Mulla kävi pieni kämmi sillon kun kävin ottamassa sen kielikoru... Lävistäjä tais olla aika amatööri vielä sillon..
No näin kävi : Päätin mennä ottaan kielilävärin n.3vuotta sitten, olin aika kuset housussa koska en tiennyt mitä tuleman piti... No lävistäjä neiti rupes lävistään kieltä ja mä olin siinä aivan hiestä märkänä ja puristin penkkiä kaikilla voimilla. Itse lävistämien ei sattunut ja meni ihan ok, mutta kun pääsin kotiin ja yritin syödä jotain niin hupsista kielikoru oli jäänyt hieman löysälle ja se irtosi ja mä tietenkin nielaisin sen ruoan mukana.
Heti sen irottua soitin lävistäjälle ja se oli ihan kauhuisaan ja sovittin että menen sinne seuraavana päivänä uudestaan..
Ne tuli seuraava päivä ja kieli oli aivan turvoksissa ja ihan vitun kipeä.. Lävistäjä sanoi että koitetaan laittaa uusi koru siihen samaan reikään, no eihän tietenkään se sitä saanut enään menemään siitä vanhasta reiästä lävitse(yllätys, yllätys). Lävistäjä sanoi että se ei voi asialle tehdä muuta kuin uuden lävistyksen siihen vanhan viereen jos vaan kestäisin kivun..
Ja tottakai mä tyhmänä sanoin joo joo kyllä mä sen kestän(se lävistys oli vaan pakko saada sillon). En oo varmaan koskaan tuntenut sellasta kipua kun se lävistäjä otti niillä pihdeillä kiinni mun kielestä joka oli aivan turvoksissa ja ihan vitun arka. Sitten ne pari pientä puristusta niillä pihdeillä että se kieli menisi tunnottomaksi ja voi perkule kun se sattu aivan saatanasti. Ja voi sitä veren määrää mikä mun kielestäni lähti. Kesti noin 2 kuukautta ennen kun kieli oli ihan normaali.. No näin jälkikäteen se oli kyllä ihan jees kokemus mutta en kyllä tekis uudelleen*hymy*