M: Peugeot polkupyörä aka Hipsteritsygä

9 posts, 1 page, 16,839 views

Timce

Posts: 5,381

#1 • • Edited Timce
Oma kullanmuru, iltojeni tähti.

Mulle liian pieni, vaikka muuta olen itselleni uskotellut. Haluaa että sillä ajetaan ja hyvänä pidetään. Sydän särkyen luovutan pyörän uudelle omistajalleen. Oletko se sinä?

Mitat:
Pystyputki:57cm
Vaakaputki:56cm

Osaa mm:
Etukiekko: Mavic Open Sport
Takakiekko: Mavic Open Sport
Takanapa: BLB
Etunapa: Dimension
Kränkit: Sakae SA
Ohjaustanko: Lyhennetty XLC City
Gripit: BLB Chewy
Satula BLB Fly
Renkaat: Fyxation Orange session 700
Hampaita: 38:16

Kuva000.jpg

Kuva001-1.jpg

Pyörä sijaitsee Helsingin Sörnäisissä, jonne sitä voi tulla koeajamaan. Matkahuolto kuljettaa pyörän edulliseen 27,60 euron hintaan myös muualle Suomeen.

HP. [o]350[/o] 300 euroa

PM tai timolaapas ät gmail.com

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

m0nkei

Posts: 73

#2 • • m0nkei
Mageen näkönen menopeli. Minkäskokoselle henkilölle tuommonen olis sopiva kun ei noi rungon cm koot oikeen kerro itselle mitään. (Paljonko sulla pituutta)
Timce

Posts: 5,381

#3 • • Timce

Replying to M: Peugeot polkupyörä aka Hipsteritsygä:

Mageen näkönen menopeli. Minkäskokoselle henkilölle tuommonen olis sopiva kun ei noi rungon cm koot oikeen kerro itselle mitään. (Paljonko sulla pituutta)



Mulla on pituuttaa 185cm. Arvelisin, että tuo käy 170-180cm pitkille.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Timce

Posts: 5,381

#4 • • Edited Timce
Ja niinkin mitätön asia, kuin "vetotapa" on jäänyt mainitsematta, eli pyörä on kiinteävälitteinen aka *fixie.

*A fixed-gear bicycle (or fixed-wheel bicycle, commonly known in the USA as a fixie) is a bicycle that has no freewheel, meaning it cannot coast — the pedals are always in motion when the bicycle is moving.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

m0nkei

Posts: 73

#5 • • m0nkei
Jeps, niin mä vähän kuvasta kattelin että fiksi kyseessä. Duunikaveri hehkuttaa noiden nimeen mutta itse en oo ikinä omistanut, punnitsenkin tässä juuri tämänhetkistä rahatilannettani, sekä sitä että osaisinko ajaa fiksillä tappamatta itseäni :D
Timce

Posts: 5,381

#6 • • Timce
Alukshan se onkin hankalaa, kun ei muista, että osat liikkuu, vaikka ei ite polkiskaan ja et pysty lainkaan rullaamaan. :D
Tosi vetäjäthän hommais tuohon lukkopolkimet, sträpit tai vastaavat, jolloin esim. alamäkeä ajaessa ei tarvitse miettiä pysyykö jalat polkimien mukana, mutta mä olen pärjännyt ilmankin, kun vaan käyttää tarpeeksi jarrua.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Timce

Posts: 5,381

#7 • • Timce
Hintaa tiputettu!

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Timce

Posts: 5,381

#8 • • Timce
Plump

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

noemi

Posts: 535

#9 • • Edited noemi
Uaah, Pösön vanhoissa rungoissa on jotain tosi kuumottavaa *blush*

Ostasin heti pois, jos oisin 175 cm pitkä hipsterismies jolla on mukava ad-duuni.
Toistaseks en kuitenkaan ole mitään edellämainituista, oon pahoillani (molempien puolesta) :((

--
Oikeutta koneille!