Sami vois tänä vuonna mun puolesta mielummin kokata täällä ku rokata. Voisit vääntää jotai sisäfilettä sellasel myyntiständil kokin hattu pääs. Sit jengin ei tarvis vetää tyhjään mahaan tota Distortion-ES/kiljua :P
PAIKKA ON AMFITEATTERIN VIERESSÄ !! myöhästyneet tietäneen tulla melkein viereen finlandia talolle päin ! PAIKKA EI OLE SAMA KUIN VIIME VUONNA SIEL KALLIOIDEN PÄÄLLÄ ! tulin vaan ilmoittamaan asian tänne nopeasti ja ihan just takaisin paikan päälle :) nähdään kaikki rakkaat konemusiikin ystävät :) itse en ole koko iltaa paikalla mutta mahdollisimman kauan olen paikalla =)
järjestävän tahon puolesta ilmoitan että tapahtumalle tuli keskeytys Hesperian puistossa, mutta asia yritetään korjata siirtymällä Kaisaniemen puistoon. seuratkaa ääntä jos homma menee putkeen.
mä luovutin jo ja vedän sen kunniaks perseet himassani naiseni kanssa olisin halunnut et naisenikin olis päästy vähän tämmöisiin kemujen tunnelmaan sen takii oltiin ekoja paikalla ja sitten se meni suoraan sanoen vituiks istuttiin joku tunti about kaisaniemen puistos sen jälkeen ja ei näkynyt mitään kemu meininkii, mut nyt voin vaan sanoa et hyvää illan jatkoa niille jotka menee HELSINKI CLUB:ille kuuntelee sashaa ja kumppaneit ( ulkomaan dj:t ) mukaan lukien pitäkää hauskaa oon hengessä mukana vaikka en pääse paikalle =) nähdään taas jossain kemuissa :) rakkain terveisin DjWerneX ! harmi vaan kun tää päivä meni näin mut bailui on tulossa vaikka muille jakaa lisää :)