juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

749 posts, 38 pages, 345,632 views

Tonyw

Posts: 197

#61 • • Tonyw Manufackture
juon ja juon ja poltan paljon *piis*
milla

Posts: 3,699

#62 • • milla

RedOne:
Juu sen verran vielä voisin lisätä että toi extra aineet ei tosiaan nappaa...kyllä sillä suomalaisella kossulla saa pään ihan tarpeeks sekasin! *nauru*



nimenomaan, menee pää sekasin:(
misjah

Posts: 3,373

#63 • • misjah Team Sika
alien:

happoja kerran kk:ssa ja sieniä kerran vuodessa. Naksuja ja piriä joka aamu ja viinaa en vedä koskaan, koska joutuu koko ajan juosta kusella. Polttaminen on intiaanien touhua... *ding*



hahahhaaaaaa!!!
*nauraa**nauraa*
jätkä oikeilla raiteilla..*vink*

--
www.team*possu*.tk

Elfen

Posts: 61

#64 • • Elfen
tupakkaa poltan.. tosin en ymmärrä minkä takia.. nikotiini ei ainakaan mulla aiheuta enää sitä rentoutumista kun todella pienissä määrin, ja turha olettaakkaan että pystyisin polttaan niin paljon tupakkaa että se nikotiini aiheuttas joitan näköharhoja mulle.
tunnustan kaikille paitti faijalleni että käytän kohtalaisen usein kannabistuotteita ja hieman vähemmän extaasia.
mutta alkoholiin en koske!
Miedot huumeet laillistettava!
ja Alkoholi kiellettävä!
*blush*
*piis**piis**piis*

--
twisted funky psychedelic

Elfen

Posts: 61

#65 • • Elfen
salamapotku_jack:

*mur**eiei**hmph**poks**ding**justjoo**voiei**häh**igor*Ei oo tarpeeks hyvii huumeita, niiden pysyvät vaikutukset on negatiivisia. Siks mä juon vaan alkoo, enkä polta.



alkoholihan kuitenkin on terveellistä *joo**joo**dissaa*

--
twisted funky psychedelic

zaler

Posts: 1,545

#66 • • zaler e h k i s
poltan ja juon... *poks*

--
let´s eat to the beat!

Tapsuli

Posts: 89

#67 • • Tapsuli
Mä voisin jo vähitellen sanoo etten polta *hymy*
hoopstar

Posts: 472

#68 • • hoopstar hoopstar
en polta, en juo, en ikinä koskis huumeisiin.
alkoholia joskus seurassa kun tilanteeseen melkeinpä kuuluu :) hyötyliikunta rulaa. turvaseksi rokkaa.
edustan terveyttä ja hyvinvointia *ökkö*
Avatar
#69 • • none Guest
oon streittari
Avatar
#70 • • none Guest
okei okei... juon kaljaa, mutten ikinä käytä huumeita ja röökin oon lopettanut aikoja sitten...
dirtyface

Posts: 344

#71 • • dirtyface rok.
juon, en polta. en myöskään käytä huumeita, mut se ei johdu siitä, et kuvittelisin alkoholin oleavan jotenkin parempi tai vähemmän huono aine. en kuvittele olevani ketään parempi sen takia ku en käytä huumeita ja joku muu käyttää. varmaan aika samat tavotteet kummallakin, aineet vaan vähän eri. ehkä hieman pelkäänkin riippuvuutta, oon nimittäin tosi etevä kehittämään addiktioita (esim. airwaves-purkka)*hymy*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

ezzy

Posts: 8,060

#72 • • ezzy Droid-pappa
Ei kiitos.
ei ole koskaan maistunut mikään edellämainituista ja en ole löytänyt muutenkaan mitään käyttötarkoitusta päihteille.

[muokattu 30.5.2003 18:29]

[muokattu 30.5.2003 18:30]
1ncarnation

Posts: 542

#73 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
joskus x 3 *pahis*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Armin

Posts: 411

#74 • • Armin surffitukka
Kun sitä oppii nauttimaan elämän pikkuasioista, päihteiden käyttö on turhaa.
Tosin kun hihkuu siitä että löytää tien poskelta sammakon tai puusavotassa kevät talvella meinaa hajota kun löytää peuran jäljet ja muita jätöksiä niin kannattaa varmaan pysyäkkin niinstä erossa... *plur*

en polta.
en käytä huumeita.
juomisenkin aion lopettaa kokonaan.
Alkoholi on oikeastaan aika kiva juttu mutta kun ei tunne rajojaan ja saa hävetä itseään aina seuraavana aamuna niin ehkä on syytä lopettaa. Ja nykyään olen huomannut että musta tulee ihan yliherkkä kun olen humalassa (ollut kaksi kertaa viimeisen kahden kuukauden aikana) Ja baarireissut menee aina poskelleen.

kahvista ja suklaasta en luovu! *sydän*
Euphoria

Posts: 542

#75 • • Euphoria 4 everyone
Joo juon silloin tällöin ja poltan kans...
huumeista sen verran et kun sen käyttönsä hillitsee eikä douppaa joka saatanan päivä
ni ihan ookoo...*heiii*...sillee yleisesti...

[muokattu 2.6.2003 21:11]
Howdy

Posts: 7,955

#76 • • Howdy Oldie
Ja sanompa vaan että jos joku on niin tyhmä että myöntää sen täälä julkisesti niin .. heh

--
Käpy vailla vertaa

mniittymaki

Posts: 1,641

#77 • • Edited mniittymaki
tupakkaa päivittäin, alkoholia parisen kertaa viikossa & kannabista sillon tällön.

.m
#emppu#

Posts: 103

#78 • • #emppu# ~ihan pihalla~
no vähän kaikkee on tullu kokeiltua.... *pahis*
mut poltan, ryyppään ja...... *hih*

--
~~Ikuisesti ei voi lentää. Joskus on pakko laskeutua maan pinnalle, vaikka siivet vielä kantaisivatkin~~

-xx-

Posts: 5,001

#79 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
en, en, en *hellokitty*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Avatar
#80 • • emppu Guest
Juon tottakai.
Poltan ku juon.
Huumeet ei oo mun juttu.
*enkeli**dissaa**enkeli*