paras leffa?

438 posts, 22 pages, 122,669 views

#321 • • Julius Guest
Trainspotting
Fear And Loathning In Las vegas
Fight Club
Groove
Total Recall
... noit voi jatkaa nii pitkälle ku haluu mut nyt...nyt ei vaa jaksa *iloinen*
ezzy

#322 • • ezzy Droid-pappa

Juhgu:
---
Van Helsing...On se jo jonkunlainen saavutus kun onnistutaan tekemään vampyyrileffa josta minä en pidä *hmph*. Juonen syvyys ja omaperäisyys oli asteikolla 1-10 jotain miinus viiden luokkaa.

Kate Beckinsale *sydän*
#323 • • Liia Guest
1. The Crow (I *sydän*Brandon Lee)
2. Human Traffic *pihkassa*
3. Pulp Fiction (4ever&ever.. *nauru*)
4. Memphis Belle
5. Leon
6. Body Shots
7. Pay It Forward (...ihana! *plur*)
8. The Ring
9. Piano
10. Brother Bear (Pakko oli mainita *pelle* ...älkää hyvät ihmiset katsoko suomeksi dubattuna *eiei*)

Varmasti monta hyvää unohtui mutta siinä osa ainakin.. *vink*
RainChild

#324 • • RainChild
näin äkkiseltään tulee mieleen american history x, perhosvaikutus ja henkien kätkemä. Kaikkien näiden jälkeen oli jotenki sellanen olo, et "vau, olen valaistunut" *nauru*

--
Rainchild is back home

Waide

#325 • • Waide sabão
Before Sunset oli hyvin miellyttävää katseltavaa. Eikä uskois, että mun kaverit on kans tykästynyt siihen. Varsinkin kun nää kaverit on niin äijiä ettei uskois tollasen herkistelyn miellyttävän. -> http://www.imdb.com/title/tt0381681/

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

#326 • • astaroth Guest
Tähän väliin sellainen info, että Kill Bill 2 on pitkään aikaan paskin näkemäni elokuva.
W

#327 • • W
Ei varmastikkaan paras näkemäni elokuva, mutta jotenkin mieleen jäävä...mielenkiitoinen ja hauska:

Lemony Snickets A Series Of Unfortunate Events

Lemony_Snicket_poster.jpg

Suosittelen katsomista! *vink*
#328 • • Viola00 Guest
Sudenkorento oli jotenkin todella liikuttava ja hellyttävä *lohduttel*
Team America muuten vaan mun mieleen, loistava !
Fahrenheit 9/11 huippu myös

Onhan noita mutta enimmäkseen mun kohdalla jotakin "lällyä" ja lähellä tosielämää.. *joo*
Jutu

#329 • • Jutu Blondi
Pirates of the Caribbean - Curse of the Black Pearl! Siinä on just sellasta huumoria mistä mä tykkään ja siinä on Johnny Depp *sydän*
Toinen leffa mistä mä tykkään niin on Hero. Tykkään just sellasista itämaisista taisteluleffoista.
Ja sitten tiestysti TSH- trilogia on hyvä, mutta parhain niistä on Kuninkaan paluu. Paljon miekkailua *joo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Zyklonius

#331 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

kuilu ja ponivarkaat:

Perikato, jäätävä kuvaus mielettömyyden viimeisistä päivistä, erään unelman itsetuhoinen, rankka loppu. Menkää ihmeessä kaikki katsomaan, ehkä kannattaa ottaa ennen leffaa pieni kertaus Hitlerin lähipiiristä ja viimeisistä päivistä bunkkerissa, tuskin tarinan kulkua ja loppuratkaisua pystyy kukaan enää itseltään sillä spoilaamaan...

Second that, mate. Musertava elokuva, joka laittaa ruotimaan ihmismielen synkimpiä lokeroita vielä pitkäksi aikaa leffasalin valojen syttymisen jälkeen. Uskomattomia näyttelijäsuorituksia, maanista dialogia ja Götterdämmerungin tunnelmaa. Synkeää absurdismia (Himmlerin heittämä "Viis maanpetoksesta, nyt on tärkeämpääkin mietittävää: pitäisiköhän Eisenhoweria tervehtiä kättelemällä vaiko natsitervehdyksellä?" -oivallus sai allekirjoittaneen nauramaan ääneen), vainoharhaa, sysimustaa hulluutta ja kuristavaa epätoivoa. Jos maailma tanssisi pillini mukaan, niin tämä olisi elokuva, jonka katsominen ajatuksen kanssa olisi pakollista jokaiselle naksunaamalle.

