mikä on paras peli?

1,110 posts, 56 pages, 259,785 views

Summerblink

Posts: 291

#141 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Unreal Tournament
(13th@world stats/Assault)*vink*
random

Posts: 226

#142 • • random
Ehdottomasti addiktoivin tähän mennessä on America's Army Operations (www.americasarmy.com, ilmainen). Unrealin enginellä rakennettu FPS, tekijänä US Army. Peli itsessään on kohtalaisen simppeli mutta varsin vaativa ja noviisit ottavat kyllä nekkuun 6-0 kokeneelta kaartilta. Pelaajien statit ovat nähtävissä saitilla www.aaotracker.com.

radical9@AAO

HOOAH!
DiamonDie

Posts: 676

#143 • • DiamonDie mediahippi
Luonnollisesti Nethack. Uusin versio 3.4.2 ilmestyi juuri pari päivää sitten, mutta ei voi pelata tai uppoaa taas addiktion syövereihin. Ellei ole Nethackia pelannut niin tietokonemaailman yleissivistyksestä puuttuu iso pala.
Kenny

Posts: 701

#144 • • Kenny Hullu Vinosilmä
Warcraftit!!! Ne ovat aika rock! *iloinen*

--
Tao Tao

Howdy

Posts: 7,955

#145 • • Howdy Oldie
Pacman *nauru*
*piis*

--
Käpy vailla vertaa

Verottaja

Posts: 1,174

#146 • • Verottaja no-life / luuviulu
Yksinpeleistä parhaat:

UFO - Enemy unknown
Jagged Alliance 2
Fallout 1, 2 ja Tactics

Ainoa nettipeli mitä pelaan on Team Fortress Classic.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

MaSari

Posts: 1,986

#147 • • MaSari space jammer
Mä tykkään SIMS:istä *hymy* *piis*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

ämsee

Posts: 722

#148 • • ämsee
Command&Conquer: Red Alert2!!!*piis*

--
hyvä yritys

Mikcore

Posts: 914

#149 • • Mikcore Eternity has passed
Nämä:

Mortal Combat III
The House of the Dead
Civilisation 3
Heavy Metal 2
Doom
Quake I ja II
Miinaharava
nomic

Posts: 4,120

#150 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

DiamonDie:
Luonnollisesti Nethack. Uusin versio 3.4.2 ilmestyi juuri pari päivää sitten, mutta ei voi pelata tai uppoaa taas addiktion syövereihin. Ellei ole Nethackia pelannut niin tietokonemaailman yleissivistyksestä puuttuu iso pala.


totta *joo*
itekki tullu hakattua ja täytyy myöntää että aika menee jotenkin maagisesti eteenpäin sillain nopeasti tai jotain *vink*
Zet4

Posts: 1,135

#151 • • Zet4 n00b
Olen pelannu pc:llä erittäin aktiivisesti viimeiset 10 vuotta, ihan kaikenlaisia pelejä ja paljon.
Lähimpänä sydäntä on strategiapelit, ja jossainmäärin roolipelit.

Kovia nimiä vuosien varrelta on Doomit, Civilizationit, Railroad Tycoonit, Star Controllit, Master of Orionit, kaikki Lucasartsin ja sierran seikkailupelit, close combatit, Angband (Lev 50 Barbarian 100miljExp)
Nykyräiskinnöistä Operation Flashpoint yllätti positiiviisesti, ja nettiräiskintöjen suvereeni kunkku on Americas Army( harmittaa vaan niin perkeleesti ku faija on tuossa niin paljon kovempi kuin minä, se on ihan maagisen kova).

Tästä jäi nyt varmasti mainitsematta monta klassikkoa, mutta editoin sitte tähän lisää sitämukaa kun muistan.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Hupsu

Posts: 1,005

#152 • • Hupsu
Eka UFO oli kova sana. Sitä tuli läiskittyy huolella. Toinen mikä sytytti oli Betrayal at Krondor.
Tuli vedettyä varmaan 5 kertaa läpi.

--
Päivän mietelause?

TR3OX

Posts: 56

#153 • • TR3OX

Lucia:
Morrowind!

Onko Halo jo pc:lle? Se pysyy aina lähellä mun sydäntäni. *hymy*
Olen konsolipelaaja, so shoot me. *nauru*



>halo on nyt myös pceel

ZRO:n parhaimmat nettimätöt :

vietcong
avp2 gold
global operation
misjah

Posts: 3,373

#154 • • misjah Team Sika
pacman

--
www.team*possu*.tk

insejn

Posts: 689

#155 • • insejn
skiordie,prince of persia,across/elastomania,skijump2(eiseDeluxe) ja tuhat muuta helvetin hyvää peliä *hymy*

[muokattu 18.9.2003 00:56]

--
*aplodit*

Rocca

Posts: 3,064

#157 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Miten sen nyt sanois...Tän hetkiset pelit on
1Soldier of fortune II
2Postal II
3Battlefiels 1942

Tosa on aikast kovat pelit tykkään räiskintä peleist mut niis pitää olla järkee ja realistisii ja kaikkee muuta kivoja pikku juttuja....*hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

2000

Posts: 420

#158 • • 2000 Opetuslapsi
Minä en kyllä yleensä pelaa mitään, enkä ymmärrä muutenkaan tästä aateekoosta, mutta nyt on koneella pyörimässä NHL 2004 ja ... koukussa *blush*

--
2 nasty 4 U

Avatar
#159 • • yana Guest

DeMoirize:
tajuu et pystyin jäämää koukkuu johonki Sims cityy tai civilizationii... onneks pääs siit eroon vihdoin
*eiei*



hei! civ matsi! voitan sut! heti! =D
Epailija

Posts: 5,636

#160 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Civilization II oli kyllä aika paha koukuttaja. ”Vielä yksi vuoro”. *justjoo*

Mutta nyt täytyy sanoa, että kaikista suurimmat vibat olen tainnut saada joskus vuonna -87 Electronic Arts:in ”Sentinel Worlds I : Future Magic”:sta. Sitä tuli pelattua parikin vuotta, mutta jumahdin aina samaan kohtaan, enkä koskaan päässyt peliä läpi. *nyyh*

Viimeaikoina olen tahkonnut Baldur's Gate 2:a sen verran kun on ehtinyt. Conflict: Freespace II on myös pahasti vaiheessa, mutta yksi asia kerrallaan... *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous