SUPER8 & TAB - EMPIRE - Album Release Party, 23.10.2010, Virgin Oil, Helsinki

51 posts, 3 pages, 24,511 views

Mai

Posts: 374

#41 • • Mai Villikisu
Jeij, tänne kannatti lähteä!*plur* Kiva ilta ja tuli jorattua kamalasti! Musa nappasi ihan kympillä! *tanssittel*

Miinusta rajun tungoksen lisäksi muutamasta kuosikääliöstä, jotka tajuttiin heittää yhessä vaiheessa viimein pihalle. Tää kukkahattutäti*vink* ei jaksa yhtään tollasta touhua. Mutta muuten oikein mainio meininki!
W

Posts: 1,049

#42 • • W
Pitkästä aikaa olin trancea kuuntelemassa ja meni ihan mukavana vaihteluna kun olen enempi tekno miehiä itse, mut näin 1krt vuodessa ihan jees.

Mua ei häirinnyt oikeestaan muu kuin tanssilattian sekä portaikon voimakkaat valot jotka oli suunnattu niin että valo meni suoraan aivoihin.

Hyvä fiilis jäi kekkereistä kaiken kaikkiaan kuiteskin. *hymy*
Duukkis

Posts: 627

#44 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Näissä bileissä ei ilmeisesti ollut asianmukaista poistua tanssilattialta. Olinkin päälle neljä tuntia putkeen tanssimassa, ja appelsiinimehuakin tuotiin suoraan käteen. Sunnuntaina iltapäivälläkin olin ikäänkuin bileissä vielä, vaikka bussissa olinkin, joten musiikki ja tanssiminen todellakin teki vaikutuksen.

Pidin kaikesta mitä kuulin yläkerrassa soitettavan. Valot oli kyllä toteutettu vähän kummallisesti, kun piti olla silmät kiinni tanssimassa. Muutenkin niitä pyöriteltiin aikamoisen levottomasti, mikä oli toisinaan musiikin rauhallisuuden kanssa ristiriidassa. Orkidealle kiitos PPK - Resurectionista (tokavika kappale). Kuulin biisin viimeksi bileissä vuonna 2007, jonka jälkeen päätin hankkia dj-soittimet ja rupesin harjoittelemaan :)
antti83

Posts: 206

#45 • • antti83
Aivan mahtava ilta oli kyllä. Orionilta todella toimivaa musiikkia illan lämmittelyksi ja sitten illan pääesiintyjät puikkoihin. En kyllä yhtään ihmettele näiden miesten isoa nousua DjMagin listalla, oli kyllä joka euron arvoiset bileet. Aivan mahtavia biisivalintoja, hyvää meininkiä ja jatkuvaa kontaktinottoa yleisöön. Ihan varmasti menen uutenavuotena Clinicin bileisiin uudelleen näitä loistavia ukkoja kuuntelemaan :) Hieman pelkäsin että Super8 & Tabin tiukan nostattelun jälkeen Orkidean setti kuulostaisi lähinnä vaisulta esitykseltä. Mutta sen sijaan Tapsa yllättikin soittamalla aivan mahtavan ja tiukan setin, ei hävennyt yhtään illan pääesiintyjien rinnalla :) Loppuun vielä pitkästä aikaa vanha kunnon Tiesto - Urban train, siihen perään PPK - Resurrection ja vielä encorena Aalto - Rush (Super8 vs. Orkidea remix). Oli kyllä niin musiikkinsa kuin tunnelmansakin puolesta ehdottomasti parhaat bileet missä on tänä vuonna tullut käytyä. Narikan ja juomien hintataso oli kallis ja henkilökuntaa olisi voinut olla muutama tyyppi enemmän baaritiskin takana. Muuten ei mitään moitittavaa, mahtavat pippalot oli :)
GurPizza

Posts: 93

#46 • • GurPizza

Replying to SUPER8 & TAB - EMPIRE - Album Release Party, 23.10.2010, Virgin Oil, Helsinki:

Pitkästä aikaa olin trancea kuuntelemassa ja meni ihan mukavana vaihteluna kun olen enempi tekno miehiä itse, mut näin 1krt vuodessa ihan jees.

Mua ei häirinnyt oikeestaan muu kuin tanssilattian sekä portaikon voimakkaat valot jotka oli suunnattu niin että valo meni suoraan aivoihin.

Hyvä fiilis jäi kekkereistä kaiken kaikkiaan kuiteskin. *hymy*



Vamppyyri? *lmao*
Misc Management

Posts: 761

#47 • • Misc Management
Isot kiitokset meidänkin puolesta todella mahtavalle yleisölle, jonka ansiosta päästiin näin eeppisiin tunnelmiin. Suuret onnittelut juhlan sankareille albumista! A work well done indeed :)

Lisäksi kiitoksia kaikille jotka olivat mukana tapahtumaa järjestämässä ja mahdollistamassa. Battery Sound System hyvästä äänestä, Tea & Severi valoista, Klaustrofobia visuaaleista, kaikille soittajille loistavista seteistä, Fredille valokuvista ja ystäville avustuksesta tapahtuman tuotannossa!


BILEIDEN VIRALLISET KUVAT

ON FACEBOOK
http://www.facebook.com/album.php?aid=298039&id=379461070940&ref=mf

ON THE BATTERY WEBSITE
http://www.batterydrink.com/events/super8tab%20-%20empire%20-%20levyjulkkarit


Video tulossa hyvin pian, joten pitäkää silmänne auki...

Terveisin,
Misc posse
Jannice

Posts: 21

#49 • • Jannice
No nyt kun aletaan lauantaista pikkuhiljaa selviamaan niin voisi kayda taalla vahan kiittelemassa meiningeista. Uh ah ja oh. Oli paras meno ikina, missaan, koskaan. Kiitos jarjestajille, artisteille, iloiselle yleisolle, tanssiseuralle, kaikille. Valotoiminta ei minun silmaani hairinnyt, vaan oli myos gut! Kiitos ja tata lisaa!!
tab

Posts: 13

#50 • • tab
Kiitos kaikille jotka saavuitte paikalle - oli kyllä erittäin jees! Kiitos!