36 posts, 2 pages, 9,817 views
Charly RePanic:
Näillä näkymillä bileet ovat erittäin varmasti onnistumassa. Päivät ovat päätetty!
Relic:
miten budjetti kusee jos ison rahan nimet peruu? eiks sillo just pitäs jäädä rahaa yli ...en mä tajuu.
J-Tone:
---
niin siis näitä bileitä ei tule...
- budjetti olisi kasvanut loistavan suurexi koska pääartisteja peruutti
---
Valitettavaa, että näin on käynyt, mutta miten budjetti kasvaa, jos isommat rahanmenot katoaa?
Mihin tästä topikista on muuten kadonnut ensimmäinen viesti?
J-Tone:
---
yana:
toisaalta mulle jai tasta kuka vaan soittamaan tyylista mieleen ettei mitaan isomman luokan nimia tonne edes olisi oltu tuomassakaan?
---
Jos nyt oli tulossa bileitäkään :p
Lightsi:
Miten makasiineille saa mahtmaan 15000 ihmistä?
op-:
---
Lightsi:
Miten makasiineille saa mahtmaan 15000 ihmistä?
---
Buukkaamalla makasiinihallit, pienemmät salit, firmojen toimistot/varastot, Ruohonjuuren, sisäpihan ja vaikkapa sen pyöräkorjaamon tönön niin voisi päästä jo aika lähelle tota. Olisikohan tohon eksynyt yksi kappale nollia liikaa?
Mitä isompiin bileisiin tulee, niin eiköhän sellaiset nähdä vielä Helsingissäkin syksyn aikana.. (kokoluokka kuitenkin alle 15000)
yana:
---
Relic:
miten budjetti kusee jos ison rahan nimet peruu? eiks sillo just pitäs jäädä rahaa yli ...en mä tajuu.
---
korvaava vastaava artisti saattaa maksaa hemmetisti enemman. been there done that.
toisaalta mulle jai tasta kuka vaan soittamaan tyylista mieleen ettei mitaan isomman luokan nimia tonne edes olisi oltu tuomassakaan?
[muokattu 21.8.2003 18:35]
Relic:
---
yana:
---
korvaava vastaava artisti saattaa maksaa hemmetisti enemman. ---
---
ah ok :) en ole perillä noista kuvioista joten tattis tarkennuksesta.