mikä on paras peli?

1,110 posts, 56 pages, 266,172 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#861 • • hallucinogen Edain

domi, 22.1.2006 21:26:
Ite en ees jaksanut avata koko peliä, kun tehtävät on sitä tasoo et vihulaiset on viis levelii korkeemmalla, ja sit jos jotain tiimityöskentelyy meinaa, ni jokainen ryhmän jäsen pelaa omiin nimiinsä *grr*

...pitää oottaa et mun suojelusenkeli saapuu takasi, ni saa noita tehtäviä tehtyä :D


mitä peliä sä oot pelannu jos vihut 5lvl isompia? ;D kyllä ne on just sopivan tasosia ollu jos on vaan pysynyt sellasissa paikoissa joissa kuuluu nyyppien olla :D

--
pikku-*possu*

domi

Posts: 7,069

#862 • • domi Työn sankari.

hallucinogen, 22.1.2006 21:29:
---
domi, 22.1.2006 21:26:
Ite en ees jaksanut avata koko peliä, kun tehtävät on sitä tasoo et vihulaiset on viis levelii korkeemmalla, ja sit jos jotain tiimityöskentelyy meinaa, ni jokainen ryhmän jäsen pelaa omiin nimiinsä *grr*

...pitää oottaa et mun suojelusenkeli saapuu takasi, ni saa noita tehtäviä tehtyä :D

---

mitä peliä sä oot pelannu jos vihut 5lvl isompia? ;D kyllä ne on just sopivan tasosia ollu jos on vaan pysynyt sellasissa paikoissa joissa kuuluu nyyppien olla :D


No siis, niihän mä oonki :D Ite tällä hetkellä lvl15, ja joka tehtävässä sällit tasoo lvl19-lvl22. En mäkää tota tajuu, enkä kyl löydä helpompia tehtäviä kummastakaan paikasta, missä niitä oon tehnyt ja missä niitä oon tekemässä :D

(..tai sit mä en vaan osaa)
hallucinogen

Posts: 8,190

#863 • • hallucinogen Edain

domi, 22.1.2006 21:31:
No siis, niihän mä oonki :D Ite tällä hetkellä lvl15, ja joka tehtävässä sällit tasoo lvl19-lvl22. En mäkää tota tajuu, enkä kyl löydä helpompia tehtäviä kummastakaan paikasta, missä niitä oon tehnyt ja missä niitä oon tekemässä :D

(..tai sit mä en vaan osaa)


Sä et vaan osaa :D ja mee sit läiskii ukkoi pataan sen verran et saat pari leveliä lisää ettei tuu niin pahasti pataa ;) itse kun tässä aloitellu niin kolmessa kylässä tehny tehtäviä ja juuri sopivan vaikeita/helppoja kun on menny järjestyksessä ettei oo ekasta kylästä painellu suoraan eteenpäin mentaliteetilla "vittu mä tällasia paskatehtävii tee, mennää tekee vaikeampi niin saa parempaa shittii ja enemmän expoo" :D

--
pikku-*possu*

domi

Posts: 7,069

#864 • • domi Työn sankari.

hallucinogen, 22.1.2006 21:36:
Sä et vaan osaa :D ja mee sit läiskii ukkoi pataan sen verran et saat pari leveliä lisää ettei tuu niin pahasti pataa ;) itse kun tässä aloitellu niin kolmessa kylässä tehny tehtäviä ja juuri sopivan vaikeita/helppoja kun on menny järjestyksessä ettei oo ekasta kylästä painellu suoraan eteenpäin mentaliteetilla "vittu mä tällasia paskatehtävii tee, mennää tekee vaikeampi niin saa parempaa shittii ja enemmän expoo" :D


Juu, samaa mentaliteettia oon iteki noudattanut et järjestyksessä, kun oppiäiti niin neuvoi :D

Mut, täs kai sit pitää tosiaan mennä mäiskimään niitä helpompia tapauksia, ennenku tässä tulee hätä totaalisesti käteen :D
Epailija

Posts: 5,636

#865 • • Epailija Physicist, 2nd class.

domi, 22.1.2006 21:44:
Mut, täs kai sit pitää tosiaan mennä mäiskimään niitä helpompia tapauksia, ennenku tässä tulee hätä totaalisesti käteen :D



Pöh. Suomalainen sisu vastaa kymmentä leveliä. ;)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

luode

Posts: 287

#866 • • luode

hallucinogen, 22.1.2006 21:23:

Mikä teitä naisia oikein vaivaa *nauru* Jos nainen pelaa jotain niin simsiä ,miksi? :D Hoivavietti? pesänrakennustarve? =D



se on hyvä! :D en tiiä miksi. ekan kerran pelasin simscityä, koska se rakentelu oli niin kivaa. sitten kaveri houkutteli miut pelaan simssiä ja nyt sitten kun tuli kakkonen niin oli pakko hommata. niitä kämppiä on vaan niin kiva sisustella, rakennella ja muuta, kun ei välttämättä pääse tekemään sitä livenä. + kun sisustaa simssissä niin ei sitä rahaakaan mene.. oikeasti yhtään. paitsi no tietenkin se pelin hinta, mutta sitä ei lasketa.
hallucinogen

Posts: 8,190

#867 • • hallucinogen Edain

luode, 22.1.2006 22:11:
se on hyvä! :D en tiiä miksi. ekan kerran pelasin simscityä, koska se rakentelu oli niin kivaa. sitten kaveri houkutteli miut pelaan simssiä ja nyt sitten kun tuli kakkonen niin oli pakko hommata. niitä kämppiä on vaan niin kiva sisustella, rakennella ja muuta, kun ei välttämättä pääse tekemään sitä livenä. + kun sisustaa simssissä niin ei sitä rahaakaan mene.. oikeasti yhtään. paitsi no tietenkin se pelin hinta, mutta sitä ei lasketa.


Niin mut jos oikeasti menis töihin siksi aikaa kun mitä käyttäis pelaamiseen niin vois sisustaa oikeasti :D World of warcraftia ei oikeen voi toteuttaa livena tai no vois mut mä en usko et poliisi yms tykkäis jos paukuttaisin manneja(humanoideja) fiskarssilla päähän ja nylkisin naapurin koiraa jotta saisin nahkoja nostaakseni mun leatherworking-skilliä :D

--
pikku-*possu*

nomic

Posts: 4,120

#868 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Edelleen ragnarok. *hymy*
Ja mitä olen tutkiskellut niin ainaskin Stalker voisi olla toinen josta voisi tulla sitä mitä kaipaan. Ei vaan taida oman koneen tehot riitä semmoiseen :<
Jutu

Posts: 3,054

#869 • • Jutu Blondi

hallucinogen, 22.1.2006 21:23:
Ite pelannu tänään 10h wowia, "pakko nylkeä vielä pari nahkaa, että saa uudet bootsit..."


Pakko nylkee elukoita, että saa nahkoja ja suomuja tavaroihin jotta saisin parit tehtävät tehtyä *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jutu

Posts: 3,054

#870 • • Jutu Blondi

domi, 22.1.2006 21:31:
(..tai sit mä en vaan osaa)


Et vaan osaa *vink*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

domi

Posts: 7,069

#871 • • domi Työn sankari.

Nomic, 22.1.2006 22:25:
Edelleen ragnarok. *hymy*
Ja mitä olen tutkiskellut niin ainaskin Stalker voisi olla toinen josta voisi tulla sitä mitä kaipaan. Ei vaan taida oman koneen tehot riitä semmoiseen :<


Stalker 1.1.8-päivityksellä - Tsernobyl Venue ;)
luode

Posts: 287

#873 • • luode

hallucinogen, 22.1.2006 22:23:

Niin mut jos oikeasti menis töihin siksi aikaa kun mitä käyttäis pelaamiseen niin vois sisustaa oikeasti :D World of warcraftia ei oikeen voi toteuttaa livena tai no vois mut mä en usko et poliisi yms tykkäis jos paukuttaisin manneja(humanoideja) fiskarssilla päähän ja nylkisin naapurin koiraa jotta saisin nahkoja nostaakseni mun leatherworking-skilliä :D



ei sitä sisustusta kotonakaan ihan kokoajan voi olla vaihtamassa. tulee seinätkin vastaan kun huone olekaan sen muotoinen jne. onhan se myös helpompaa tehdä se sisustus pelin muodossa kuin oikeasti. ei tartte suunnitellakaan niin paljon ja jos menee vikaan niin aina voi painaa deletee.
wowia voi kyllä olla paha mennä livenä vetämään siinä oot oikeessa. :D
Lost-Soul

Posts: 3,107

#874 • • Lost-Soul los pallos
Paljon on odotuksia uuden star wars pelin suhteen. Demo ainakin vaikutti hyvältä ja koko version pitäisi tulla kauppoihin 15.2. Ja pelihän tietenkin on Star Wars: Empire at War

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

hrdkvr

Posts: 3,929

#875 • • hrdkvr KURGO
NWN2 tulossa!!!

samoin elder scrolls 4

--
-keep it hard-

Avatar
#876 • • Edited ALIEN Guest

Jutu, 22.1.2006 22:39:
---
domi, 22.1.2006 21:31:
(..tai sit mä en vaan osaa)

---

Et vaan osaa *vink*



Pieni vihje niille jos ei ole isoa hahmoa farmaamas rahaa uusille hahmoille:

Ota skinning/mining proffessioneiks. Laita täysiä stackeja AH:n pikkusen alta toisten stackejen buyout hinnan. Sillä jos otat jotain BS, LW, Engineering ammatteja niin sehän tulee vaan kalliiksi ja kehittyy hitaasti. Ne voi jättää vaik sinne kun on täydet levelit niin senkin saa kehitettyä no time ;)

Tällä tavalla mä tein yhdellä PVP servulla johon sain hoidettua tabardin ja oman killan helposti ennen level 20:ä ja kaikki omalla työllä. Tabardin teko maksaa sen 10g + kaikki omat Warru treenit siihen päälle.

Nyt se hemmo on lvl 32 ja sil on vaan pari vihreetä itemiä. Loput sinistä rarea ja 2h:n miekka mil pärjää 45 levulle asti. Siinähän voi ihan rauhassa vaik STV:ssa tehdä questei ja tappaa mobei mitkä ovat sen +5 leveliä ja jos joku ally parka tulee isoimpine leveline gankaa niin turpaa vaan. Kyl niit vituttaa kun viisi levua pienempi warru pistää naamaan. Ennätys oli se kun duelasin lvl 40 hunteria ja voitin. Se halus uusiks ja voitti mut ihan tsägäl kaks kertaa. Mut ei tosin ole mitään järkeä laittaa sen tasoiselle hahmolle mitään kalliita enchantteja. Tosin helvetin hauskaa se on =)

Lauantaina napsautin mainilla Molten Coresta:stä kolme epickiä kun kaveri-killan kaa farmattiin sitä ^___^
Femi

Posts: 651

#877 • • Femi
Bubble Bobble ja Super Mario Bros 3 Nintendolla. Saisinpa ne jostain käsiini vielä.
RiD

Posts: 2,817

#879 • • Edited RiD Nukemi
www.icesus.org

peli josta en ikinä pääse irti :O

wowillekkin uhrasin aikaa, mutta kaiken contentin läpi käytyä, siitä tuli ihan vitun tylsä peli.

-lopetin.

--
*super* *possu*

Avatar
#880 • • ALIEN Guest

RiD, 23.1.2006 13:07:
wowillekkin uhrasin aikaa, mutta kaiken contentin läpi käytyä, siitä tuli ihan vitun tylsä peli.

-lopetin.



Allyn ja Horden questit + PVP rankit + MC ja BWL ??

Eihän tolle pelille tule loppua vielä pitkään aikaan nyt kun Silithuskin on laitettu uusiks täyteen questei ja AQ:kin saadaan auki. Sen lisäks viel tulos kylmä pohjoinen Azerothis Lich Kingin kera ja sit kun aika koittaa pääsee viel Beyond the Dark Portal *hihu*