Wibe - in memory of Midsummer 10

23 posts, 2 pages, 7,763 views

Wibe

Posts: 72

#1 • • Edited Wibe
Mahtuuhan sinne sekaan muutama pitkäksi menny vaihtokin mutta pientä juhannus muistelua... =)


house

tracklist:


1. Deadmau5 - Strobe [For Lack of a Better Name 2009]
2. Dinka feat. Syntheticsax - elements (Syntheticsax & EDX´s Sunshine Remix) [Hotel Summerville]
3. Suzanne Palmer - Big Love (Peter Rauhofer Club Mix) [La Leche 2010]
4. Taito Tikaro & Selva feat. Clarence - miracle of love (Danny Leblack) [La Leche 2010]
5. Taito Tikaro & Vanessa Klein - Addicted (Retronigal Version) [Matinee Winter 2010]
6. Miguel Picasso - Pushing (Dub) [La Leche 2010]
7. Afrojack - Pacha On Acid [Pacha On Acid single]
8. Pete Griffits feat. Neve - Speak The Secret (Thomas Gold dub) [Toolroom ibiza 2010]
9. Deux - Fight Again (Deux Anthem) [Matinee Summer 2009]
10. Stewe Lawler - That Sound [Big House Bang]
11. Beltek- Rumble Clouds (Original) [Belina / Rumble Clouds Single]
12. David Guetta - World Is Mine (Deep Dish Remix) [World Is Mine Single]
13. Axwell & Sebastian Ingrosso - Together (Albin Myers Remix)
14. Steve Angello & Laidback Luke - Show Me Love (Extented feat. Robin S) [Show Me Love Single]
15. Dj Chus & Rob Mirage - Still Beatin´ [Twentyten EP]

lisätiedot - kuuntele
Jil

Posts: 682

#2 • • Edited Jil

Replying to Wibe - in memory of Midsummer 10:

Wibe, 13.7.2010 23:42:
Mahtuuhan sinne sekaan muutama pitkäksi menny vaihtokin mutta pientä juhannus muistelua... =)


house

tracklist:



11. eric prydz - rumble clouds

lisätiedot - kuuntele


En tiiä pitäskö itkeä vai nauraa. FAKE ! ! !

Originaali on Beltek: Rumble Clouds.. *grr*
Jos warettaminen on noin siistiä ni ensin ainakin ite tarkistasin et biisit on oikeella nimellään ja alkuperäsiä ennenkun tungen niitä tänne koko kansan jaettavaks.

EDIT: Niin ja se lähde:

http://www.swedishhousemafia.com/viewtopic.php?f=17&t=105&start=20
laitine_

Posts: 25

#3 • • Edited laitine_
Hahah..blogihouse jyrää. Vai lähettix prydzi sähköpostiin tulikuumia promoja? hehheh

noooh...ei tuo vielä mittään. mr-dj.org:in puolella yks jeppe julkaisi toisen tekemän dj-miksauksen omalla nimellään...
Jil

Posts: 682

#4 • • Edited Jil

Replying to Wibe - in memory of Midsummer 10:

laitine, 14.7.2010 01:40:
Hahah..blogihouse jyrää. Vai lähettix prydzi sähköpostiin tulikuumia promoja? hehheh

noooh...ei tuo vielä mittään. mr-dj.org:in puolella yks jeppe julkaisi toisen tekemän dj-miksauksen omalla nimellään...


Kas kun ei ollu tos listassa nimellä 'Pryda: ID'. Vähän niinkun Digweed tyyliin.. *nauru*

EDIT: Täytyykin napata prydzin seuraava Essential Mix itelleen ja muokata se omalle nimelle. Vähäx nousis Skenepisteet!! *pahis*
Wibe

Posts: 72

#5 • • Wibe
noh.. pikkujuttuja
laitine_

Posts: 25

#6 • • Edited laitine_

Replying to Wibe - in memory of Midsummer 10:

Wibe, 14.7.2010 17:04:
noh.. pikkujuttuja



noniihh...kukapa sitä nyt nurmijärvellä laillisesti musiikkia lataisi...

david guetta - world is mine



tuo on muuten deep dish remixi eikä orginaali.

stewe lawler - that sound



Oisin voinu lyödä vaikka vetoa, että sieltä pamahtaa soimaan angello & ingrosso mix. Nimittäin yleensä warez tyypit on nimenny sen angello & ingrosso mixin orginaaliksi.
Wibe

Posts: 72

#7 • • Wibe
noniihh...kukapa sitä nyt nurmijärvellä laillisesti musiikkia lataisi...

