95 posts, 5 pages, 37,751 views
Pikachu:
Siis kyllähän mä heti seuraavana päivänä söin korkeesaaressa ranskalaisia, mut siin kesti n.45min ja sattu ihan helvetisti! Lävistyksen laittaminen sattu ihan törkeesti,jos oisin tienny et se sattuu niin paljon ni en olis laittanu edes koko korua.
BTB:
Oral B:tä on hyllyssä ja käytän sitä joka aterian jälkeen seuraavan viikon mutta kannattaako sitä pidempään hoitaa tuolla vai jollain muulla aineella?
hyperventilaatio:
Ei ole tarvetta desinfiointiin suositellun ajan jälkeen. Itse purskuttelin Oral B:llä viikon verran, jonka jälkeen siirryin veden käyttöön. Itse oon myös huomannut, että se pidempi koru tuntui paremmalta omassa kielessä. IMO oli turha vaihtaa, ja kohta käynkin hakeen pidemmän korun taas.
Mark:
---
hyperventilaatio:
Ei ole tarvetta desinfiointiin suositellun ajan jälkeen. Itse purskuttelin Oral B:llä viikon verran, jonka jälkeen siirryin veden käyttöön. Itse oon myös huomannut, että se pidempi koru tuntui paremmalta omassa kielessä. IMO oli turha vaihtaa, ja kohta käynkin hakeen pidemmän korun taas.
---
mun käsittääkseni puolen vuoden jälkeen siitä ku läväri otetaan ei saa enää vaihtaa ainakaan lyhyempään koruun? Päteekö sama myös pidempään?
-M
Armin:
Sain maagisia voittoja aikaiseksi, kävin vaihtamassa korun lyhyempään ja miten tuntuu ettei se istu yhtään suuhun enää... se hiersi kitalakeni rikki ja on muutenkin ihan omituinen. No kai siihen tottuu...
duracell-pupu:
----sillä korulla leikki koko ajan, mut nyt ei tuu enää sitä pahemmin pyöriteltyä suussa