Haluatko Moderaattoriksi?

74 posts, 4 pages, 46,508 views

NwB

Posts: 327

#41 • • NwB
Reivaajapah hyvinkin --Hyvinkin kännissä.

Pointti oli ihan vaikappa esim. Lippumyynti jne. Ezzy nyt googlaa mun joka ip:l, mut musta se on loppujen pojuksi ihan imartelevaa.

Ja joka tapauksessa onko sillä loppujen lopuksi vitttuakaan merkitystä?

--
Jee! Kumpi voitti!!

ezzy

Posts: 8,060

#42 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Haluatko Moderaattoriksi?:

Reivaajapah hyvinkin --Hyvinkin kännissä.

Pointti oli ihan vaikappa esim. Lippumyynti jne. Ezzy nyt googlaa mun joka ip:l, mut musta se on loppujen pojuksi ihan imartelevaa.

Ja joka tapauksessa onko sillä loppujen lopuksi vitttuakaan merkitystä?



Imartelet itseäs kuule ihan liikaa, ja ignoreenhan sä päädyt samantien joka kerta.
NwB

Posts: 327

#43 • • NwB

Replying to Haluatko Moderaattoriksi?:


Imartelet itseäs kuule ihan liikaa, ja ignoreenhan sä päädyt samantien joka kerta.



Pyydän aidosti anteeksi. :/ Kykenee ymmärtää :)
&p=1E1BCD70679901A1&playnext=1&index=93

--
Jee! Kumpi voitti!!

anqqa

Posts: 4,032

#44 • • anqqa tirehtööri
Ja jos vaikka palattais aiheeseen eli yritettäis löytää halukkaita karsimaan tän kaltasista off-topic turhuuksista, kiitos.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jammailija

Posts: 3,224

#45 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Kuilu ois kova! Ja mites ois Umbala! Se ei helposta hätkähdä ja sil on paljon nettikokemusta*joo*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

m1kk3

Posts: 5,560

#46 • • Edited m1kk3 no-life
Ihme että meikäläisen nimi vielä pompsahti täällä esiin, siihen nähden paljonko mä olen täälläkin perseillyt :D Mutta joo, toki olen käytettävissä jos tarvetta on *piis**hymy*

edit: se etu mulla on, että koska mulla ei ole mitään muuta elämää, ni voisin omistaa kaiken aikani klubitukselle :D


edit2: omat ehdotukseni: Individual, JussiS, Ezzy, Anselmi

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Zapa

Posts: 1,393

#47 • • Zapa Mr Wrangler
Ehdotan Dj Erkki-Teroa, kerran nahnyt sen nimen Tallinnassa jossain flyerissa.
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#48 • • Edited kuilu ja kummitus

Replying to Haluatko Moderaattoriksi?:

Kuilu ois kova!


Muuten hyvä, mt skenel ei o varaa meizii, ei rahallisesti eikä muutenkaan, ku en tekis mitään. Tottis olis nastaa, ku ne joita pännii, ne ei vois sit bänniä enää.

Mähän olen siis sitä mieltä, et moderaattoreita ei tarvita. Aika moni mun ex-norelistalaisistaki on täällä ilmottautunu hommaan, joten se kertonee mun asenteesta. =D Eli moderointia ei tarvita ainakaan niin kauaa kuin Klabarissa on tämä nore-feature (ja se pitäis hioa sillee, ettei norelaiset näkyis ees quoteissa!). Ja IMO sekin on siis berseestä! Ensin nore ttuun ja sit voisitte miettiä niitä moderaattoreita? Tässäkin on ehdotettu siis ihmisiä, jotka varmasti on monella noressa, hienoa, näin se sosiaalinen kanssakäyminen pelittää intterwepissä! =D

Oletko Sinä moderaattori? Tiesitkö, että voit lopettaa jo tänään? Liity Anonyymeihin-Moderaattoreihin, siellä tapaat kohtalontovereitasi, voit keskustella moderaattoriuden vaaroista ja kauheuksista, ja Jeesuksen avulla Sinä pääset eroon pahasta vaivastasi, liity jo tänään!

3.jpg

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

domi

Posts: 7,069

#49 • • domi Työn sankari.
lol @ internet-elämä & nettikokemus.

