Nette - Fabula

15 posts, 1 page, 6,304 views

Nette

Posts: 8

#1 • • Nette
Written by: Nette Eriksson
Produced by: Kimon Kukulis & Nette Eriksson
Mixed by: Kimon Kukulis
hard trance

lisätiedot - kuuntele
RujoNic

Posts: 1,161

#4 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta
onks tää ny joku muut tekee ja pikkuselle kunnia kun se on niin söpö juttuja? emmmä vaan jaksa uskoo et noin laadukkaan kuulosta paskaa on tehny nuori muusikon alku.. mut jos näikseen on päässy käymään niin peukut pystyyn. Kuulosti vaan lähinnä kimonin sivuprojektilta*piis*
nomic

Posts: 4,120

#5 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Replying to Nette - Fabula:

RujoNic, 20.7.2010 13:34:
onks tää ny joku muut tekee ja pikkuselle kunnia kun se on niin söpö juttuja? emmmä vaan jaksa uskoo et noin laadukkaan kuulosta paskaa on tehny nuori muusikon alku.. mut jos näikseen on päässy käymään niin peukut pystyyn. Kuulosti vaan lähinnä kimonin sivuprojektilta*piis*




Säveltäminen ja ideat on täysin Neten omaa käsialaa, itse olin toteuttaja tälle. Nuoteista sen verran, että korjasin lähinnä pienet heitot tahditukseen liittyen. Tuntui ihan kivalta tehdä projekti jossa en ole säveltäjänä. :)
SuzuS

Posts: 138

#6 • • Edited SuzuS elohiiri....
mielestäni on äärettömän kunnioitettavaa etä Nomic lähti tekemään Neten haaveista totta. Kiitos siitä *sydän*

Melodiat jotka tyttö on itse tehnyt on soineeet meillä tauotta, mutta kun kaikkea ei voi osata.
ja eipä kai tuo ensimmäinen ole joka ei ole tehnyt koko biisiä itse.

mutta se että tytön iässä edes lähtee haaveitemaan tälläisestä saati toteuttaa sen ja jaksaa uskoa unelmiinsa
on jo iso asia.

puhumattakaan työstä jonka tyttö on tehnyt oppiakseen soittamaan levyjä jne.

tämä on vain minun näkemykseni ja toki osittain puolueellinen olenhan äiti !
sizzler

Posts: 198

#7 • • sizzler
tää oli kyl hyvä biisi...voisin jopa soittaa 7.8 vaasassa jos vain hyvälaatuisen kopion sais *jiihaa* suzu...hoidapa se niin pannaan levylautaselle...toki soundcloudistkin saa ton ladattuu.. =)

--
"Joskus se antaa, mutta myös joskus se ottaa"

C-Girl

Posts: 162

#8 • • C-Girl
Ihan kiva!
Jotenkin aika herkkä ja helppo uskoa, että on just Neten ikäsen suunnittelema. Hienoa Nomic kun autat ja propsit äidille, joka on tukena *hihu*
SuzuS

Posts: 138

#9 • • SuzuS elohiiri....

Replying to Nette - Fabula:

sizzler, 22.7.2010 05:57:
tää oli kyl hyvä biisi...voisin jopa soittaa 7.8 vaasassa jos vain hyvälaatuisen kopion sais *jiihaa* suzu...hoidapa se niin pannaan levylautaselle...toki soundcloudistkin saa ton ladattuu.. =)



jooh laitan sulle tulemaan ^_^

Kiitosta vaan kaikille *sydän*
FunkyDee

Posts: 729

#10 • • FunkyDee
Kai lapsilla on sitten aina se paras mielikuvitus musiikin teossakin. Todella hyvin tehty biisi.
SamHard

Posts: 2,098

#11 • • SamHard
Loistavuutta! Minä tykkäsin melodiasta ja ideoista tässä*joo*
sizzler

Posts: 198

#12 • • sizzler

Replying to Nette - Fabula:

SuzuS, 22.7.2010 10:11:
---
sizzler, 22.7.2010 05:57:
tää oli kyl hyvä biisi...voisin jopa soittaa 7.8 vaasassa jos vain hyvälaatuisen kopion sais *jiihaa* suzu...hoidapa se niin pannaan levylautaselle...toki soundcloudistkin saa ton ladattuu.. =)

---


jooh laitan sulle tulemaan ^_^

Kiitosta vaan kaikille *sydän*



Jeesbox

--
"Joskus se antaa, mutta myös joskus se ottaa"

Nette

Posts: 8

#13 • • Nette
Kiitos *sydän*
Avangion

Posts: 2,529

#14 • • Avangion Punakardinaali
No perjantai! Hyvä biisi! *hihu*
Ajattelin jo d:nä, että Nettestä tullaan kuulemaan, mutta nyt jo oma biisikin! huh. *ding* Ja vielä hyvä sellainen!

Loistavaa! *aplodit*

Haluan omaksikin.


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

holocaust

Posts: 45

#15 • • holocaust
Tää on kyllä hieno kappale. Melodia on loistava!