NEO secrets from another place (moved to a NEW VENUE) day 1 - techno FRIDAY 5.11.2010 @ Neo club, He

29 posts, 2 pages, 13,443 views

-neo-

Posts: 358

#21 • • Edited -neo- indie
Secrets from another place complete timetable

Venue: Neo, Vuorikatu 2 Helsinki
Open 22-04

**************************

Set times for 5.11. evening 22-04 - techno day

22:00 Taste
23:00 Juno Reactor (UK) techno set DJ
00:45 Alan Fitzpatrick (UK)
02:15 Dj Orkidea

22:00 - 23:00 special offers! Be early

**************************

Set times for 6.11. saturday morning afterparty:

05:00 Alan Fitzpatrick (UK)
07:00 Mr A & Eliot Ness

Funktion1 soundsystem

**************************

Set times for 6.11. saturday evening - psychedelic day

22:00 Robin Triskele (UK)
23:00 OOOD (UK) LIVE ON STAGE!
00:30 Juno Reactor (UK) oldschool Goa set DJ
01:40 The Green Nuns Of The Revolution (UK)
02:50 Proteus - psychedelic set

22:00 - 23:00 special offers! Be early

**************************

Set times for 7.11. sunday morning afterparty:

05:00 OOOD (UK) techno set DJ
07:00 Loopus in Fabula (IT) LIVE
08:00 Aegonox & Zenitah
09:00 Eliot Ness
11:30 Taste

**************************

Funktion1 soundsystem
VJ / 7 screens / decorations
Timce

Posts: 5,381

#22 • • Edited Timce
Jaa jaa...Mieli vähän kyllä tekis. Minkäslaista teknoa nämä ulkomaalaiset oikein soittaa?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

hiphei

Posts: 493

#23 • • hiphei
Suuri kiitos*sydän*
Oli mukava ilta, ei tungosta, ei lasinsiruja tanssilattialla, palvelu pelas, kelpoo saundii ja mukavia immeisiä*aplodit*
-neo-

Posts: 358

#25 • • -neo- indie
Niin tai siellä on se sun "konsultoima" F1, jonka netissä hehkutit parhaaks, milläs kaikilla forumeilla. Oliko kallis kun myit railonkoskille...
Lil Tony

Posts: 775

#26 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to NEO secrets from another place (moved to a NEW VENUE) day 1 - techno FRIDAY 5.11.2010 @ Neo club, He:

Niin tai siellä on se sun "konsultoima" F1, jonka netissä hehkutit parhaaks, milläs kaikilla forumeilla. Oliko kallis kun myit railonkoskille...



Mä vaan ihmettelin että miksi olisitte vaihtanut Funktion Onen yläpäät "parempiin" Turbo soundeihin niinkuin sanoit. Mun mielestä ne uudet kaiuttimet on Funktion Onen parhaiten soivat yläpäät. En mä ole mitään myynnyt Railonkoskelle, vaan suositellut niille hyvää hyvyyttäni parasta mitä sillä rahalla saa mun sponssidiileilläni, erittäin reilu kauppa heille, alle maahantuojan hinnoin. Mä vaan ihan mielenkiinosta halusin tietää että jos ne yläpäät on vaihdettu niin voin ostaa ne meille erittäin mielellään pois nurkista mätänemästä. Alapäät ovat täysin samat kuin YK:lla ja mitä meillä oli Redrumissa.

PS. Jos ne ei soi hyvin tai menee ruvelle niin katsoppa sitä jakosuodinta, älkää koskaan pääsäkö sitä punaiselle se ei ole mikään pioneeri. Jos haluat lisää äänenpainetta sinne niin osta 3 x sama määrä F1 vahvistimia, koska niistä 4 x 21" subeista ei lopu kapasitetti, mutta jos ja kun siellä on ääniongelma nykyään niin toi on turhaa.

--
Jazz Is a Teacher

Hendryk

Posts: 510

#27 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Aika paljon muuttuivat asiat ennakkolipun ostamisen jälkeen: Minun piti mennä yksin isoihin psykebileisiin - päädyinkin kaverin kanssa kaksin pienelle tekno(house)klubille, siis sillä prikulleen samalla lipulla. Ja eipä siinä mitään, kyllä meille maistui, mutta kävijämäärän vähyydestä päätellen moni oli käynyt myymässä lippunsa takaisin, tai on kiinnostuneempi tämän illan psyke-painotteisemmasta kattauksesta. Oli kuitenkin kiva, että pienellekin poppoolle vaivauduttiin tarjoamaan hyvät kinkerit. Muuten messevää polvien nitkutusta ja näpsäköitä dj-settejä haittasi kuitenkin kaksi asiaa. Ensinnäkin ihmetytti se, että Neo oli suunnilleen tapetoitu tulevan Bukem-vierailun (19.11.) settiaikataululla, mutta kuluvan illan soittolistaa ei näkynyt missään - pisti vähän miettimään, että soittelikohan Juno Reactorin slotilla "Juno Reactor", semminkin kun müjikantti ei ujona miehenä kasvojaan tainnut yleisölle paljastaa. Suurempi ja varsinainen suututus oli kuitenkin se katossa sytkyttänyt loisteputki, joka paiskoi valoa silmille epätahdissa vaikka minne yritti mennä. Minulla on jo kylppärissäni sellainen, enkä tahdo sietää sitä kahta minuuttia, saati että pitäisi katsella semmoista tuntikausia ja vielä maksaa siitä. Sen kun te heivaatte ongelmajätelaitokselle tai suuntaatte kattoa kohti, niin a vot voin taas pomppelehtia pää pystyssä, varpaitani tuijottelematta ja olla kiltti ja iloinen poika.*joo*

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

FallenRuby

Posts: 13

#29 • • FallenRuby
Lauantaina oli kyllä mahtava meno, harmitti vaan Green Nunsin lennolta myöhästyminen. No onneks musa oli muuten niin hyvää että tuli tanssittua se pari tuntia hyvillä mielin. Neo Club oli mainio paikka ja ihmisetkin leppoisia! :)