onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

1,938 posts, 97 pages, 571,027 views

#661 • • gnomex Guest
Mulle vois joku ostaa semmosen McLaren F1 GTR:n
Philly

#662 • • Philly AIM HIGH!
Volvo S40 T4 tällä hetkellä ja tuskin tulen seuraavaan kolmeen vuoteen edes sitä pois vaihtamaankaan...
ezzy

#663 • • Edited ezzy Droid-pappa

mikkoP:
Just nyt ei ole autoa,mutta haluaisin Volvo V70:sen *kuolaa* *unelmoi* *hymy*
Mutta V40 kelpaa..sellaisen yritän saada alle ennen kesää. *hih*

mikä ihme saa nuoren miehen unelmoimaan V70:n kaltaisesta karmeasta pappa-autosta?

edit. saatana, ootkin vanhempi ku mä *nauru*
Zilla

#664 • • Zilla
On, mut ajan mielummin prätkällä... *aplodit*

--
BadAss Toys Ain't Just For Boys!

micqo

#665 • • micqo

ezzy:
---
mikkoP:
Just nyt ei ole autoa,mutta haluaisin Volvo V70:sen *kuolaa* *unelmoi* *hymy*
Mutta V40 kelpaa..sellaisen yritän saada alle ennen kesää. *hih*

---

mikä ihme saa nuoren miehen unelmoimaan V70:n kaltaisesta karmeasta pappa-autosta?

edit. saatana, ootkin vanhempi ku mä *nauru*

Nuorimies *nauru* olenhan mä viel nuori,vaikkakin jo ikää mittarissa..ne on vaan "numeroita" *hih*
Joo, V70 on mielestäni siisti kärry ja se olis käytännöllinen mulle monessakin asiassa.
On vaan niin pirun suolanen toi hinta,et on tsekattava tuota vanhempaa mallia jos Volvoo/farkkua ajattelee.*joo*
Tai olenkohan mä sit jo niin "pappa" kun mä haaveilen tosta *nyyh**nauru*
sleek

#667 • • sleek
BMW M3 / Porsche 911

--
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.

hrdkvr

#668 • • hrdkvr KURGO

RedDEVIL:
Koenigsegg CCR ois kiva.
Menis ainakin tarpeeks kovaa eli 388 km/h *pahis*

valmistajan mukaan 395+ km/h but eniveis tulee taloudellisesti kannatavaks ajella töihin tollasella kun imee gasoo VAAN 17l/100km

--
-keep it hard-

nuance

#669 • • nuance cov ops, combat, sunrise

hardikaveri:
valmistajan mukaan 395+ km/h but eniveis tulee taloudellisesti kannatavaks ajella töihin tollasella kun imee gasoo VAAN 17l/100km

Heh mitäs tuosta, mäkin voisin hönkästä sen 300km/h tauluun Tuusulanväylän alussa ja lasketella kytkin pohjassa duuniin tähän lentokentän viereen. *pahis*
ezzy

#670 • • ezzy Droid-pappa

hardikaveri:

Eiköhän se lopullinen taloudellisuus riipu kuitenkin ihan työmatkasta ja kaasujalan painosta, harva tollasella ajelee pintakaasulla. Omalla 8km työmatkalla tuo kulutus ei tunnu missään.
a jos on varaa ostaa moinen, niin on myös varaa ajella, eihän sitä nyt hitto soikoon voi mainita miljoona-autoa ja kulutusta samassa lauseessa...
hrdkvr

#671 • • hrdkvr KURGO

ezzy:
---
hardikaveri:

---

Eiköhän se lopullinen taloudellisuus riipu kuitenkin ihan työmatkasta ja kaasujalan painosta, harva tollasella ajelee pintakaasulla. Omalla 8km työmatkalla tuo kulutus ei tunnu missään.
a jos on varaa ostaa moinen, niin on myös varaa ajella, eihän sitä nyt hitto soikoon voi mainita miljoona-autoa ja kulutusta samassa lauseessa...

avaa sanakirja kohdasta: ironia *nauru*

--
-keep it hard-

ezzy

#672 • • ezzy Droid-pappa

hardikaveri:
---

Oliskohan kuitenkin sarkasmi?
RiD

#673 • • RiD Nukemi
Matelen Punasella 2004 vuosimallin Nissan micralla!

OnseihanOk

--
*super* *possu*

hrdkvr

#674 • • hrdkvr KURGO

ezzy:
---
hardikaveri:
---

---

Oliskohan kuitenkin sarkasmi?

kato nyt kun sait mut sekaisin enkä osaa enää edes suomea *nauru*
joo mut siis huumorilla...

paljon muuten noita valmistetaan vuodessa.. onko tilaustavaraa vai hihnatuotanto? ja paljos kustantaa?

--
-keep it hard-

JPA

#675 • • JPA aka Sting Ray

hardikaveri:
imee gasoo VAAN 17l/100km

No saman verran imee oma Vette maantiellä, jos ei pahemmin ohittele. Kaupunkiajossa kulutus taitaa olla lähempänä kolmeakymmentä *hih*
leka

#676 • • Edited leka anteeksi olen eläin
Ei ole omaa autoa, mutt tahtosin mustang bossin tai sitt oldsmobile 422:sen. Niin tai sit subaru wrc (meinas unohtuu)

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

#677 • • Kauno Saario Guest
Ford Sierra 2.0i vm93 eli vika kunnon takavetosportti! Unelmien auto on Volvo S80 T6 allaround tuned...
ezzy

#678 • • ezzy Droid-pappa

leka:
Ei ole omaa autoa, mutt tahtosin mustang bossin tai sitt oldsmobile 422:sen. Niin tai sit subaru wrc (meinas unohtuu)

miksi piti lisätä toi subaru tohon *nauru*
leka

#679 • • leka anteeksi olen eläin
koska ööh ajelen sorapätkiä *heiii*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Timce

#680 • • Edited Timce
Sitten kun on rahaa koossa, ostan Mini Cooper S:n ja siihen tälläsen-> linkki ja toi on vielä kevyttä.

edit: ja tuohon vielä joku ohjelma, tai siru, niin rupee olemaan litra/hv kohillaan.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss