Myydään CD:itä sekalaista elektronista

7 posts, 1 page, 4,221 views

terraluna

Posts: 1,270

Takyon

Posts: 2,945

#2 • • Edited Takyon Möwkö
Ihan vaan tiedoksi että mulle tarjottiin discogsissa orkidean taika -levystä 75e ;) En tosin tiedä kuinka paljon tuosta normaalisti pyydetään mutta tuon yhden perusteella päättelisin että aika reippaasti enemmän kuin 2-5e

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

lopez

Posts: 1,972

#3 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Myydään CD:itä sekalaista elektronista:

Takyon, 22.8.2010 01:33:
Ihan vaan tiedoksi että mulle tarjottiin discogsissa orkidean taika -levystä 75e ;) En tosin tiedä kuinka paljon tuosta normaalisti pyydetään



Aika tavalla tarjouksesi saamissa summissa liikutaan.
Tuo tapsan esikoinen on yleisestikkin ottaen ollut arvossaan jo miltei ilmestymisajankohdastaan lähtien, jolloin mm. Anttilan hyllyiltä hupeni ks. julkaisut alta aikayksikön. Samankaltaista hintapoliitiikkaa on havaittavissa mm. herran Beautiful cds:n osilta, mikä toki sinällään lienee suht huvittavaa - ainakin asialle vihkiytyneitten parissa - sillä sential -julkaisu ei ainakaan kotimaisen mittapuun mukaan ammenna arvoaan erityisen eurovoittoiseksi. Tokihan on merkille pantavaa sekin, että se mikä meidän levyspiireillä aiheuttaa hinnoissa vähintäänkin hämmennystä, voi puolestaan esim. etelä-euroopassa olla "löytö", josta kärsiminen kannattaa porvoon mitalla.. ja taas päinvastoin.

- Väittäisin kuitenkin (mitä itse Orkidean cd:ihin on tuleva), että universalin rajattu 300:n printin painos mixaamattomasta downtempo albumista Music Speaks in Thousand Languages vetää arvokilpailun pisimmän korren, hintojen vasta lähtiessä (tässä tapauksessa rohkenen sanoa: ymmärrettävistä syistä) sadasta eurosta ylöspäin.
Vastaanotin taannoin tarjouksen omastani, vaikken toki levyä myymässä ollutkaan ja tuolloin olisi kiekosta tullut kuitattua suurehko summa lompakkoa lihottamaan - asian näin maltillisesti julkituodakseni - jonka kuitenkin jätin tässä tapauksessa vastaanottamatta. Kielikööt se osaltaan vaikkapa siitä, etteivät jotkut asiat toisinaan vain ole sen arvoisia tahi näin ainakin itse ajattelen. :))

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

terraluna

Posts: 1,270

#5 • • terraluna Agentti
Levyt myyty.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

m1kk3

Posts: 5,560

#6 • • Edited m1kk3 no-life

Replying to Myydään CD:itä sekalaista elektronista:


Väittäisin kuitenkin (mitä itse Orkidean cd:ihin on tuleva), että universalin rajattu 300:n printin painos mixaamattomasta downtempo albumista Music Speaks in Thousand Languages vetää arvokilpailun pisimmän korren, hintojen vasta lähtiessä (tässä tapauksessa rohkenen sanoa: ymmärrettävistä syistä) sadasta eurosta ylöspäin.
Vastaanotin taannoin tarjouksen omastani, vaikken toki levyä myymässä ollutkaan ja tuolloin olisi kiekosta tullut kuitattua suurehko summa lompakkoa lihottamaan



Mä voin myydä Taika-levyn ja ton Music Speaks In Thousand Languages-levyn yhteishintaan 175 euroa jos joku ostaa... Molemmat mint-kuntoisia

:D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

liikkuva muna

Posts: 2,652

#7 • • liikkuva muna an egg on the move
Pitääki laittaa Taika myyntiin jos tulee tiukka paikka :---D