Puuhaphiit - Kesämökki 2010

13 posts, 1 page, 2,937 views

puuhaphiit

Posts: 497

#1 • • Edited puuhaphiit
Kesä ja kärpäset on täällä, eli on aika taas uuden kesämökki miksauksen. Pianoja, lattari rytmejä ja hitusen torven törinöitä, laulut on 2005-2010 joten monenmoista kesä rallia löytyy. Nautitaan auringon paisteen kera 4 kertaa päivässä, jos house kuume ei vielä nouse lisää annostusta yhdellä kerralla päivässä, joskin varottava yli annostusta!! Nauttikaa ja hyvää kesää kaikille!
house

http://klubitus.org/musiikki.php?id=8033


http://klubitus.org/kuuntele.php?id=8033

tracklist:
1. Yves Murasca feat Vintage System - Let me dance for you (Scibi remix)
2 Nalin & Kane - Beachball 2009 (Grant nelson remix)
3 Kevin Sunray - Heart of africa (Grant Nelson remix)
4 Wet Fingers - E samba 2010 (Dj Adamus & Mafia Mike remix)
5 Grant Nelson - Spellbound (Original mix)
6 Deepcity soul - Groove school (Grant nelson remix)
7 Hanna Hais - Jazz samba (Ian Carey remix)
8 Henry John Morgan - Cherokee go with it (Shave remix)
9 Jerry Ropero & Dennis the Menace Pres Sabor feat Jaquiline - Coraqao (Denis&Jerry's new bangin' remix)
10 Wawa - Mama say (Original mix)
11 Afro medusa - pasilda (Atfc remix)
juu-zo

Posts: 577

#2 • • juu-zo *KoneHuone*
Kesämökki 2009 oli sen verran kovaa kamaa että tämä lähtee lataukseen.

--
Respect is not given, it is taken

tiberiuz

Posts: 302

#3 • • tiberiuz Afecto // Rex Terrazza // Baleric Sunset
nonni! nyt on kyllä hienoja biisejä listassa... pasilda viimeisenä <3.. lataukseen meni! :)
eugina

Posts: 898

#4 • • eugina YleX tt-i *sydän*
ei pettäny tämä setti, kuin ei viimevuotinenkaan...mahtava kesäfiiliksennostattaja *jiihaa*

tulee kuunneltua useampikin kerta tänä kesänä! *joo*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

RakField

Posts: 97

#5 • • Edited RakField
Ihan ok setti ja sopivaa kuunneltavaa näille helteille. Jotenki vaa tuli semmonen "nääh eiks ny mitää muutaku e sambaa, mama sayta ja pasildaa"... Vaikkakin ne kiistatta tämmöseen teippiin paikkansa ansaitseekin. Enkä voi väittää keksiväni mitään parempaa tilalle. Tosin teikäläisen muista seteistä löytyy niin paljo eri matskuu et ei kyl pitäs tämmösist pikkujutuist ees mainita. =)

edit. Tai ehkä mä vaan oon kuluttanu noi liian loppuun :(
juu-zo

Posts: 577

#7 • • juu-zo *KoneHuone*
Kesämökki ei pettänyt taaskaan. Taattua letkeää puuhaphiit houseilua. Propsit tästä.

--
Respect is not given, it is taken

puuhaphiit

Posts: 497

#8 • • puuhaphiit

Replying to Puuhaphiit - Kesämökki 2010 :

RakField, 17.5.2010 01:25:
Ihan ok setti ja sopivaa kuunneltavaa näille helteille. Jotenki vaa tuli semmonen "nääh eiks ny mitää muutaku e sambaa, mama sayta ja pasildaa"... Vaikkakin ne kiistatta tämmöseen teippiin paikkansa ansaitseekin. Enkä voi väittää keksiväni mitään parempaa tilalle. Tosin teikäläisen muista seteistä löytyy niin paljo eri matskuu et ei kyl pitäs tämmösist pikkujutuist ees mainita. =)

edit. Tai ehkä mä vaan oon kuluttanu noi liian loppuun :(



Heh, kiitos ja anteeks *pepsodent*
puuhaphiit

Posts: 497

#11 • • Edited puuhaphiit

Replying to Puuhaphiit - Kesämökki 2010 :

ezzy, 18.5.2010 15:34:
---
puuhaphiit, 17.5.2010 19:45:
---
ezzy, 17.5.2010 11:31:
Saiskos download-linkin kans?

---


soundcloudissa on kyllä download nappula, sieltä kun painaset nii pitäs valua rallit koneelle *piis*

---


Hups, sokeus iski, muistin että se olis isompi ku monilta se puuttuu kokonaan tuolta :P tänks!



Rok Rok..
Pakko antaa omaa kritiikkiä, e samba hyppää silmille aika rajusti sisääntullessa, pahoittelen tätä! Mut pyrin aina miksaukset vetämään kerralla purkkiin ni en tuota nyt ala korjaamaankaan...*hih*
Gateway

Posts: 1,391

#12 • • Gateway Club Therapy
Hyvä kesäsetti, hitit kuuluu kesään! Teknisestikin mun mielestä priimaa, peukut ylös ja tää soi kyllä mun terassilla tänä kesänä :)