onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

1,938 posts, 97 pages, 571,041 views

jont-fu

#702 • • jont-fu Kyny Prinssi

kirsch, 4.4.2005 15:46:
*kuolaa*
maalaisit vielä kivan väriseks nii ois tupla-*kuolaa*

Kunhan tuon saisi ensin edes takaisin rekisteriin *blush*
Mut hippipaku on kyllä RENNOIN auto mitä oon ikinä ajanu.
Peppi Pitkätossu

#703 • • Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio
No kun ei oo ees ajokorttii... Täytyy se joskus ajella, mutta parempi kanssa autoilijoille, ettei meikäläisellä ole tsettiä, mutta kyllä esmes Audi S3, Audi RS4, Volvo S70R kelpais mulle...

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

#704 • • Pirpeli Guest
Kauheen moni ajaa aina mun autolla kaupungilla...ja monesti joku on myös parkkeerannut sen-->LAND ROVER FREELANDER*sydän*
Mikcore

#706 • • Mikcore Eternity has passed
Testistä tuli 17/20.
Maski001

#707 • • Edited Maski001
AM V8 Vantage *pihkassa**aplodit*
(17/20)
sensuroitu

#708 • • Edited sensuroitu K-18
kesäkiesinä BMW 635 Csi -74
linkki
testissä 18/20
dear pepin

#709 • • dear pepin Mierda pura 100% del disco!
Kuplan. Punaisen tai keltaisen. *kuolaa*

--
This is where the magic happens *

Ozie

#710 • • Edited Ozie

Pindeh, 3.2.2005 09:51:
on auto...tai oikeestaa katujyrä, lihava lehmä, panssarivaunu, paholainen, kartanoauto ja mitähän siitä on vielä keksitty *hih* sellai punanen volvo 240 vuosikertaa -83 *iloinen* hyvin on auto kestäny mun menoa ja törttöilyjä, siks niin rakas *plur* ..vaikka kaikki sitä aina haukkuuki *hmph* eihän se mikään kaunis näky oo mutta hyvä ajaa ja sehän se tärkeintä onki *hymy*

Join the club o/

Hopeanuoli vuosimallia -88 löytyy. Ei oikeestaan mun, mutta oon sitä tässä käyttäny kokoaika. Bensaa menee talvella lähemmäs 14l/100km ja kesällä voi päästä jopa 10l/100km arvoihin. Käynnistyy paremmin mitä kylmempi on, kesällä onnettoman huonosti, mutta kun -25'C tulee ja antaa pari päivää seistä pihalla ni naapurin setä mersulla kateellinen *nauru* Takana tilaa jaloille enemmän ku tarpeeks ja muutenki mahtuu helposti 8 ihmistä kyytiin. Ajettukki vasta 285tkm eli sehän on vasta sisäänajettu *piis*

Mutta voisin ottaa jonkun seuraavista:

Ferrari 430
Aston Martin DB9
Toyota Supra
Golf GTI
Honda Type-R

Riippuen lottopotin suuruudesta *plur*

Testistä 16/20
ezzy

#711 • • ezzy Droid-pappa

Ozie, 11.4.2005 06:57:
---
Join the club o/

Käynnistyy paremmin mitä kylmempi on, kesällä onnettoman huonosti, mutta kun -25'C tulee ja antaa pari päivää seistä pihalla ni naapurin setä mersulla kateellinen *nauru*

Mersut käynnistyy talvella myös kuin palmun alta :) Talviautona '88 300D Mersu.
remotion

#712 • • remotion nostatus guru

Sting Ray, 9.3.2005 15:55:
---
hardikaveri:
imee gasoo VAAN 17l/100km

---

No saman verran imee oma Vette maantiellä, jos ei pahemmin ohittele. Kaupunkiajossa kulutus taitaa olla lähempänä kolmeakymmentä *hih*

Mut sting ray on yks maailman kauneimmista autoista, varsinkin splitwindow:na,hopean värisenä ja kromipalloilla.
JPA

#713 • • JPA aka Sting Ray

remotion, 11.4.2005 09:01:
Mut sting ray on yks maailman kauneimmista autoista, varsinkin splitwindow:na,hopean värisenä ja kromipalloilla.

Splittiä ei ole, mutta väri on kyllä hopea. Perjantaina alkaisi jälleen ajokausi *aplodit*
JPA

#716 • • JPA aka Sting Ray

ezzy, 11.4.2005 09:44:
---
Sting Ray, 11.4.2005 09:38:
---

Splittiä ei ole, mutta väri on kyllä hopea. Perjantaina alkaisi jälleen ajokausi *aplodit*

---

Jopas sä oot myöhässä, mä oon ajanut jo kuukauden =)

Katsos kun täällä pohjosessa on vielä talvi, tällä hetkelläkin sataa lunta *uuh*

Ei se lumisade sinällään ajamista estä, yöpakkaset vaan jäädyttää tienpinnat vähän turhan liukkaiksi. Kyllähän sitä tuli muinoin Tampereen näyttelyyn vietyä auto ajamalla, vaikka tie oli paksun sohjon peitossa. Joutui kyllä ajamaan jonkin verran normaalia varovaisemmin, että pysyi tiellä.
#717 • • ^Pinski^ Guest

Ozie, 11.4.2005 06:57:
Käynnistyy paremmin mitä kylmempi on, kesällä onnettoman huonosti, mutta kun -25'C tulee ja antaa pari päivää seistä pihalla ni naapurin setä mersulla kateellinen *nauru*

Sun kannattaa ehkä muuttaa siperiaa ni autoki toimii kunnolla ku ei nää suomen löllötalvikelit oo enää haaste oikein millekää autolle...noh, ehkä mun mut siitä ollaa ihan tyst! *nauru*
Mikcore

#719 • • Mikcore Eternity has passed
Kesärenkaat alla <3