Internet-ajokortti pakolliseksi!
US together

Posts: 147

#50 • • US together Redneck

Replying to Haluatko Moderaattoriksi?:


---
Ehdotan Juhgua.
---


Antaisin bannit tost ameriikin lipusta ja signistä.. Amerikka on paskaa*poks*



Iso henkilökohtainen kyynel sinulle.

--
God Bless America

Jimmyfi

Posts: 904

#51 • • Jimmyfi
BC :)

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

lunastar

Posts: 1

#52 • • lunastar
Pitkään jo foorumia ja sivuja lueskellut, mutta nyt vasta rekkautunut. Modehommat kiinnostaa ja tällä hetkellä niitä tulee jo tehtyä tuolla moottoripyora.org:n puolella, joten kiinnostaa. Voipi toki olla, ettei ny oteta, kun vasta tänne puolelle rekkautunut, mutta kerrotaan silti, että jobi kiinnostaapi :)
Caro²

Posts: 5,301

#53 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Vaikka tässä kuinka miettii, ketä moderaattoreiksi ehdottaa, niin moden pitäis mahtua spekseihin:
- Kohtuu nuori (= vielä useamman vuoden aktiivinen saitilla).
- Ei juurikaan närää foorumilla aiheuttanut
- Mielellään tuntemattomampi henkilö tai sitten anonyymi moderaatiokollektiivi*
- Mahdollisesti aikaisempaa kokemusta moderoinnista (tämä on kuitenkin kohtuullisen iso saitti, eikä kokemus ole pahitteeksi)

* Valmiiksi tunnetut nimet aiheuttaa vääntöä

---

Enemmän tai vähemmän tuntemattomista henkilöistä omasta mielestäni MAHDOLLISESTI hyviä vaihtoehtoja:
- Kajis
- lunastar (jos tosiaan hoitaa moderaatiota myös jollain toisella saitilla toimivasti)


Valmiiksi tiedetyistä nimistä mahdollisesti käyttökelpoisia olisivat:
- Mikke
- Individual
- Raver 71
- Homegrove
- Orion (aika tuskin riittää)
- Dominik
- Sapeli


Pienin varauksin:
- Ezzy
- Jussi Soro
- Juhgu


Tämän lisäksi lähtisin tutkailemaan elektronisen musiikin kerhon jäsenistöjen aktiiveja: Entropy(hki), Techmu(lpr), Hytky(hki), Spinni(tre) -niistä löytyy valmiiksi järjestötoimintaan perhetyneitä, konemusaskenessä heiluvia henkilöitä, joita moderaatiohomma klubbarissa saattais hyvinkin kiinnostaa ja olla vielä älyllisesti passelia porukkaakin :) Viisi vuotta sitten olisin ehdottanut lpr:n puolelta aktiiveja:

- Pepeto (Robodisco, techmun ex vpj/pj tms)
- Nikke (techmu ex vpj/pj tms)

En tiedä millä mielellä nykyisin ovat, mutta ovat kyllä ihan sopivaa settiä nykyjäänkin jos vaan klubiskenessä heiluminen vielä nappaa :)

EDIT PS. Itse en aio tuohon asettua ehdolle, vaikka se periaatteen tasolla kiinnostavaa saattaisi ollakkin - mutta aika ei riitä ja se aiheuttaisi vaan erinäistä eripuraa vähän siellä sun täällä (vaikka moderaatiohommia tulee edelleenkin tehtyä mr-dj.org -portaalissa ja tuossa toisessa klubikuvastossa).
Jousen

Posts: 1

#54 • • Jousen
Mikä se ensimmäinen kysymys oli?!

Tottakai tähän täytyy lähteä mukaan
Jussi Soro

Posts: 6,385

#56 • • Jussi Soro choon!
Kauheen vähän naisia tänne ilmoiteltu, joten mun mielestä freja vois olla ihan hyvä mode.
Bio

Posts: 4,429

#58 • • Bio The Bullies / Pinky
Nää herrat sopis hommaan:
- domi
- jussi soro
- homegrove

Ja ainahan pitää olla mukana musta hevonen:
- laite
mariq

Posts: 2,154

#59 • • mariq
Ehdotan sapelia. Taatusti provosoitumaton ja forum-kokemustakin löytyy *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

noena

Posts: 3,138

#60 • • noena first breath after coma

Replying to Haluatko Moderaattoriksi?:

Ehdotan sapelia. Taatusti provosoitumaton ja forum-kokemustakin löytyy *joo*



Piste täältä kans sapelille _o/

--
TwistedLife™ Amusement Park