- niin köyhille kallista muille saman hintasta..

david guetta - world is mine


tuo on muuten deep dish remixi eikä orginaali.


- olen kyllä ihan tietoinen.. =) on myös muitakin remixaajia joita ei kappaleisiin tullu kirjotettua.. eli mitä sitte? oishan sitä voinu vaikka olla kirjottamatta kaikki artistit ja kappaleet..
SamHard

Posts: 2,098

#8 • • SamHard
Ei ne biisit nyt niin paljon maksa ettei niitä voisi yhteen settiin
ostaa!? Jätät pari bisseä juomatta tai syöt pari päivää hernekeittoa
niin simsalabim hokus pokus biisit tienattu! Kuuntele wareja himassa
ja tee miksaus niistä ostetuista!
Wibe

Posts: 72

#9 • • Wibe
hei kuka on sanonu etten mä ostaisi biisejä? kyllä sitä useampi tonni on menny niin levyikkunaan, kun itunes kauppaan sekä beatporttiin.. tommonen "leimaus" on aika perseestä, kun tätä vielä työkseen tekee..

ja jos nyt jostain kappaleista on jääny miksaajat kirjottamatta, tai kirjotettu väärä artisti ni mitä sitte kysyn vaan?
laitine_

Posts: 25

#10 • • laitine_

Replying to Wibe - in memory of Midsummer 10:

Wibe,

- niin köyhille kallista muille saman hintasta..


Parit "epäselvät humalat" vähemmän, niin saattaisi ehkä ruveta löytymään kolikoita, jolla hankkia sitä musaa ihan laillisesti.

ja jos nyt jostain kappaleista on jääny miksaajat kirjottamatta, tai kirjotettu väärä artisti ni mitä sitte kysyn vaan?


Vittu, että vituttaa tälläne meininki.

Jos kerta herralla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa hankkia musiikkiaan laillisesti, niin voisit sen verran artistin/remixaajan työtä arvostaa, että laittaisit edes biisien ja tekijöiden nimet oikein.

Ja minkä helvetin takia ylipäätänsä nauhoittaa setti, tunkea se soundcloudiin ja laittaa vielä muiden ihmeteltäväksi jos ei jakseta edes biisilistaa kirjoittaa loppuun? Varsinkaan kun setin biisit eivät todellakaan ole mitään ID - ID promoshittii.
Wibe

Posts: 72

#11 • • Edited Wibe
Jokohan se nyt neideille kelpaa? jos ei laitan vielä oikein kuitit sähköpostilla kaikista kappaleista ettei vaan tule mitään piipipiipiä..

kyllä mä sanon että täällä klubbarissa varmaan warettajia on.. tosin minä en niihin juuri kuulu.. että syökää vaan keskenänne sitä hernekeittoa ja jättäkää kaljoja juomatta, mun sitä ei tarvitse tehdä ja voin silti hyvin ostaa edelleen KAIKKI yksittäiset kappaleet, sekä singlet ja albumit mitä tarvitsen =) latailkaa nyt vaan keskenänne kappaleet sieltä jostain emulesta jne.. yks lysti mulle.
laitine_

Posts: 25

#12 • • laitine_

Replying to Wibe - in memory of Midsummer 10:

Wibe, 16.7.2010 19:45:
Jokohan se nyt neideille kelpaa? jos ei laitan vielä oikein kuitit sähköpostilla kaikista kappaleista ettei vaan tule mitään piipipiipiä..

kyllä mä sanon että täällä klubbarissa varmaan warettajia on.. tosin minä en niihin juuri kuulu.. että syökää vaan keskenänne sitä hernekeittoa ja jättäkää kaljoja juomatta, mun sitä ei tarvitse tehdä ja voin silti hyvin ostaa edelleen KAIKKI yksittäiset kappaleet, sekä singlet ja albumit mitä tarvitsen =) latailkaa nyt vaan keskenänne kappaleet sieltä jostain emulesta jne.. yks lysti mulle.



no...UUh...Warez Wibe suuttu.
Wibe

Posts: 72

#13 • • Wibe
Ei tommosille nörteille voi ku nauraa ;)
Antti .

