to PSYCHEDELIC CLINIC with LAUGHING BUDDHA (UK), FEARSOME ENGINE (UK), TRISTAN (UK) 26.11.2010 @ Helsin:




- Parit piripäät joiden käyttäytyminen oli aggressiivista eikä näkynyt mitään kiertäviä vartijoita/eikä baaritiskin porukka tehnyt näille henkilöille mitään.
- Kellon lyödessä 02:30 volat nostettiin niin lujalle että alkoi musiikki menemään puuroksi




Jos joku henkilö käyttäytyy asiattomasti niin siitä on hyvä käydä sanomassa joko pokeille tai baaritiskin henkilökunnalle, siihen puututaan kyllä välittömästi kunhan asiasta tiedetään. Vaikka henksua on siellä baaritiskin sisällä niin eivät hekään näe kaikkea mitä tannssilattialla tapahtuu.

Merkillistä jos soundi on puuroutunut, itse emme huomanneet mitään. Tuolla äänentoistolla voi soittaa huomattavasti kovempaa, ja on soitettukin, eikä se mene puuroksi koskaan. Aino mikä tulee mieleen on se että 02:30 vaihtui live joka tuli eri läppäriltä kuin kaksi aikaisempaa liveä, eli olisiko siellä sitten ollut asetuksissa, äänikortissa tms jotain häikkää.
Metz^^

Posts: 264

#28 • • Metz^^

Replying to PSYCHEDELIC CLINIC with LAUGHING BUDDHA (UK), FEARSOME ENGINE (UK), TRISTAN (UK) 26.11.2010 @ Helsin:


---



- Parit piripäät joiden käyttäytyminen oli aggressiivista eikä näkynyt mitään kiertäviä vartijoita/eikä baaritiskin porukka tehnyt näille henkilöille mitään.
- Kellon lyödessä 02:30 volat nostettiin niin lujalle että alkoi musiikki menemään puuroksi
---



Jos joku henkilö käyttäytyy asiattomasti niin siitä on hyvä käydä sanomassa joko pokeille tai baaritiskin henkilökunnalle, siihen puututaan kyllä välittömästi kunhan asiasta tiedetään. Vaikka henksua on siellä baaritiskin sisällä niin eivät hekään näe kaikkea mitä tannssilattialla tapahtuu.

Merkillistä jos soundi on puuroutunut, itse emme huomanneet mitään. Tuolla äänentoistolla voi soittaa huomattavasti kovempaa, ja on soitettukin, eikä se mene puuroksi koskaan. Aino mikä tulee mieleen on se että 02:30 vaihtui live joka tuli eri läppäriltä kuin kaksi aikaisempaa liveä, eli olisiko siellä sitten ollut asetuksissa, äänikortissa tms jotain häikkää.



Tuo sekoilija ei ollut tanssilattialla vaan baaritiskin välittömässä läheisyydessä, kävi myös baarimikolle jotain huutelemassa. Rauhoittui sitten mesottuaan noin tunnin siinä :)

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

ezzy

Posts: 8,060

#30 • • ezzy Droid-pappa

Replying to PSYCHEDELIC CLINIC with LAUGHING BUDDHA (UK), FEARSOME ENGINE (UK), TRISTAN (UK) 26.11.2010 @ Helsin:


---

Merkillistä jos soundi on puuroutunut, itse emme huomanneet mitään. Tuolla äänentoistolla voi soittaa huomattavasti kovempaa, ja on soitettukin, eikä se mene puuroksi koskaan. Aino mikä tulee mieleen on se että 02:30 vaihtui live joka tuli eri läppäriltä kuin kaksi aikaisempaa liveä, eli olisiko siellä sitten ollut asetuksissa, äänikortissa tms jotain häikkää.



Kyllä se soi pidempään jo samalla tavalla, vaikea päätellä ulkopuolisena missä varsinainen ongelma oli, kun kuuntelijasta kaikki vaan peittyi bassopuuroon. Melodioista ei saanut enää kunnolla selvää. Alkuillasta johonkin kahden pintaan tms soi vielä oikein nätisti. Sen jälkeen ei ollut enää missään päin ko. huonetta muuta kuin bassopuuroa.

ja tosta sekoilijasta tosiaan sanoin baarimikollekin että pyytää jonkun heittämään pihalle, että se on parhaat hetkensä nähnyt, mutta mitään ei tapahtunut vaikka ko. jannu kävi hakkaamassa baaritiskiä ja jutteli siinä samaisen baarimikonkin kanssa. Ja tätä ennen tosiaan varmaan tunnin ajan kävi selittämässä erittäin agressiivisesti jotain sekavaa jokaiselle vieressäni istuneelle ja lopuksi myös mulle. Siirtyi muualle mesoamaan (hetkeksi), kun tein selväksi etten arvosta eikä olla kavereita.

Mut eipä se iltaa pilannut, kuten ei toi äänentoisto-ongelmakaan. Olishan siitä livestä ollut tietty kiva saada enemmänkin irti. Olin kyllä ihan tyytyväinen, että pääsi nostamaan koipea pitkästä aikaa moisten loistavuuksien soitellessa. Pieni ikuisuus siitä kun on viimeks kuullu noin helmeä musaa :)
noena

Posts: 3,138

#31 • • noena first breath after coma
Vahingossa paikalle päädyttiin, ja oli ihan loisto kemut! *sydän* .... enkä ole ikuisuuksiin pleikkarissa käynyt, ja yllätyin hyvin positiivisesti *piis*

--
TwistedLife™ Amusement Park