Distortion presents Mindcore pre-party 27.8.2010 @ Helsinki

31 posts, 2 pages, 8,657 views

scold

Posts: 471

#23 • • scold Therapist (Distortion)
Huomenna. Muistakaa ES.
Dj WerneX

Posts: 394

#24 • • Dj WerneX
Onks nää nyt siel hesperianpuistossa sitten ? vai ?
Distortion

Posts: 54

#26 • • Distortion
Joo elikkä Hesperian puistossa ollaan, mutta katotaan vielä toi sää aamusta ettei sentään kaatosateeseen lähetä soittelemaan.
Distortion

Posts: 54

#27 • • Distortion
Paikka on nyt siis Hesperian puisto ja Oopperatalon amfin lähellä.
tättähäärä

Posts: 103

#28 • • tättähäärä
Nääh, mä skippaan salin ja tuun tänne :D. Ehtii kai sitä "treenata" myöhemminkin, tai muullakin tavalla.

--
Tee mitä lystäät, jos se on paskaa mä en kuuntele.

Dj WerneX

Posts: 394

#29 • • Dj WerneX
PAIKKA ON AMFITEATTERIN VIERESSÄ !! myöhästyneet tietäneen tulla melkein viereen finlandia talolle päin ! PAIKKA EI OLE SAMA KUIN VIIME VUONNA SIEL KALLIOIDEN PÄÄLLÄ ! tulin vaan ilmoittamaan asian tänne nopeasti ja ihan just takaisin paikan päälle :) nähdään kaikki rakkaat konemusiikin ystävät :) itse en ole koko iltaa paikalla mutta mahdollisimman kauan olen paikalla =)
Syntse

Posts: 1,652

#30 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
järjestävän tahon puolesta ilmoitan että tapahtumalle tuli keskeytys Hesperian puistossa, mutta asia yritetään korjata siirtymällä Kaisaniemen puistoon. seuratkaa ääntä jos homma menee putkeen.
Dj WerneX

Posts: 394

#31 • • Dj WerneX
mä luovutin jo ja vedän sen kunniaks perseet himassani naiseni kanssa olisin halunnut et naisenikin olis päästy vähän tämmöisiin kemujen tunnelmaan sen takii oltiin ekoja paikalla ja sitten se meni suoraan sanoen vituiks istuttiin joku tunti about kaisaniemen puistos sen jälkeen ja ei näkynyt mitään kemu meininkii, mut nyt voin vaan sanoa et hyvää illan jatkoa niille jotka menee HELSINKI CLUB:ille kuuntelee sashaa ja kumppaneit ( ulkomaan dj:t ) mukaan lukien pitäkää hauskaa oon hengessä mukana vaikka en pääse paikalle =) nähdään taas jossain kemuissa :) rakkain terveisin DjWerneX ! harmi vaan kun tää päivä meni näin mut bailui on tulossa vaikka muille jakaa lisää :)