Eugina - Eric Prydz -Special mix (live stream 2.8.2010)

10 posts, 1 page, 4,121 views

eugina

#1 • • eugina YleX tt-i *sydän*
mixxed.jpg

livesoittelut 2.8.2010, tuli koottua omia lemppareita naapurin ekiltä.. :D
elektro, house, progressive, tekno, jotain

tracklist:
1.Pryda - Frankfurt
2.Pryda - F12
3.Pryda - Rymd
4.Switch - A Bit Patchy (Eric Prydz Remix)
5.Eric Prydz - Pjanoo
6.Pryda - Miami To Atlanta
7.Pryda - Evouh
8.Pryda - Big Boss
9.Eric Prydz - Sweet Genesis
10.Cirez D - Glow
11.Faithless - Not Going Home (Eric Prydz Remix)
12.Cirez D - On Off
13.Pryda - M.S.B.O.Y.

lisätiedot - kuuntele

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

Jil

#2 • • Edited Jil
Pryda: Big Boss: Mistäköhän mahdan kyseisen biisin löytää? Aivan, en mistään koska sitä ei oo koskaan julkastu kun Magin promo-VD:llä.. Mut sulla vissiin on niin paljon suhteita et omistat kyseisen lätyn.. *nauru*
Niin ja lähde: swedishhousemafia.com
Kysy vaíkka modeilta siellä et onko julkastu vai ei. *joo*

Voi saatana et pistää joskus vihaks tämmönen *grr*
deviq

#3 • • Edited deviq
Nopeella tsekkauksella discogsista saa noita promoja alle 10e hintaan...

http://www.discogs.com/sell/list?release_id=1403740&ev=rb

Edit: Taitaakin olla yhteenmiksattu tuo versio. En tiedä tuon miksaamattoman version promon harvinaisuudesta, mutta kyllähän niitä silti saattaa olla myynnissä?
Jil

#5 • • Jil
Vähän sama kun mä soittasin mun seuraavassa promomixissä jotain prydan radiorippiä minkä oon kuullu Digwedin setistä
RakField

#6 • • RakField

Replying to Eugina - Eric Prydz -Special mix (live stream 2.8.2010):

Jil, 6.8.2010 22:03:
---
deviq, 6.8.2010 21:59:
Nopeella tsekkauksella discogsista saa noita promoja alle 10e hintaan...

http://www.discogs.com/sell/list?release_id=1403740&ev=rb

---

Ihan ylipäänsä promovaiheessa olevan biisin soittaminen "nobody" DJ:ltä on aika arveluttavaa

Siinäkin tapauksessa että kaveri tekee mixtapen jossa on pelkästään prydzin tuotantoa? :D
eugina

#8 • • eugina YleX tt-i *sydän*
pahoittelen jos oon menny astumaan "prydalandian" pyhälle maalle, ei tuu toistumaan..

..ja biisistä sen verran, että ruotsalaiselta kaverilta oon kappaleen saanut, en tiedä onko jätkä sen ripannu youtubesta vai mistä, ja discogsin sivulla oleva on yhteenmiksattu setti, oon kuullut myös, mutta en lähde tota spekuloimaan sen enempää..myönnän että väärin tehty, pitäis taustat ottaa selville ennen ku alkaa jakeleen mtn, mut siellä se nyt on enkä koko settiä viitti jaosta vetää pois, jossei sitä joku vaadi? -kiitos

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

Jil

#9 • • Jil

Replying to Eugina - Eric Prydz -Special mix (live stream 2.8.2010):

eugina, 8.8.2010 14:01:
pahoittelen jos oon menny astumaan "prydalandian" pyhälle maalle, ei tuu toistumaan..

..ja biisistä sen verran, että ruotsalaiselta kaverilta oon kappaleen saanut, en tiedä onko jätkä sen ripannu youtubesta vai mistä, ja discogsin sivulla oleva on yhteenmiksattu setti, oon kuullut myös, mutta en lähde tota spekuloimaan sen enempää..myönnän että väärin tehty, pitäis taustat ottaa selville ennen ku alkaa jakeleen mtn, mut siellä se nyt on enkä koko settiä viitti jaosta vetää pois, jossei sitä joku vaadi? -kiitos

Ei se mun elämääni nyt kaada, kyse on kuiteskin oikeesta Ericin julkasusta mikä nyt on ja ei oo julkastu. Senkus pidät mixis ylhäällä.*piis*