juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

749 posts, 38 pages, 346,862 views

Coon--

Posts: 640

#301 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Kyllä. Mikään noista ei ole vielä muodostunut suuremmaksi ongelmaksi.
Juon maltillisesti, en tavoittele perskännejä, lähinnä vaan nostatan etanolilla fiilistä.
Tupakoin, noh aika usein... mutta ei se (vielä) ole ongelmia aiheuttanut.
Drugs, ei mitään vakio käyttöä, joskus tulee muutaman kaverin luona visiteeratessa pössäyteltyä... ja yhden kerran olen hakenut lisä vauhtia jostain vähän perunajauhoja vahvemmasta aineesta *vink*
Funktion

Posts: 1,720

#302 • • Funktion over 9000
Juon, paljon... Poltan, paljon... Käytän huumeita, kohtuudella... *blush*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

nibes

Posts: 165

#303 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
harvOin, kyllä, jOskus jOtain vahvempaa, jOskus jOtain muuta.*hmph*

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

UzU

Posts: 2,361

#305 • • UzU [33100]
.en.en.en.
Chare

Posts: 412

#306 • • Chare kiltti tyttö
mie poltan, oon polttanu jo useemman vuoden aika säännöllisesti.. välil lakkoja, mut ei ne kestä ku en mä jaksa sellast.. juon kyllä, alkoholia päivä päivältä vähemmän.. ei vaan maistu enää.. huumeisiin en oo koskenu enkä koske. en uskalla käyttää sellasii.. huih... *poks*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

kiiki

Posts: 491

#307 • • kiiki hankala
taidan juoda aika harvoin, tupakkaa kuluu kyllä turhan paljon ja huumeita en käytä.
quile

Posts: 136

#308 • • quile Kävelevä banneri.
Alkoholia juon silloin tällöin *igor* , tupakkaa en polta vakituisesti (enää) ja huumeisiin en ole koskenut enkä tule koskemaankaan.*justjoo*
Goddess Lakshmi

Posts: 119

#310 • • Goddess Lakshmi Joy of your life, makes it worth of living
Nyt on meitsin päihteiden käyttö vähän muuttunut...
Eli alkoholia en käytä IKINÄ enää.
Nykyisin poltan sekä blossii että röökii, ihan liikaa (täytyy tunnustaa)
Huumeiden suhteen oon melko kaikkiruokainen. Vaikka klubbaaja oonkin, pidän eniten hitaista huumeista. Nokkia en enää pysty vetää koska nenän limakalvot on vituillaan, joten usein tulee vedettyä kamaa sillä tavoin jota useimmat paheksuu.
Mä vaan oon aina rehellinen!!!
Burncycle

Posts: 106

#311 • • Burncycle Konttorirotta
Akohoolia menee aika reippaasti, tilaisuudesta riippuen, tupakkaa en polta ja huumeiden käytön lopetin jo neljä vuotta sitten. Sillonkin lähinnä bumia. Ura on noususuhteessa, joten jos mä jäisin kiinni huumaista, niin menis tulevaisuus alta. En halua ottaa riskiä.
Snowie

Posts: 601

#312 • • Snowie Ihku Hiutale
edit: ei sittenkään mitään...

[muokattu 18.8.2004 01:55]
Avatar
#313 • • RINY Guest
Piti poistaa toi aikasempi vastaus ku se ei kyllä pitäny yhtään paikkaansa. Missä ihmeen mielenhäiriössä mäkin sen mahdoin kirjottaa. Mielestäni mä juon ihan liikaa ja usein se menee ihan tajuttomaks känniääliöinniks ettei mitään tajua. *nyyh* Poltan nykyään kännissä melkeen kokoajan, tosin selvinpäin ei oo ikinä tehny mieli, lähinnä oksettaa. Huumeita en oo käyttäny enkä kyllä tule käyttämäänkään. Saan mä itteni ihan tarpeeks sekasin jo pelkällä alkoholillakin jos sekasin haluan olla. *nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#314 • • sapeli jokukukamikä?
juon (vähän liikaakin), en polta (köh köh hyi), ja en käytä huumeita (vaikka olenkin asiaan nyt paremmin perehtyneenä alkanut nähdä asian avoimemmin)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Pinxu

Posts: 196

#315 • • Pinxu
Juon joskus,tosin harvoin...Viimeks join vappuna yhen paukun,tupakoin(välillä liikaakin) ja huumeet...Ei kiitos.Mut jokaisen omat sopat tietty.. *dissaa*
beatniqz

Posts: 155

#316 • • beatniqz

Sade*:
Piti poistaa toi aikasempi vastaus ku se ei kyllä pitäny yhtään paikkaansa. Missä ihmeen mielenhäiriössä mäkin sen mahdoin kirjottaa. Mielestäni mä juon ihan liikaa ja usein se menee ihan tajuttomaks känniääliöinniks ettei mitään tajua. *nyyh* Poltan nykyään kännissä melkeen kokoajan, tosin selvinpäin ei oo ikinä tehny mieli, lähinnä oksettaa. Huumeita en oo käyttäny enkä kyllä tule käyttämäänkään. Saan mä itteni ihan tarpeeks sekasin jo pelkällä alkoholillakin jos sekasin haluan olla. *nauru*


ja huumeidenkäytöstä menee aina sekaisemmin ku alkoholin kanssa? hmm...

--
huh, what the fuck just happened here... ?

Jone

Posts: 8,258

#317 • • Jone Archibald Haddock

ninny:
Nyt on meitsin päihteiden käyttö vähän muuttunut...
Eli alkoholia en käytä IKINÄ enää.
Nykyisin poltan sekä blossii että röökii, ihan liikaa (täytyy tunnustaa)
Huumeiden suhteen oon melko kaikkiruokainen. Vaikka klubbaaja oonkin, pidän eniten hitaista huumeista. Nokkia en enää pysty vetää koska nenän limakalvot on vituillaan, joten usein tulee vedettyä kamaa sillä tavoin jota useimmat paheksuu.
Mä vaan oon aina rehellinen!!!



Way to go - Rehellisyys kunniaan! Kyllä tolla recordilla kelpaa jo kirjoitella. *sars*
inka

Posts: 179

#318 • • inka juppihippireivaaja

beatniqz:
---

ja huumeidenkäytöstä menee aina sekaisemmin ku alkoholin kanssa? hmm...



Tää on niin kiva ^__^ tykkään...

Mut siis samoin ku joku viisa poliitikko joskus sanoi: "Mikä on muka mieto huume? Ai vähän niinku että kossu on väkevä viina? mutta kyllähän sillä kaljallakin päänsä sekaisin saa kun tarpeeksi juo..."

*joo*
paya^

Posts: 44

#319 • • paya^

CyberLine:
en juo koska alkoholi on perseestä.....joskus kiskasen röökin tai pari....hmm..mutta se viiminen..ööh...no yleensä aina bileissä 2nipsua ja laskuihin ganjaa.....luomusynteettiset fiilikset



”Yleisesti arvellaan, että aine (mdma) tuhoaa vähitellen aivoja, Britanniassa on esitetty tulevaisuudenkuvia siitä, miten ekstaasin käyttäjät muodostavat eräänä päivänä kokonaisen dementikkojen armeijan.”

2/per bile on aika paljon, tai riippuu paljonko käyt bileissä. mut eipä kannattais käyttää oikeesti enempää kuin pari vuodessa. no, kyl säkin sen varmaan joku päivä tuut tajuamaan. jos enää siinä vaiheessa tajuat yleensäkään mistään mitään...

KOHTUU KAIKESSA!
tasapaino on aioo keino, beybeh!
...ja elämä on parasta huumetta, toiseks parasta on psilocybe-sienet! *piis**hih**piis*
SneakerTweaker

Posts: 24

#320 • • Edited SneakerTweaker don't mess with uppers without landing gear
itse olen kaikkiruokainen. myös nautintotapojen suhteen. Eikä tulisi mielenkään hävetä kyseistä asiaa, lopettaa tai edes vähentää. Eli runsasta on mutta viikonloppupainoista. Ninny on heittänyt ainoan rehellisen kommentin minun lisäksi. Suurin osa teistä on kaksinaamaisia hypokriittejä.

--
Egon koko on verrattavissa pupillien kokoon...