Replying to X-Rust esittää: NOTKE - Elektronisen Rytmimusiikin Klubi 2.10.2010 @ Turku:
---
---
---
Kovin jätkä laitettu heti ekaks soittaa..no good =( jengi siemailee viel whiskyä himassa tohon aikaan =(
---
kaikki on suhteellista. lisäksi ei liene ihan ylitsepääsemätön kynnys lähteä tämän kaltaisiin bileisiin hyvissä ajoin eli heti klo 23.00!
---
Älä ota hernettä. =)
---
en! oletin vain että tuommosena transejuniorina et vain varmaankaan edes tunne muita soittajiamme etkä näin ollen osaa arvostaa heidän osaamistaan sekä tietämystä ihan oikean teknon saralta jota muuten tuossa porukassa löytyy yhteensä lähes 50 vuoden verran.
HAHA. Salli mun nauraa...et ottanu hernettä mut silti alat nimittelee vaikka ihan väärään kyl meni =D
Joo en varmaan ollu syntyny sillon ku sä oot teknoa täällä soitellu. Se mitä viime kerralla kuulin X-rustissa niin ei tullu ihan 50 vuoden soittokokemuksilla sieltä kajareista ulos...tai sit mun korvissa on jotain vikaa =D
mut joo. Eihän asia mulle sen enmpää kuulu eikä oikeastaan sen enempää kiinostakkaan. Täällä ei näköjän saa yhtään mielipidettä kertoa kunnes joku vetää helvetilliset herneet.
Peace & love!!! siitähän täs on kyse eiks je? =D