-

22 posts, 2 pages, 14,799 views

tunnus

Posts: 87

#1 • • tunnus
Minulla olisi vain sellaista kysyttävää, että.. Miksei Temppu rakasta minua?? Mikä minussa on vikana?? *nyyh*
Minä en ymmärrä, kun se vain käskee minua jättämään sen rauhaan!! Mutta olen aivan varma siitä, että se salaa tykkää minusta ja nauttii tästä kaikesta.. *plur*
Sen jälkeen kun paljastin henkilöllisyyteni Tempulle, Temppu ei ole vastannut yhtään mitään!! Mistä se voi johtua?? *ding*
En usko, että Temppu on edes vaivautunut katsomaan kuviani, koska se vihaa (tai luulee vihaavansa) minua niin paljon!! *uuh*
Olen tehnyt kaikkeni, että Temppu kiinnostuisi minusta!! Tai ehkä en ihan kaikkea.. Löytyisikö täältä ehdokkaita tekemään Temppu mustasukkaiseksi?? Se saattaisi tehota!! *vink*
Hei kaverit, mitäs jos järjestettäisiin joku virallinen tilaisuus, missä minä ja Temppu kohdattaisiin ensimmäistä kertaa?? *pepsodent*
Miten olisi tuossa joku päivä Pitskun puiston vesiputouksen luona?? Olisiko halukkaita osallistujia?? Siitä saattaisi tulla ihan sikakivaa!! Voitais järjestää siellä oikein kunnon reivit!! *lmao*
Mitäs mieltä olette, rakas klubikansa?? Olisiko osallistujia?? *joo*
Järjestetään yhdessä ihan sekot bileet!! *jiihaa*
anthocyan

Posts: 1,511

#3 • • anthocyan Kohti valoa...
WTF?!?

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Arsk4_

Posts: 833

#4 • • Arsk4_ Lihis

Replying to -:

P055U, 7.5.2010 07:17:

Olen tehnyt kaikkeni, että Temppu kiinnostuisi minusta!!



Oisko tuossa yks syy?

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

drifter

Posts: 834

#8 • • drifter RoadMonkey | K1

Replying to -:

P055U, 7.5.2010 07:17:
Minä en ymmärrä, kun se vain käskee minua jättämään sen rauhaan!! Mutta olen aivan varma siitä, että se salaa tykkää minusta ja nauttii tästä kaikesta.. *plur*


En nyt olis niin varma. Ehkä kannattais vaan tehdä suosituksen mukaan ja jättää Temppu rauhaan ainakin toistaiseksi. Ihmettelette uusiksi sitten kun aikuistut vähän.

Ei millään pahalla mutta sun käytös on muistuttaa enemmän psyykkisesti sairasta kuin rakastunutta.

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Kolera

Posts: 4,256

#9 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
pitääks täs nyt ruveta sit bukkakehommii?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

J-Mx

Posts: 441

#10 • • J-Mx Koneradio

P055U, 7.5.2010 09:25:
---
J-Mx, 7.5.2010 09:17:
Jotain rajaa ny hei... Vaikka ei siinä mitään onhan tätä ihan huvittava lukee, mut sääliks käy Temppua.

---

Hahah, sunhan pitäis olla kateellinen Tempulle!! *tirsk*
En vaan pysty rauhottumaan!! Haukuin Temppuliinin ihan lyttyyn tekstareilla, mutta rakkaus ei vaan lähde mihinkään!! Tulkaa joku aivopesemään mut, etten ikinä muistaisi nähneenikään Temppua!! *toktok*



Lobotomia vois auttaa tässä tilanteessa.
Arsk4_

Posts: 833

#12 • • Arsk4_ Lihis
Näin viimeyönä semmosta unta, että oisin vieny jonku likan suihinottopalkalla Jyväskylään. Heräsin kuitenki ennen palkanmaksua, VITTU! Turhaan tuli ajeltua saatana -_-

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

JayVee

Posts: 887

#13 • • JayVee FINRG / Supercharged

Replying to -:

T-mu, 7.5.2010 08:31:
Aapo, tuas liimaa! Tehään illalla riisipuikoista pesuFati.



Joskus 80-luvun lopulla Norjassa laskettelureissulla

--
FINRG / Supercharged

homppa

Posts: 731

#14 • • homppa
eiks tää nyt mee jo vähän turhan överiks?
Kolera

Posts: 4,256

#15 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
jjjjjjjjep!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Ozma

Posts: 867

#16 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
vittu tätä siitepölyä taas ... räkä valuu ja paska lentää! KANANAHKABROILERIA HALVALLA!
AcidR

Posts: 521

#17 • • AcidR Serine (Distortion)
Tän "läpän" lukeminen alkaa käydä vanhaks.
Avatar
#18 • • astaroth Guest

Replying to -:

P055U, 7.5.2010 07:17:
Minulla olisi vain sellaista kysyttävää, että.. Miksei Temppu rakasta minua?? Mikä minussa on vikana?? *nyyh*
Minä en ymmärrä, kun se vain käskee minua jättämään sen rauhaan!! Mutta olen aivan varma siitä, että se salaa tykkää minusta ja nauttii tästä kaikesta.. *plur*
Sen jälkeen kun paljastin henkilöllisyyteni Tempulle, Temppu ei ole vastannut yhtään mitään!! Mistä se voi johtua?? *ding*
En usko, että Temppu on edes vaivautunut katsomaan kuviani, koska se vihaa (tai luulee vihaavansa) minua niin paljon!! *uuh*
Olen tehnyt kaikkeni, että Temppu kiinnostuisi minusta!! Tai ehkä en ihan kaikkea.. Löytyisikö täältä ehdokkaita tekemään Temppu mustasukkaiseksi?? Se saattaisi tehota!! *vink*
Hei kaverit, mitäs jos järjestettäisiin joku virallinen tilaisuus, missä minä ja Temppu kohdattaisiin ensimmäistä kertaa?? *pepsodent*
Miten olisi tuossa joku päivä Pitskun puiston vesiputouksen luona?? Olisiko halukkaita osallistujia?? Siitä saattaisi tulla ihan sikakivaa!! Voitais järjestää siellä oikein kunnon reivit!! *lmao*
Mitäs mieltä olette, rakas klubikansa?? Olisiko osallistujia?? *joo*
Järjestetään yhdessä ihan sekot bileet!! *jiihaa*


127279467390.gif
Decion

Posts: 1,569

#19 • • Decion Koneradio
mindfuck troll is mindfuck

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

m1kk3

Posts: 5,560

#20 • • m1kk3 no-life
Täähän on melkein yhtä hauska ja tuore läppä kun "Omistatko lemmikkejä?" "Joo, on mul villakoiria sohvan alla." Eli ihan vitun päräyttävää. Surkeeksi on menny läpän taso täälläkin. Ja tälle "Tempun stalkkeri"lle, tee palvelus ihmiskunnalle ja ammu ittes.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti