Replying to Xperience Nights pres. HARDGRESSIVE 2.7.2010 @ Lahti:
Kiitoksia kaikille jotka olivat mukana "työn" merkeissä ja tietysti kiitokset paikalle saapuneille bilettäjille.!
Ilta oli loppujen lopuksi onnistunut ja itselläni oli ainakin hauskaa, vaikka osan ajasta istuttiin lipun myynnissä (joka on kyllä myös erittäin hauskaa puuhaa, saa nauraa kyl välil jos jotakin juttua!! Ja kiitos Katjalle lipunmyynti-seurasta!!!). Ja on tullut paljolti positiivista palautetta ja negatiivisesta palautteesta otamme taas "vinkistä vaarin", joka kerralla oppii jotain uutta!
Tosiaan itselläkin jäi ne kaksi ekaa settiä kuulematta (kts Alextomin viesti). sit olikin heti alkuun herkkusetti josta itse tykkäsin ( ja uskokaa tai älkää oon kuullu Alextomin soittoa kerran jos toisenkin
ja kovasti hän on edistynyt näinkin lyhyessä ajassa, et aikas JEES mun mielestä)
.
Cobaltti veti tapansa mukaan tasokkaan ja laadukkaan setin omalla varmalla tavallaan..
Ja mitä tuli illan viimeiseen settiin, oli se hyvä ja taidolla vedetty ja muutama loisto kipale oli loppupuolella, mutta kun itse enempi rakastan biiseissä vokaaleja ja eniten kuuntelen vokaalista trancea ja progea ymym täysiin vastakkaista kuin hc, niin ei setti silleen hivellyt kuuloaistin makunystyröitä.
Nuo edellä mainitut "makunystyrät" taisivat saada jonkilaisen sykähdyksen Zonexin setistä, hyppivät ja pomppivat nautinnosta! Illan paras setti tosiaan.
Kiitoksia tosiaan vaan herralle!
Lime_, 3.7.2010 04:46:
... ... miksei voi soittaa jotain menevämpää kun kerrankin on tilaisuus pistellä menemään tyhjälle tanssilattialle (tai sille satunnaiselle viidelle joka siellä näytti olevan parhaimmillaan joraamassa.) Ja miksi, oi miksi pitää sitä jalkapalloa näyttää joka paikassa? jengi tuntui seuraavan sitä suuremmalla mielenkiinnolla, kun jorailla.
Kyllä, tuo jalkapallomatsi oli selvästikkin hyvin tiiviisti seurattu, (ja tosiaan taisi tulla sinä iltana useammalla kuin yhdellä screenillä, joten miksi sen piti tuollakin pyörii??!!)
Mutta tosin ku sanot Lime_ siellä oli tanssilattia aikas täynnä siinä yhden maissa ja siitä tunnin eteenpäin, koska tosiaan Zonex sai tanssialattialle porukkaa ja siellä ne jorasivat myöskin Cobaltin setin aikana ja osa sit viel Mafiankin aikana!! (missäs itse oot ollu ku et tätä ilmiötä huomannut?)
Ja tosiaan otetaan toiveita ja TEIDÄN, bilettäjien ehdotuksia vastaan, koska te käytte bileissä ja olette yleisönä, joten mikäs tärkeämpää kuin järjestää Teille mukavia ja hyviä kemuja jatkossa??
Kiitoksia vielä kerran ja poistun takaoikealle kuiskimaan ja huhuilemaan seuraavista bileistä