M: Roland SP-808 -sampleri EX-päivityksellä

1 post, 1 page, 771 views

Lenno

Posts: 3

#1 • • Edited Lenno en se minä ollut
MYYTY

Moi!

Rolandin SP-808 on turhaan mulla keräämässä pölyä sämpläystyöskentelyn siirryttyä enemmän Abletonin pariin ja kun on sinänsä varsin pätevä laitos niin laitetaan kiertoon. Eli kyseessä on siis "groove sampler", luuppien kanssa työskentely on varsin helppoa ja tähän pystyy myös äänittämään suoraan, eli tavallaan sämplerin ja neliraiturin risteymä. Sisältää myös suuren määrän efektejä ja analogimallintavan syntetisaattorin. Todella helppokäyttöinen, manuaalia ei paljoa tarvitse.

Ero tämän alkuperäisen mallin ja uudemman EX:n välillä on zip-aseman koko ja softa (Kyseessä EI siis ole EX-malli), mutta myytävässä laitteessa on zip-asema vaihdettu samaan 250-megaiseen kuin EX:ssä ja softa päivitetty uusimpaan saatavilla olevaan.

Täällä paremmin tietoa.

Myytävän laitteen kunto on hyvä, muutama naarmu jotka näkyvät selkeässä valossa ja näytön alapuolella olevassa muovireunuksessa on puolen sentin mittainen kolhu, mutta mitään suurempaa.

Tässä kaksi kännykamerakuvaa, ovat kyseisestä laitteesta. 1 2 (ykkösessä näkyy myös usb-zip -asema joka sisältyy myös mukaan)

Mukaan tulee itse laite, kuusi zippilevyä, joista yksi on demolevy jossa on valmiita projekteja, manuaali, "quick start"-ohjeläpyskä, virtajohto sekä usb-zip -asema, jolla sämplet kulkevat koneen ja sämplerin välillä.

Laitetaanpa hinnaksi vaikka 300 euroa. Saa tarjota vaihdossakin juttuja.

Sijainti Espoon Laajalahti. Mieluusti saisi noutaa, mutta ei tuo nyt niin paljon paina ettenkö voisi esim Helsingin keskustaan tulla tuon heittämään. Postikin kulkee, mielellään postiennakolla. Helpointa kaikille.

Ota yhteyttä mieluiten sähköpostilla, osoite on [email protected]