Club YK presents Sunday School grand opening w/ Carl Craig (Planet E, USA) 6.6.2010

45 posts, 3 pages, 16,075 views

spacedetective

Posts: 41

#22 • • spacedetective
Odotukset on suht korkealla kun mestakin on tullu jo todettua varsin toimivaks.
Lil Tony

Posts: 775

#23 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Jos ottais vähän unta palloon ja saapuis mestoille pirteänä... Oli kyllä paras Cosmic City ikinä, huh huh mikä meno.

--
Jazz Is a Teacher

Tarsu

Posts: 2,449

#24 • • Tarsu
täs o kova maininki, toiv. onnistuu tulla osallistumaan joku su!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

nicky

Posts: 679

#25 • • nicky
Huh huh! Juuri joku aika sitten valitin kaverille, että miksei Suomessa voi olla viikonloppuna päiväbileitä niin kuin suuressa maailmassa. Ja ihme tapahtui, saatiin Pyhäkoulu! Taannoisesta 2000-luvun kauheimmasta bilemestasta (Premier Nightsista) on kuoriutunut uutuuttaan hohtava YK. Kulttuuriteko jo sinänsä.

Mestoilla noin klo 14. Orkidea soitti loungepuolella mukavaa soundia. Siellä oli kiva käydä välillä lepuuttamassa. Pääpuolella soitti Toni. Setin edetessä päästiin maksaa täristäviin bassoteknosoundeihin. Täydellistä. Kunnes ruoriin astui illan ulkomaanstara. Setti tuntui lähtevän liikkeelle hiukan tasapaksusti, mutta ei. Calle näytti mistä kana pissii. Voi jumaleisson. Mies kehitti settiä koko ajan deepimmäksi ja deepimmäksi ja näytti miten täydellisesti matsku pyörii osaajan käsissä. Viimeinen kolme varttia oli yhtä ilotulitusta, ja soitto loppui vasta seiskalta!

Maailmanluokan setit, maailmanluokan päiväbileet. Kiitos tästä. Sunnuntait on pakko merkitä kalenteriin. *kuolaa*

--
Tee minusta hyvä ihminen, mutta älä vielä tänään.

epicuros

Posts: 7,734

#26 • • epicuros
diggasin ihan -tusti. Kiitos! <3

--
Valid criticism does you a favor.

Lil Tony

Posts: 775

#27 • • Edited Lil Tony Cosmic City Survivor
Oli kyllä kaiken puolin positiivinen yllätys. 90 % frendeistä joita oli kutsuttu paikalle makasi kotona romuna avajaishulinoiden jälkeen. Mestoille riitti kuitenkin hyvin asiallista porukkaa ympäri Suomea, aurinko paistoi sisään ja jengi hymyili. Suurin osa oli alusta loppuun paikalla. Vanhoja Nylonin kävijöitäkin oli eksynyt paikalle kivasti

Ensi kerralla onkin siten Osunlade, tämä spirituaalisen housen lähettiläs joka soittaa kesäistä tech housea Sunday Schoolissa. Mun ja Vasaan Disko Tekno Kollektiivin Ville Vähäsaaren kanssa.

--
Jazz Is a Teacher

Tapi

Posts: 1,437

#28 • • Tapi Dreamstate
Oli kyllä asiallinen meininki ja kunhan juttu leviää, niin konseptille voi jo tässä vaiheessa povata melkoista suosiota.

Viihtyisyydessään YK on jonkin matkaa Redrumin edellä. Seinien värit ovat jees, tekniikka vimosen päälle ja tila on ehkä kaupungin paras. Vielä kun tanssilattian katossa olevien isojen valohärpäkkeiden aiheuttamalle resonanssille tehdään jotain, niin hyvä tulee.
Ben Moroder

Posts: 63

#29 • • Ben Moroder
Mesta: toimi.
Bileet: toimi.
Sexvibe:toimi.
yertle

Posts: 421

#30 • • yertle
Voisin vaihtaa kaikki muut bileet vaan näihin. Kivaa kun kerranki oli pirteenä mestoilla!
dj upi

Posts: 1,835

#31 • • Edited dj upi
Olin muutaman tunnin aamulla ja vikat kaks tuntii.

Top 3 bileet ever! Kaikki vaan toimi. Tapsa on taitava, Craig on todellinen taiteilija ja visut aiheutti kuolaamisreaktion uudesta mestasta ja sen PA:sta puhumattakaan. Henksukin oli yyberiä ja kavereita runsaasti mestoilla. KIITOS!!

P.S. Vaikka olin kuolemanväsyny ni ei vaan pystyny lopettamaan hymyilyä ja tanssimista ja kyllä, se johtui vain musiikista ja näistä mainitsemistani lieveilmiöistä :)
dj upi

Posts: 1,835

#33 • • Edited dj upi

Replying to Club YK presents Sunday School grand opening w/ Carl Craig (Planet E, USA) 6.6.2010:

BigLupu, 7.6.2010 16:45:
---
dj upi, 7.6.2010 16:24:
P.S. Vaikka olin kuolemanväsyny

---

Ei ihme jos olit myös metsässä aamuun asti? ;-) Kyseisestä syystä en kyennyt enää YK:hon mutta ens sunnuntaina voi sitten korjata asian..



Hehee, se oliki aika extempore-veto muutamien ylppärien +2x omien keikkojen jälkeen. Oli vaan niin monta positiivista juttua ilmassa ja YK kruunasi kaiken et et... Wov! Eipä oo tällasta ihanuutta tullut koettua pitkiin aikoihin :)

EDIT: Mistä muuten tiesit että olin siellä aamuun asti? (Ollaanks me tavattu? :D)
tuitui

Posts: 1,258

#34 • • Edited tuitui .:Shiny disco ball:.
Yövuoron jälkeen piti mennä tekee pieni välikuolema kotona, josta sitten paikalle klo 15 aikoihin. Ja hetkeäkään ei kyllä kaduttanut!

Entisestä Premistä oli saatu kursittua oikein mahtava venue! Hämmästytti ja kummastutti oikein, että mitäs hemmettiä! Koskaan aiemmin (premin jälkeen siinä olleissa paikoissa) sitä perus Premin tuntua ei oikein oltu saatu pois, nyt kaikki toimi! (Vessoissa kyllä vielä itseasiassa oli peruspremin tuntua, oksennusta lattioilla ja paikat levällään..)

Musiikki kummallakin puolella loistavaa, tuli tanssittua ja hytkyttyä lähes koko paikallaoloaika! :)

Mainiota, melkein unohti, että maanantaina oli töitä!

Ehdottomasti ensi kerralla myös paikalla! <3

Yksi asia kyllä hämmensi, miten ensimmäisen lonkeron jälkeen hinta muuttui, eli 5,5€ -> 6€ :o

--
\\\&quot;Dance before it´s too late\\\&quot;

metsis

Posts: 272

#35 • • metsis
sai-raan siistii. mahtava klubi, "panorama"huone ihan täydellinen, aurinkoinen maisema kamppiin oli kuin jostain muusta kaupungista, sit ku pääpuoli avautu niin moro moro mikä mesta sekin....... ja kaikki tämä sunnuntaina jolloin voi bileet iisisti kestää 9 tuntii! vrt. 00-04 pikapyrähdykset normi-iltoina :)

orkidean musat toimi todella hyvin ja samoin sitten itse jynkytykset, taino craig muutaman kerran nähtynä ei oo mitään erikoista, mut en valita, halpaa ja luxusta oli. ja henkilökunta taatun loistavaa! :) tuli kermafiilis(tM).

