Sensation festival lähestyy - mistä voi ostaa asianmukaisia vaatteita helsingistä tai turusta

5 posts, 1 page, 5,005 views

Morphdog

Posts: 1

#1 • • Morphdog
Moikka!

Olen menossa kaverin kanssa Köpikseen Sensation festivaaliin hyppimään jalat puhki. Olen aika uusi näissä piireissä ja en oikein tiedä mistä vaatteita voi/kannattaa hankkia. Dresscode on valkoinen ja jotain sopivia vaatteita pitäisi löytää. Onko Turussa, tai Helsingissä jotain liikettä, jossa on nimenomaan tämän genren vaatteita?

-Morphdog
kajis

Posts: 345

#2 • • kajis
Kauppakeskus Jumbossa (Vantaalla) on ainakin H&M ja Dressman missä olen nähnyt valkosia kauluspaitoja ja farkkuja vaikka millä mitoin. Tiedä sitten miten tää "syyssesonki" vaikuttaa vaatteiden väreihin. Muistan ku joskus ei saanu vaaleita housuja tän ilmiön takia ei sitte millää *grr*
sapeli

Posts: 11,768

#3 • • sapeli jokukukamikä?
Aika heikkoa on bilevaatetarjonta Suomessa - jos löytyy luottokortti, melkeinpä suosittelisin ulkomailta tilaamista. Deecom.de on todella hyvä paikka, suosittelen lämpimästi. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Amuck

Posts: 2,396

#5 • • Amuck dub-i-dub
Turussa on Pirjon Bazaari, Klubin vieressä, käypä sieltä katsomassa tuulipukua.

http://www.bazaari.fi/

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco