M: M-Audio Firewire Audiophile-äänikortti

1 post, 1 page, 1,182 views

unikoi

Posts: 19

#1 • • unikoi
Myydään siis otsikon mukainen ulkoinen äänikortti alkuperäisessä paketissaan. Mukaan tulee 2kpl firewire-piuhoja, virtalähde, ajuri-cd, m-audion demo cd, sekä apleton 4 live lite. Lisäksi heitän messiin TI-piirillä varustetun PCI-kortin, jossa on 3xfirewire-sisääntuloa + mukana tuleva firewire-piuha. Äänikortissa on pientä naarmua kuoren metallipinnassa, mutta muuten laite on kunnossa. Toimii myös Pro Tools 8:n kanssa. Ite oon käytellyt ton kanssa Cubasea ja Fl-Studiota. Erityisesti suosittelen niille, jotka paljon työskentelee softasyntsien ja plugarien kanssa, vaikkakin oon myös paljon nauhotellut noiden sisääntulojen läpi. Moniraitanauhotukset saattaa tosin tulla ongelmaksi.=)

4x6 24-bit/96kHz I/O
2x4 analog rca-plugipaikat
digitaalinen s/pdif (coaxial) I/O ja 2-kanavan PCM
digitaaliulostulo tukee myös AC-3/DTS pass-through:ta
kuulokeliitäntä omalla voimakkuussäätimellä
MIDI I/O
2xFirewire-porttia
ASIO-tuki
Pienin bufferikoko 64 samplea, mikä on about 2ms latenssissa

lisää tietoa kortista:

http://www.soundonsound.com/sos/may04/a ... wireap.htm

Jos on tarvetta liittää kannettavaan, niin mulla on Belkinin 3x Firewire 400-porttinen PCMCIA-kortti, josta voin myös luopua pientä lisämaksua vastaan.

Tästä tarvitsevalle äänikorttia musantekoon (tai pelkästään kuunteluun, tai vaikka leffojen kattomiseen).

Kiinnostuneet pistäkää mielellään meiliä osotteeseen [email protected] . Tsekkailen sitä useammin, kuin forumeita, mutta toki tännekin voi pistää jos asian tiimoilta jotain tulee.=)

Hintapyyntö 70e (ilman tota PCMCIA-korttia).

Niin ja tuote sijaitsee siis Porissa. Voi tulla täältä hakemaan, tai pistän postissa, miten vain sovitaan.