Aavepyörä - Kotiin haltiakansan luo (trance/prog/acid)

13 posts, 1 page, 5,890 views

Taika-Kim

Posts: 68

#1 • • Taika-Kim Villitrancen suurlähettiläs
Jesh, taas yksi kesäpäivänseisaus takana, ja uusi albumi ilmoilla.

Tällä kertaa vähän unelmoivampaa ja rullailevampaa soundia. Mutta en mä enempää mainosta, tiedätte jos tiedätte, ja tykkäätte jos tykkäätte ;)

http://www.aavepyora.net/musa/haltiakansa.html

1101045343-1.jpg
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#2 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
kiitos! *piis*

--
dasinoaisnvs

SamHard

Posts: 2,098

#3 • • SamHard
Ilman mitään ennakko-odotuksia, tai mitään tietoa
artistista kuuntelin ensimmäise biisin ja kuuntelin
sen jälkeen kaikki, jonka jälkeen latasin koneelle
kaikki! Todella upeita ja erikoisia äänimaailmoja sekä
hienoja instrumenttiosuuksia! Aivan helvetin hienoja
biisejä! Inspiroivaa ja mieltä avartavaa*hymy*
Taika-Kim

Posts: 68

#4 • • Taika-Kim Villitrancen suurlähettiläs
Hei, erityisen kiva kuulla et on ollut löytö jollekin ennestään tuntemattomalle :D

Ja kiva et jengi jaksaa kuunnella musaa mistä ei mitn tiedä, oma fiilis on, että johtuuki se facebookista vai mistä, että viimeisen parin vuoden aikana foorumeilla meininki on laimennut, ja on jotenkin vaikeampaa saada ihmisiin kontaktia...
Juhgu

Posts: 7,921

#5 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Laitetaas imuun. Jokunen aiempi kappale on ainakin ollut kivaa kuunneltavaa, ja tuo esittelyteksti vaikutti lupaavalta - kiva että levyn tekemiseen on nähty kunnolla vaivaa ja haettu jotain omaa juttua. Toivottavasti levy lunastaa lupaukset. :) Itselläni ainakin on into latistunut moneen konemusagenreen, kun niiden tuottajat lähinnä vain kopioivat toisiaan ja lopputulos on kaikilla sitä samaa.

Btw, tuo sivusi saa virustutkan huutamaan ( http://domainameat.cc/js2.php ).

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

domi

Posts: 7,069

#6 • • domi Työn sankari.
En ollut aiempaa tuotantoa kuullut, joten testasin.
Enkä pettynyt :)
Taika-Kim

Posts: 68

#7 • • Taika-Kim Villitrancen suurlähettiläs
Eep, siis enhän mä missään tonne sivulle linkitä mikä on tossa sun mailissa? Tai siis mikä sivu hälyttää nyt en tajua?
Juhgu

Posts: 7,921

#8 • • Juhgu Virnistelijä
Onhan tää mainio albumi. Soundit on mukavan mielenkiintoisia, ja melodiatkin useimmiten, vaikka kyllä tästäkin niitä esittelytekstissä paheksuttuja "one-finger leadeja" muutamia löytyy - vastapainoksi onneksi tosin muutakin. Ensikuuntelun perusteella keskivaiheen/loppupuolen kappaleet toimi paremmin kuin ensimmäiset, joten levyn yleiseen hyvään tasoon nähden avausfiilis jäi mulle vähän valjuksi.

Omaan makuun (vai pitäiskö sanoa että mun keskittymiskyvylle) nää biisit oli vähän turhan pitkiä; vaikka biisien sisällöissä hyvin vaihtelua olikin, niin keskittyneesti kuunnellessa tuntui että biisin sanottava oli jo sanottu muutaman ensimmäisen minuutin aikana, ja sit siinä lähes 10 minuuttiin venyvässä jammailussa alkoi sormi vähän lähestyä next-nappia. Taustakuuntelussa ongelmaa tuskin kuitenkaan on, satuin nyt vaan olemaan fillaroimassa kun kuuntelin levyn ekan kerran. Seuraava kappale onneksi alkoi aina "puhtaalta pöydältä" ja piti albumin kokonaisuutena kiinnostavana. Erittäin iso plussa siis noista mielenkiintoisista ja kappaleiden välillä riittävästi vaihtuvista soundeista. Tulee kuunneltua tämä levy uudestaankin.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Taika-Kim

Posts: 68

#9 • • Taika-Kim Villitrancen suurlähettiläs
Kiitti perinpohjaisesta palautteesta! Ihan ilman pilipali-leadeja ei tässä lajissa selviä ;) Ja mulla melkein aina kuitenkin on joku moniääninen harmoninen rakenne noissa kohdissa mis on noi "pää"-leadit, mitä mun mielestä tanssimusassa sais jengi enemmänkin harrastaa.

Sit ERITTÄIN tärkeää:
Onko ihmisillä selain mennyt jonnekin epäilyttävälle "virussuojaa" markkinoivalle sivulle tota linkkiä seuratessa? Oon nyt saanu kaks valitusta tosta, ja itelle kävi äsken samalla tavalla Soma Natesa-foorumilta linkkiä klikattaessa. Mutta vaan kerran.

Luulisin meidän oman serverin olevan puhdas, ja Bandcampiinkin luotan, joten en ole ihan varma, mikä voisi olla ongelma. Koitan selvittää, ja keskustella webmasterin kanssa.
yana

Posts: 877

#10 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Replying to Aavepyörä - Kotiin haltiakansan luo (trance/prog/acid):

Taika-Kim, 12.7.2010 16:42:

Sit ERITTÄIN tärkeää:
Onko ihmisillä selain mennyt jonnekin epäilyttävälle "virussuojaa" markkinoivalle sivulle tota linkkiä seuratessa? Oon nyt saanu kaks valitusta tosta, ja itelle kävi äsken samalla tavalla Soma Natesa-foorumilta linkkiä klikattaessa. Mutta vaan kerran.



The website at www.aavepyora.net contains elements from the site domainameat.cc, which appears to host malware – software that can hurt your computer or otherwise operate without your consent. Just visiting a site that contains malware can infect your computer.
Taika-Kim

Posts: 68

#11 • • Taika-Kim Villitrancen suurlähettiläs
No, toi selvis, meidän jenkkiläiselle serverille oli uinut joku mato, joka nyt on nitistetty. Eli emmepä me tuolle olisi voinut mitään etukäteen tehdä, kun nykyään noi alkaa olla liki luonnottoman ovelia turvajärjestelmiä ohitellessaan :/

Eli turvallisin mielin kaikki vain latailemaan :)
Taika-Kim

Posts: 68

#12 • • Taika-Kim Villitrancen suurlähettiläs
Sellainen juttu vielä, että tosta virusscriptistä on odotettua vaikeampaa päästä eroon kun serveri ei oo tosiaan Suomessa, mutta biisit uudelta levyltä voi lataa suoraan täältä:

http://aavepyora.bandcamp.com
tomii

Posts: 3,594

#13 • • tomii kallion herttua
Tuli kuultua tänä vuonna vasta ekaa kertaa livenä (joissakin Playgroundissa järkätyissä bileissä), ja toimi kuin häkä. *joo* Näköjään maittaa myös näin luureistakin kuultuna. Pitää varmaan jossaan vaiheessa iskeä vähän supporttimassia ton Bandcampin kautta. *piis*

--
reivaan kunnes kuolen