onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

1,938 posts, 97 pages, 569,808 views

Zimeon

#721 • • Edited Zimeon
10315017.jpg

Tällainen menopeli mulla =) ihan kiva auto on mut mielummin olis kyll esimerkiksi rx-7, maksaa vaan niin pirusti =/
#723 • • tintsu Guest
Uus C-sarjan Mersu on. Se on aikas kivan värinen mun mielestä, semmonen timantinmusta. Kesällä mä varmaankin ajelen A-mersulla tai Honda Jazzilla. *hymy*
Hotblood

#724 • • Hotblood
Audia odottelen, pahempaa ku kaikki lapsuuden joulut yhteensä... Enpä oo ennen toivonu et kesä menis nopeesti... olis jo elokuu!

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Piiuzki

#725 • • Piiuzki
auto on..semmoin sininen Nissan Primera GX *joo*
Ec^

#726 • • Ec^ Olen se joka on, muttei ole
On. Toyota Supra. *ding* Hopeinen. Mopo. Mitä muuta siitä voi sanoa. *nauru*

--
Tämä on juuri sitä mitä halusin, mutten halua.

Mikcore

#727 • • Mikcore Eternity has passed
Vaikka tämmönen :)

739461b.jpg
Timce

#729 • • Edited Timce
Audi olis ihan kiva. Vaikka tälläinen. Ja täysin katulaillinen.
Liikennenvalokiihdyttelijät varokaa :P

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

anri

#730 • • anri team parempi pitäjä

Piiuzki, 10.5.2005 00:59:
auto on..semmoin sininen Nissan Primera GX *joo*

Mullon ollu muutaman kuukauden samanmoinen hopeinen alla, ja ei voi hirveesti kehua, vaikka ei se oo ees mikää ikäloppu (-97). En suosittele ainakaan talouden ykkösautoksi, ajo-ominaisuuksissa olis paranneltavaa. Se menettelee ku ei tartte ajaa pitkii matkoja (mulla lähinnä työmatka-autona ja siis vaan lainassa, meil on onneks omakin auto) .

--
don't go halfway - go all the way

Plaque

#732 • • Plaque
On, Mazda 626 farkku '93, Citroen Xsara Picasso '03, Volkswagen Golf farkku '95, Volkswagen Polo '95. (uusioperheet rocks)

Haluisin pienen sportti-japsin.
Tai Volkswagen Transportterin, semmotteen minibussin. *sydän*

ranspportteri
Lana83

#734 • • Lana83
Mä haluaisin varmaan kans Audin. Tai sen pitää olla ainakin TOSI hieno, niin että päät kääntyy auton mukana..... *plur* *aplodit*
extramppa

#735 • • extramppa hengailija
Mulla on sellanen Mitsubishi Sapporo vm. 1980, vissiin aika harvinainen suomessa...
Vaikka se vanha rouva onkin, niin silti on mennyt katsastuksesta puhtain paperein läpi ainakin viimeset kolme kertaa, mitä se on mulla ollut.
En kyllä yhtään osaa sanoa millasen auton haluaisin, poikaystävä unelmoi niistä enemmän. Mä haluaisin varmaan sellasen joka ois hieno ja kiiltävä.*iloinen*
Ei sen puoleen, ei mulla kyllä korttiakaan oo, niin ei mun tarvi autoista tän enempää tietääkään.
ezzy

#736 • • ezzy Droid-pappa

extramppa, 2.6.2005 13:34:
Mulla on sellanen Mitsubishi Sapporo vm. 1980, vissiin aika harvinainen suomessa...

Kaverilla oli kans tollanen, mutta ihan snadisti uudempi, tais olla 84. Oli kuin uusi. ja tosiaan, ei kovin yleinen suomessa.
ezzy

#738 • • ezzy Droid-pappa

remotion, 2.6.2005 14:21:
---
ezzy, 11.4.2005 23:02:
---
Mikco, 11.4.2005 21:23:
Kesärenkaat alla <3

---

kesärenkaat alla joo ja 2mm pintaa viimekesäisissä *nauru* Onneks on uudet tulossa jo.

---

kesärenkaat ja takarenkaissa ei enää näy ollenkaan kuvioa, takana siis katuslicksit ;).

milli takana ja vajaa 3 edessä...kiva ku rahat menee muualle (lähinnä konehuoneeseen) *nauru*
remotion

#739 • • remotion nostatus guru

ezzy, 2.6.2005 15:02:
Milli takana ja vajaa 3 edessä...kiva ku rahat menee muualle (lähinnä konehuoneeseen) *nauru*

Joo no mulla on edessä kyllä ainakin 5-6mm.
takarenkaat kin yritin vaihdattaa jo tuossa tiistaina mut sitten kun autotekillä oli otettu vanhat pois ja ruvettiin katsoman goodyearilta tullutta pakettia niin toinen renkaista olikin 235/40-17" ja toinen 245/35-18" eli jätkoajalle meni nyt odotellaan toista toimitusta, pitäis kai käyttää jotain mummorenkaita niin ei tarvitsis tuotakaan miettiä, suoraan pinosta "plop, plop ja alla on".
ezzy

#740 • • Edited ezzy Droid-pappa

remotion, 2.6.2005 15:21:
---
ezzy, 2.6.2005 15:02:
Milli takana ja vajaa 3 edessä...kiva ku rahat menee muualle (lähinnä konehuoneeseen) *nauru*

---

Joo no mulla on edessä kyllä ainakin 5-6mm.
takarenkaat kin yritin vaihdattaa jo tuossa tiistaina mut sitten kun autotekillä oli otettu vanhat pois ja ruvettiin katsoman goodyearilta tullutta pakettia niin toinen renkaista olikin 235/40-17" ja toinen 245/35-18" eli jätkoajalle meni nyt odotellaan toista toimitusta, pitäis kai käyttää jotain mummorenkaita niin ei tarvitsis tuotakaan miettiä, suoraan pinosta "plop, plop ja alla on".

Autotek olis varmaan kiva jos vastailis maileihin..."joo me toimitetaan melkein mitä merkkiä vaan" ja sen jälkeen ei sit jaksettu vastata ku kyselin muutamaa eri merkkiä O_o

pitäis vantaan renkaasta hakee Bridgestone Potenza S03 pole positionit 245/45-16" koossa pois...ku oli halvat ku on poistuva malli.
Olisin jo hakenutkin ellei olis lukko hajonnu perästä. 100% hammasratalukko ja meni pakan kasassa pitävät tapit poikki, löysty ja toinen puoli luistia ja lopuksi kulahti. Uuteen meni 380e asennuksineen, joka ei ollut ollenkaan paha ottaen huomioon että pelkkä lukko olis ollu suomessa varmaan 700e.