Posts: 1

#14 • • Antti .
Noh noh lapset. :/
Wiben henkilökohtaisesti tunnen, eikä hänellä varmasti ole tarvetta warettaa yhtään mitään.
Niinkuin sanottu on soittaminen työ, eikä sitä edes kannata waretetulla musiikilla tehdä.
Tottakai te pikkuiset vittuilette ja provosoitte kun sen helposti ja nimettömästi voitte tehdä, mutta pikkuisen järkeä käteen.
m1kk3

Posts: 5,560

#15 • • m1kk3 no-life

Replying to Wibe - in memory of Midsummer 10:

Antti ., 21.7.2010 17:04:
Tottakai te pikkuiset vittuilette ja provosoitte kun sen helposti ja nimettömästi voitte tehdä, mutta pikkuisen järkeä käteen.


Tahallaan täällä tuskin kukaan provosoi, ainakaan tässä topikissa. Eikä ainakaan sen takia että sen voi tehdä anonyymisti. Pointti oli varmaan siinä, että waretetuilla biiseillä tehdyn mixtapen laittaminen julkiseen jakoon on harvinaisen perseestä ja tuomittavaa. Se, kuunteleeko joku warez-biisejä omalla koneellaan, on aika pitkälti jokaisen oma asia, mut niiden julkinen esittäminen on aika aunarista. Mut tässä tapauksessa, jos kerran "suuri yleisö" oli väärässä ja miksauksen biisit on laillisesti hankittuja, ni eipä siinä mitään. Sittehän kaikki on ok. Kandee kuitenki varmaan panostaa se muutama minuutti siihen et kirjottaa ne biisin nimet heti alussa oikein ni ei tuu turhaa vittuilua. Turha syyttää klubbarijengiä siitä, että ite kirjottelee ensin biisilistaan warebiisien nimiä ja ihmettelee sitten et miks kaikki epäilee et biisit ois warezia.

Järkeä käteen vois ottaa sen miksauksen tekijä vastaisuudessa. Mä en ainakaan viitti ladata miksausta, jossa ei oo viittitty panostaa edes biisien oikeinkirjoitukseen (tai edes siihen et ne oli oikeilla nimillä) sitä muutamaa minuuttia. Se kertoo aika paljon sen tekijästä.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Wibe

Posts: 72

#16 • • Wibe
noh vastedes sitten paremmin. nyt ne on jokatapauksessa laitettu.
Jil

Posts: 682

#17 • • Jil

Replying to Wibe - in memory of Midsummer 10:

Antti ., 21.7.2010 17:04:
Noh noh lapset. :/
Wiben henkilökohtaisesti tunnen, eikä hänellä varmasti ole tarvetta warettaa yhtään mitään.
Niinkuin sanottu on soittaminen työ, eikä sitä edes kannata waretetulla musiikilla tehdä.
Tottakai te pikkuiset vittuilette ja provosoitte kun sen helposti ja nimettömästi voitte tehdä, mutta pikkuisen järkeä käteen.


Mistäköhän mä löytäsin ton Eric Prydz: Rumble Cloudsin kun ei näytä Beatportista eikä itunesista löytyvän??? Kaiken lisäks eräs suht luotettava lista kertoo et kyseessä on Fake.. Eli mistä mä voin ton nyt ostaa kerta tääl ei oo kukaan waretellu FEIKKEJÄ? Wibe taitaa olla Ericin superhyperprivapromolistalla sitten.. *eiei*
Wibe

Posts: 72

#18 • • Wibe
edelleen ne on muutettu ja laitettu kaikki miksaajat jne. ... mun mielestä ihan turha jauhaa tosta waretus hommasta enään
Jil

Posts: 682

#19 • • Jil

Replying to Wibe - in memory of Midsummer 10:

Wibe, 21.7.2010 20:25:
edelleen ne on muutettu ja laitettu kaikki miksaajat jne. ... mun mielestä ihan turha jauhaa tosta waretus hommasta enään

'
'Kuvittelitsä jotain uraa alkaa luomaan vai mitä? Ei sulla nyt hirveesti noi skenepisteet taas kasvanu
Wibe

Posts: 72

#20 • • Wibe
en, mutta eikö aiheesta nyt oo jauhettu jo ihan tarpeeks?

en mäkään poliiseja soita jos muut dj t soittaa keikoilla bootleggejä.