Samaan sarjaan kuuluupi eilen yöllä tippa kontaktilinssissä katsomani Hotel Rwanda, joka kertoo erään sankaritarinan kyseistä maata kymmenen vuotta sitten riivanneesta kansanmurhasta, jonka toteuttamisen tehokkuus ja mielipuolisuus saisi intohimoisimmat uusionazitkin kihisemään kateudesta. Edellyttää tosin Ruandan lähihistorian ja kansanmurhaan johtaneiden tapahtumien kohtuullisen hyvää ennakkotuntemusta, muuten leffasta ei saa kaikkea irti, vaan se uhkaa jäädä semi/pseudosentimentaaliseksi rallatukseksi. Minä itkin ja lujasti, mutta toisaalta sitä onkin tullut vuosien saatossa muodostettua yliampuvan voimakas tunne- ja tutkimusside Ruandaan. Erikoista kiitosta ansaitsee Don Cheadlen häikäisevä näyttelijäsuoritus pääosaroolissa.

Uskaltaisinkin väittää, että Holokaustiin ja Ruandan kansanmurhaan johtaneiden kehityskulkujen ja mielipuolisen logiikan tunteminen ja käsitteleminen sekä niistä tehtyjen edellämainittujen popularisointien katsominen on välttämätöntä ihmiskunnan kollektiiviselle harppaukselle Kohlbergin moraaliasteikolla. Naxujen rouskinnan tiimellyksessä ja suvantohetkinä olisi itse kunkin hyvä tuntea historiansa, nykyhetkensä ja tulevaisuutensa sekä oman asemansa, velvollisuutensa ja vaikutusmahdollisuutensa tässä viitekehyksessä.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

FAIRI

#332 • • FAIRI
Donnie Darko

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

placiq

#333 • • Edited placiq Jorkki
Fear And Loathning In Las vegas (Depp *sydän*)
Fight Club
Donnie Darko
Amarican History X
The Machinist
American Psycho
Dogville

..ja uudemmista Sin City
Plaque

#334 • • Plaque
Juoksuhaudantie. *sydän*

"Haloo?"
"Helena...?"
"Onko Helena siinä? Meidän pitäis puhua..."
"Ai että nyrkki puhuu?!"
"On perkeleen huonoo huumoria!"
"VEDÄ SINÄ ÄMMÄ VITTU PÄÄHÄS!"

*lmao*
Diamanda

#335 • • Diamanda Tikittävä torpedo
Hmm. Joitakin suosikkeja: henkien kätkemä, tonari no totoro(tai jotenki sinnepäin) lilja 4ever ja fuckin åmål.
Freja

#336 • • Freja Sihteeri
Täällä on tullut paljon hyviä leffoja eteen. Noista suhtkoht uusista haluisin mainita semmoisen leffan [tai oikeestaan dokumenttihan se on..] kuin Deep Blue. Kertoo siis merestä ja siinä elävistä. Todella mielenkiintoinen, suosittelen oikein paljon kaikille jotka pitää luontodokkareista *hymy*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

#337 • • Edited ALIEN Guest
SIN CITY

Ehdotonta kärki kastia ever!! Tyyli, näyttelijät, näyttävyys, luovuus, kokonaisuus huhhuh! <3
Suosittelen jokaiselle, joka kestää nähdä paljon verta ja väkivaltaa. oli pirun hyvä! :)
leenuliinu

#338 • • Edited leenuliinu Kenen kaveri
Star Wars!

Sit Kaurismäen Arvottomat on kans ihan hysteerinen! "Haista paska saanko pyytää. -Ymmärrän."

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

juiceQ

#339 • • juiceQ Fuck The Melody
House of flying daggers *sydän**sydän*
#340 • • ALIEN Guest

ALIEN, 12.6.2005 05:12:
SIN CITY

Tosiaan ja vielä pitkään aikaan hollywoodilta tuli jotain päräyttävän uutta ja toimivaa matskua. Vähän sama fiilis, kuin joskus silloin kun Matrix oli ensi-illassa :)