41 posts, 3 pages, 29,944 views
Replying to 21 kuollut Love Paradessa:
golem, 25.7.2010 12:17:
Ainoa selitys minkä itse keksin on että väkimäärä on yllättänyt täysin järjestäjät, toi 1.4milj on kuitenkin varmaan yksi isoimmista LP:stä koskaan. Ainakin oma mielikuva oli, että tähän asti isoin on 1.25milj, tai ainakin 2003 puhuttiin sellaista (2003 ku ite olin, nii taisi olla 750 000 ihmistä), en sit tiedä niistä paraateista jotka on tapahtunut 2003 jälkeen.
Amnesia, 25.7.2010 15:52:
Mitenköhän Dortmundissa ja Essenissä oli hoidettu nuo sisäänkäynnit?
Tilanne on hyvä esimerkki siitä, kuinka ihminen luonnollisesti toimii paniikissa.
Love Paraden yleisö on pääosin pasifisteja ja anarkisteja, enemmän tai vähemmän. Vähemmän noilla festivaaleilla käy armeijan käynyttä väkeä. Pelastusviranomaisille tällaisen porukan aisoissa pitäminen on hyvin haastavaa.
Anarkistien yksi motto on väittää, että jokainen ihminen itse tietää miten toimia parhaiten katastrofitilanteissa. Minä väitän tämänkin esimerkin turvin, että ihminen ilman varusmieskoulutusta toimii täysin päättömästi.
Safe Room, 25.7.2010 19:45:
Suht mielenkiintonen kommentti hesarin keskustelupalstalla :D
Safe Room, 25.7.2010 19:45:
Tilanne on hyvä esimerkki siitä, kuinka ihminen luonnollisesti toimii paniikissa.
Love Paraden yleisö on pääosin pasifisteja ja anarkisteja, enemmän tai vähemmän. Vähemmän noilla festivaaleilla käy armeijan käynyttä väkeä. Pelastusviranomaisille tällaisen porukan aisoissa pitäminen on hyvin haastavaa.
Anarkistien yksi motto on väittää, että jokainen ihminen itse tietää miten toimia parhaiten katastrofitilanteissa. Minä väitän tämänkin esimerkin turvin, että ihminen ilman varusmieskoulutusta toimii täysin päättömästi.
aform, 25.7.2010 20:08:
Pitäsköhän meidän pitää tivolissa 30.7.2010 hiljainen hetki vaikka 1 minuutti klo 00:00 tragedian muistoksi.
Individual, 25.7.2010 12:12:
"Kyllä meillä on tämä homma ihan hallussa"
edit: tohon settiin vielä aimo annos viinaa ja aineita.
Axu-T, 25.7.2010 22:01:
Berliinissä oli ja olisi tilaa. Jos & jos...