Soon sellanen viski joka suorastaan sulaa suuhun. Mitä kipeempi kieli, sen useammin proseduuri pitää toistaa*nauru*
95 posts, 5 pages, 37,756 views
diezel:
tai ostaa apteekista fysiologista keittosuolaliuosta eli 0,9 % natriumkloridiliuosta tai tekee saman kotikonstein merisuolalla ja kraanavedellä ja purskuttelee sillä.. parempi kuin pelkkä vesi vaikkei nyyt siinäkään mitään vikaa ole, ja purskuttelee tän jälkeen vielä mahdolliset suolan kokkareet kielestä ärsyttämästä..
milla:
---
duracell-pupu:
----sillä korulla leikki koko ajan, mut nyt ei tuu enää sitä pahemmin pyöriteltyä suussa
---
mua ärsyttää ku mä leikin täl kokoajan, vaik on jo kolmatta vuotta suussa. ja sit pelottaa et kieli koht repee ku revin sitä hampail joka suuntaan, ja isi sano et näytän kokoajan siltä ku oksentaisin kohta*iloinen*
dahar:
onko kellään vinkkejä tai ohjeita kun oon menos ottamaan kielilävistystä kohta puoliin tuonne Harnessiin sellainen tyyppi olen kuitenkin kun olin tatuoitavana pari vuotta sitten, ja menin ihailemaan juuri saamaani kuviota, pyörryin aivan yhtäkkiä lattialle.. pitäisikö minun kenties tankata aikaisemmin päivällä ennen kuin menen sinne? vai tankkaanko päivällä limua jotta verensokeri ei painuisi liian alas.. vinkkejä tietämättömälle ps..morkkaus sikseen pliis
Lera:
haluaisin ottaa kans mut pelottaa et sattuu ihan kamalasti.. mielipiteitä..? kaverini ei pystynyt puhua kunnolls joku 3 päivää...