VISIONS - NEW ERA 4.9.2010 @ Helsinki

37 posts, 2 pages, 11,123 views

sapeli

Posts: 11,768

#21 • • sapeli jokukukamikä?
Oli kyllä aika kivat kemut, vähän tietty oli ahtaanpuoleista, varsinkaan kun en raaskinut jättää reppua mihinkään...

Lisää näitä!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Riku

Posts: 3,187

#22 • • Riku The Little Prince
Mä väittäisin että mulla oli kivaa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

genki

Posts: 872

#23 • • genki
kemuihin en ehtiny mut jatkot oli todella hyvät! :] kiitos isännille!

--
crop circles in the carpet

noena

Posts: 3,138

#24 • • noena first breath after coma

Replying to VISIONS - NEW ERA 4.9.2010 @ Helsinki:



Lisää näitä!


Joo, ehdottomasti näitä lisää lähitulevaisuudessa, kun en itse lauantaina päässyt paikalle *hih* *pepsodent*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Mark

Posts: 7,311

#26 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Oujaah!

Visionsin jätkät, te rokkaatte! Myös mun mielestä yhdet vuoden parhaista bileistä, aitoa ug henkeä on kaipailtu piiiiiiitkään. Mestoilla puolenyön aikaan, ja pikavisiitiksi tarkoitettu jorailusessio venyi pilkkuun saakka ja ois voinu helposti viel jatkaakin.

+warehouse meininki <3
+++musiikki, aivan saatanan hyvää pauketta kaikilta!
+pääosin yllättävän siivosti käyttäytynyt osallistujakunta
+meininki floorilla, aikamoista liekitystä
+osaavat ja ammattitaitoiset järjestyksenvalvojat
+saundi & henkeen sopivat valot (pimeempääkin ois viel voinu olla eikä ois kyl haitannu)
+tupa täynnä, mut ei liian
+Visionsin jäbät, ilahduttaa nähdä tollasta ammattitaitoa ja aitoo innostusta asiaan.

Ei voi muuta sanoo kuin ISO kiitos, tällasten bailujen ja fiiliksen takii alunperin bileet vei mukanaan *sydän*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

UzU

Posts: 2,361

#27 • • UzU [33100]
Iso käsi järjestelyistä kaikin puolin!

Musa tippu kyllä kans hyvin ja oli hieno nähdä miten liekeissä lattia oli :)
kakeP

Posts: 114

#28 • • kakeP visions
Oli todella mukava nähdä jengin viihtyvän. Suurkiitokset mukana bilettäjille, te teitte näistä bailuista hiton mukavat järkätä.

Onkos kellään kuvia/ videopätkiä illasta täyttämään mun blankspotteja?
jaago

Posts: 69

#29 • • jaago Visions
Nonni, pikkuhiljaa toivuttu bileistä ja iso KIITOS kaikille osallistuneille <3 !

Homma toimi paremmin ku olin uskaltanu toivoa, äänentoistosta iso kiitos Precision Audion Lasselle.
Porukkaa ei viittitty ottaa liikaa sisään, parempi näin. Ens kerralla aikasemmin mestoille niin ei tarvii ulkona seistä. Portsareille myös iso kiitos hiton kovasta palvelusta!

Isoin palkinto uurastuksesta itelle oli nähdä jengi hymy korvissa tanssilattialla/mestoilla, ilta jota en ikinä unohda.

Niin ja muutamat löytötavarat kans mestoilta löyty, yks käsilaukku missä on somisteena
tollasia kivoja kaljapullon korkeista tehtyjä pinssejä :) Sisältä löyty punainen villapipo.

Ja sit löyty Niklas sun kyselemä reppu ulkoa, laitan mulle vaikka privana viestiä ni pääset noutamaan sen!
herra tassu

Posts: 282

#31 • • herra tassu

Replying to VISIONS - NEW ERA 4.9.2010 @ Helsinki:

Mult löyty muutama videopätkä kamerasta, laatu nyt on mitä on, mut ainakin tanssilattian äärimmäisen liekehtivä tunnelma välittyy edes jonkin verran :D

http://www.facebook.com/?ref=home#!/video/video.php?v=426958193358&ref=mf

http://www.facebook.com/?ref=home#!/video/video.php?v=426949858358&ref=mf

Kiitos viel kerran pojat! that was a night to remember!



en pysty katsomaan noita, ootko rajoittanut oikeudet vain kavereihis?
ValaX

Posts: 3,891

#32 • • ValaX
Tää haluis kans katsoo noi videoit, mut kun ei näy..
ArtLe

Posts: 9

#33 • • ArtLe
Näkyyks nyt?
ValaX

Posts: 3,891

#35 • • ValaX
mä oon vissiin pikkasen vähä-älynen tai jotain, mut mä en löydä edelleenkään mitään videopätkää tuolt*ding*
kakeP

Posts: 114

#36 • • Edited kakeP visions

Replying to VISIONS - NEW ERA 4.9.2010 @ Helsinki:

mä oon vissiin pikkasen vähä-älynen tai jotain, mut mä en löydä edelleenkään mitään videopätkää tuolt*ding*



Koita copy+pastee koko linkki selaimeesi. Tästä nopeesti kattomal huomaan että toi linkki on highlightattu vaan fb.com/home?/ saakka.