UU CLINIC with JOHN DIGWEED (UK) 25.9.2010 @ DTM, Helsinki

165 posts, 9 pages, 49,886 views

Homegrove

Posts: 2,102

#102 • • Homegrove Further
BILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!

Vortexia ovista ja ikkunoista.

--
Forward thinking house music

eugina

Posts: 898

#104 • • eugina YleX tt-i *sydän*
this is THE NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!*jiihaa*

*tanssittel*

*hih*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

Avatar
#105 • • Sunshine^82 Guest
TÄNÄÄN! *tanssittel* *jiihaa* *plur* *känni*
juu-zo

Posts: 577

#106 • • juu-zo *KoneHuone*
It's gonna be MASSIVE!!

--
Respect is not given, it is taken

Jil

Posts: 682

#107 • • Jil
THE EEEEEEEEEENNNNDDDDDDDDDD OF THE WOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRLLLLLLLLLLDDDDDDDDDDDD TODAY!
iBOU

Posts: 555

#108 • • iBOU marX escobar
Todellakin TÄNÄÄN!!!!! *jiihaa**plur**tanssittel*
Jokke L

Posts: 1,203

#109 • • Jokke L [GoodMusic]
oujee! Niin pitkään jo odottanu tätä päivää. Illalla sit jalalla koreasti. *tanssittel* *tirsk*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

pyhimys

Posts: 622

#110 • • pyhimys
Paljonkohan tuolla ovella on suunnilleen niitä lippuja myynnissä? Vielä olen vähän kahden vaiheilla, että kumpi vie voiton; flunssa vai John Digweed.
akiapina

Posts: 2,729

-Clinic-

Posts: 838

#113 • • -Clinic-

Replying to UU CLINIC with JOHN DIGWEED (UK) 25.9.2010 @ DTM, Helsinki:

Paljonkohan tuolla ovella on suunnilleen niitä lippuja myynnissä? Vielä olen vähän kahden vaiheilla, että kumpi vie voiton; flunssa vai John Digweed.



Kyllä niitä useampia vielä löytyy, mutta kannattaa tulla ajoissa paikalle ettei jää tyhjin käsin!

Maestro saapui hetki sitten Suomeen, kävi tsekkaamassa mestat ja pyysi kertomaan, että odottaa malttamattomana iltaa.
sale

Posts: 1,235

#114 • • sale
Uhkaavasti lähenee...*hymy*
TuoppI

Posts: 60

#115 • • Edited TuoppI
Hieno ilta.
Digweed soitti loistavaa musaa. Iso kiitos järjestäjille, väkeä ei ollut missään vaiheessa liikaa. Paikka + valot + toimi ja soundi oli todella hyvä!
Peak

Posts: 116

#116 • • Peak
Kyllä! Hyvää musaa, paljon tuttuja ja loistava tunnelma :) Näistä rakentui hieno ilta!
sale

Posts: 1,235

#117 • • sale
Odotukset oli todella korkealla mut ei se vaan saundillisesti ollut ihan se mun juttu mitä odotin..
caitrin

Posts: 159

#118 • • caitrin ö_____ö
*in a state of awesomeness* *jiihaa**plur**joo*

KIITOS!!
ValaX

Posts: 3,891

#119 • • ValaX
Kiitos *sydän*
Oliwer

Posts: 799

#120 • • Oliwer
Kova jätkä toi Digweed. Mulle kolisi kovaa kyllä staran soittelut. Monipuolinen pläjäys. Oli tummaa, tiukkaa, bassopitoista, intensiivistä saundia ja sit myös ilosempaakin osastoa. Tän setin tracklist olis joskus kiva nähdä! Niin paljon makeita biisejä <3
Väkeä oli reippaasti mestoilla joskus yhden-kahden maissa, mut myöhemmin helpotti. Kiitos järjestäjille! Toivottavasti Digweed saadaan stadiin taas joskus :)