--
it's not human
to feel like this
dreamless

aivomassa

Posts: 230

#36 • • aivomassa are you ready to lose control ?
toimi todella hyvin, tosi hauskaa ja tästä lähtien oon aina kyetessä sunnuntaina täällä :)

--
Dont expect us to be quiet !

Lil Tony

Posts: 775

#39 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to Club YK presents Sunday School grand opening w/ Carl Craig (Planet E, USA) 6.6.2010:

tuitui, 7.6.2010 20:25:
(Vessoissa kyllä vielä itseasiassa oli peruspremin tuntua, oksennusta lattioilla ja paikat levällään..)


Yksi asia kyllä hämmensi, miten ensimmäisen lonkeron jälkeen hinta muuttui, eli 5,5€ -> 6€ :o



Itse kävin kerran Premissä. Mieleen ei jäännyt vessojen yrjöt :D Mutta eiköhän suomessa joka kuppilassa vessoissa joskus ole yrjöt, pääasia että ne siivotaan asap kun niistä kullaan.

Mua ihmetyttää kanssa toi lonkeron hinnan nousu. Saattaa olla jotain uuden systeemin aiheuttamia ongelmia, siis kassa järjestelmä ja uusi henksu / paikka. En muista lonkeron hintaa mut jos se on 6 e niin voit pitää sen 50 senttiä , jos taas 5.50 niin saat tulla hakemaan 50 senttiä takaisin. Ei varmaan ole mikään yleinen juttu toivottavasti että hinnat heittelee koska ne on koodattu koneeseen juoma kohtaisesti, virheitä sattuu baarimikoille, kannattaa heti sanoa niistä.

--
Jazz Is a Teacher

tuitui

Posts: 1,258

#40 • • tuitui .:Shiny disco ball:.

Replying to Club YK presents Sunday School grand opening w/ Carl Craig (Planet E, USA) 6.6.2010:

Lil Tony, 9.6.2010 10:59:
---
tuitui, 7.6.2010 20:25:
(Vessoissa kyllä vielä itseasiassa oli peruspremin tuntua, oksennusta lattioilla ja paikat levällään..)


Yksi asia kyllä hämmensi, miten ensimmäisen lonkeron jälkeen hinta muuttui, eli 5,5€ -> 6€ :o

---


Itse kävin kerran Premissä. Mieleen ei jäännyt vessojen yrjöt :D Mutta eiköhän suomessa joka kuppilassa vessoissa joskus ole yrjöt, pääasia että ne siivotaan asap kun niistä kullaan.

Mua ihmetyttää kanssa toi lonkeron hinnan nousu. Saattaa olla jotain uuden systeemin aiheuttamia ongelmia, siis kassa järjestelmä ja uusi henksu / paikka. En muista lonkeron hintaa mut jos se on 6 e niin voit pitää sen 50 senttiä , jos taas 5.50 niin saat tulla hakemaan 50 senttiä takaisin. Ei varmaan ole mikään yleinen juttu toivottavasti että hinnat heittelee koska ne on koodattu koneeseen juoma kohtaisesti, virheitä sattuu baarimikoille, kannattaa heti sanoa niistä.



Itse tuli vietettyä Premissä harva se keskiviikko Everissä/Solrissa yms. vkonloppu bileet, ja vessat oli aina se akilleen kantapää! Eli huonossa kunnossa, rikki, oksennusta, ei paperia yms. :D Uskon, että näin ei tule olemaan YK:ssa :)

Joo, no toi lonkeron hinnannousu nyt meni uuden paikan / järjestelmän / henkilökunnan piikkiin. Eikä se nyt niin suuri juttu ollut, ajattelin vaan lähinnä onko olemassa joku klonaika jolloin hinnat nousee vai mistä oli kyse. Tässä tapauksessa jätetään ylim. maksetut 50 senttiset YK:n kassaan lepäämään. Kiitos vielä hyvistä kemuista ja nähdään sunnuntaina uudelleen! :)

--
\\\&quot;Dance before it´s too late\\\&quot;