Posts: 369 #24 • • 2003 Inferno [Terrorcraft] shininen on mun lemppari!kyl toi punanenkin on ihan jees*joo*
Posts: 1,170 #26 • • 2003 meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos " .magenda, turkoosi, pinkki, violetti.
Posts: 1,521 #28 • • 2003 super-enkuli ehkäpä hopea... sininen, beige, valk., tum.pun., musta ovat kyl ihan siinä perässä... hankalaa...
Posts: 506 #34 • • 2003 tiipi punanen! ja kyllä mustaki on aika kiva, mutta se jää helposti kakkoseks. no joo ja sininenkin on kiva, mut ei vaatteissa...
Posts: 131 #35 • • 2003 Galore Tumman vihree ja punainen on kivoja. Myös ruskea on veikee. Oikeestaan kaikki muut paitsi sininen... ja kulta.
#36 • • 2003 Cera Guest Ei nyt varmaan viitsi kaikkia värejä laittaa jotka miellyttää, mut eniten ykkösiä on keltainen ja punainen. niistä en osaa sanoa kumpi ois kivempi jne.
Posts: 15,721 #37 • • 2003 UnityF joo just se Hmm... huomasin että itte en oio edes vastannu tähän vaikka oon joskus tän topicin aloittanu... Eli mun ykkösväri on violetti ja purppura ja kaikki siitä välistä.. myös turkoosi ja hopea on ihku värejä...
Posts: 1,174 #38 • • 2003 kuu tyttttö Galore:Tumman vihree ja punainen on kivoja. Myös ruskea on veikee. Oikeestaan kaikki muut paitsi sininen... ja kulta. kyllä