Harder.fi Chill & Burn Weekend 19.6.2010 @ Helsinki

60 posts, 3 pages, 14,519 views

Ozma

#22 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Kyllä ... huh huh .... ei voi muuta sanoa ku, että VOI MORJES mimmosta räimettä viimosena tulee <3
Metz^^

#25 • • Metz^^

Replying to Harder.fi Chill & Burn Weekend 19.6.2010 @ Helsinki:

Syntse, 17.6.2010 11:42:
---
Metz^^, 17.6.2010 01:37:
---
Syntse, 17.6.2010 00:33:
---
Jka, 16.6.2010 06:03:
---
Metz^^, 16.6.2010 00:08:
sadetta luvattu :(

---

Toivotaan, että ei pidä paikkaansa. Ja lupasin facebookissa soittaa sen verran kovalla että pilvet lähtee auringon tieltä! *vink*

---

viimeisimmät näyttäis näköjään pilvistä muttei sadetta

---

http://www.foreca.com/ :L toivotaan että ovat väärässä

---

Mjooh suomen sää on niin arvaamaton kun kattelee eri palveluita mtv3 sää, yle sää, foreca, accuweather sää ni melkeen eri jutut kaikissa.

Mä oon odottanu minihamekelejä niin kauan et tuun minarissa oli sää mikä vaan :D

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Dj WerneX

#26 • • Dj WerneX
Hyvältä näyttää ainakin sää tietojen mukaan netissä ettei sada huomenna :) toivotaan että sää suosii kohtuullisen lämpimällä kelillä ;) Huomenna nähdään sitten aamusta alkaen ! ainakin itse oon aamusta jo paikalla kun alkaa :)
Mumuli

#27 • • Mumuli UG-///
Lupaan tulla paikalle, jos tämä 31v "mies" soittaa ja leikkii taas pehmoleluilla.

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

nomic

#28 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Päivä lähtee käyntiin lastenlauluilla jotka on sekoitettu uudestaan mitä erilaisimpiin muotoihin lähtien aina industrialista idm:n omituiseen maailmaan ja sitä kautta power trancesta freeformiin ja kaikkeen siltä väliltä. :)
xl8r

#29 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Ja lämmittelyradio lähtee käyntiin tossa 20 min päästä Harder.fi radiossa, kaikki kuuntelemaan!

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Jka

#30 • • Edited Jka Harder.fi

Replying to Harder.fi Chill & Burn Weekend 19.6.2010 @ Helsinki:

Metz^^
Mä oon odottanu minihamekelejä niin kauan et tuun minarissa oli sää mikä vaan :D

Minihameet kyllä pitävät tunnelmaa yllä! *kuolaa*

Sääennusteet ovat itse asiassa hieman kohentuneet alkuviikon turmiolupauksista!

Viikonloppu tosiaan on alkanut radiolähetyksellä. Tämän aikataulun näette osoitteesta http://harder.fi

Tunetkaa osoitteeseen http://harder.fi:8000/stream.m3u ! *nuotti*
Valonalle

#32 • • Valonalle sekopää
Tänään *aplodit**aplodit**aplodit**aplodit**aplodit*

--
voehan prkl

Syntse

#34 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Jahas puistoonpäin laitteleen kasaan ja sitten puolilta päivin alkaa tapahtuma... vaikkei aurinko paistakkaan niin sadetta pitäisi olla tulossa vasta illaksi joten peukut pystyyn että ei ainakaan sada... kuuma tulee tanssiessa.
klrp

#35 • • klrp Fukken Max Penalty
vois lähtee just kohta *känni*

--
Terror Worldwide; Kid tested, mother approved!

Djane J7

#36 • • Djane J7 [FINRG,2Ibiza,Supercharged,Harder.fi]
Jahas, kohta puoliin ihmettelemään paikan päälle :) Itseltäni klo 18-19 luvassa pitkästä aikaa hardimpaa muziikkia, painottuen hard tranceen & freeformiin :)
Metz^^

#38 • • Metz^^
Jäi nytkyllä väliin sateen takia :( Josko huominen onnais paremmin..

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Sjel

#39 • • Sjel Apprentice.
väkivaltasia naisia, hyvää musaa ja mukavaa jengiä, mitä muuta sitä voi toivoa?

no tuon illuusion pilas sade ja ylipäänsä suht heikohko puistoilukeli, näköjään jumala vihaa järkkäreitä mut ylipäänsä oli hauskaa, pidimme :)

--
Will work for bandwith. :)

Syntse

#40 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Kiitos kaikille paikalle saapuneille pilvisestä ja sateisesta säästä huolimatta. Lopussa corejen soidessa oli kyllä tunnelma katossa ja lähes kaikki tamppaamassa, oli mukava nähdä tälläistä toimintaa vaikka vettä tulikin niskaan.

Pahoittelen oman ja checkin setin aikana volumetasojen pudotusta joka johtui paikalla sattuneesta tapaturmasta, ääntä laskettiin jotta potilaan kanssa pystyttiin kommunikoimaan huutamatta.

Huomenna vielä jatkuu chill & burn meno Aurinkolahdessa jonne käsittääkseni on luvattu jopa aurinkoa ja mahdollisesti ensi vuonna sitten uudelleen toivottavasti paremmilla keleillä.