Sceneen kuuluminen tai muu suhteisiin vaikuttava

76 posts, 4 pages, 32,807 views

UzU

#21 • • UzU [33100]

Replying to Sceneen kuuluminen tai muu suhteisiin vaikuttava:

Logan Miller, 2.5.2010 00:18:
Tampereen YO-klubilla (Trasformers)

Did you mean: YO-talo (Beatformers)

Timce, 2.5.2010 12:44:
mark hamilton?

Kelattiin samaa, mut piti tsekata ip ja näytti olevan niin eri suunnalta, että en usko Markin (nyk. evvk) kykenevän moiseen jälkien peittelytyöhön! :D

Tosin itsehän en ole mikään salapoliisi, joten kai se kuitenkin on mahdollista.
L-m

#23 • • Edited L-m

UzU, 2.5.2010 12:52:
---
---

---
mark hamilton?

---

Kelattiin samaa, mut piti tsekata ip ja näytti olevan niin eri suunnalta, että en usko Markin (nyk. evvk) kykenevän moiseen jälkien peittelytyöhön! :D

Jospa te salapoliisit jättäisitte suosiolla nämä tällaiset.. jumalauta ollaan salapoliiseja.. on toi joku pikkulasten leikki.. AIKUISET MIEHET.. jumalauta.
Freja

#24 • • Freja Sihteeri
ssiis mitä tääl tapahtuu.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

L-m

#26 • • Edited L-m

UzU, 2.5.2010 12:52:
---
---

---
mark hamilton?

---

Tietänet että olen anonyymi ja minun henkilöllisyyden selvittäminen IP-osoitteen perusteella on vain ja ainoastaan Suomen Poliisin hommia jos syyllistyn täällä netissä todistettavaan rikokseen.
Joten jätäppä kuulle mulle oikeus yksityisyyteen tai muussa tapauksessa vedän tämän oitis käräjille.
Vaikka tämä tuskin menisi kunnian loukkauksen puolelle sinun osalta jossa minä olen asian omainen.. niin rangaistus on joko 6kk linnaa tai 2000-4000 EUR sakkoja.. julkisesta herjasta sakko on n. 100-500 EUR..
Jusna666

#27 • • Jusna666 Diablo
Osupas jollain nyt arkaan paikkaan :D:D

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

genki

#30 • • genki

Logan Miller, 4.5.2010 18:31:
---

No heh.. joo.. unohtakaa koko homma.. äh.. ei esim. häärinnästä voi vetää parin pilapuhelun takia oikeuteen.. kyllä niitä pitää olla 100 kpl..

mut entäs jos 100 ihmistä selvittää sun IP:n?

sittenhän ollaan kuitenkin jo aika pulassa! auttaako edes käräjät, kun ei niitä IP:itä kuulemma saa edes pois netistä kun on kerran sinne omansa tunkenut!!==0=??!!11!

--
crop circles in the carpet

UzU

#31 • • Edited UzU [33100]

Logan Miller, 4.5.2010 17:29:
---
Freja, 4.5.2010 02:52:

---

Pikkulapset koittaa haxoroida kuka olen ja kerjää verta nenästään..

Oliko tuo uhkaus? *haasteenraapustelua*

ps. sun ip:sta näkyy 3 ensimmäistä osaa ihan julkisesti tässä sivulla niin ei sitä nyt ihan hirveäksi laittomuudeksi voi sanoa jos niitä osia vertailee ;)
Metz^^

#32 • • Metz^^
Mahtavaa, aamuyön naurut ipfightista!

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

kuilu ja kummitus

#35 • • kuilu ja kummitus

Logan Miller, 4.5.2010 18:27: Tietänet että olen anonyymi ja minun henkilöllisyyden selvittäminen IP-osoitteen perusteella on vain ja ainoastaan Suomen Poliisin hommia jos syyllistyn täällä netissä todistettavaan rikokseen.
Joten jätäppä kuulle mulle oikeus yksityisyyteen tai muussa tapauksessa vedän tämän oitis käräjille.
Vaikka tämä tuskin menisi kunnian loukkauksen puolelle sinun osalta jossa minä olen asian omainen.. niin rangaistus on joko 6kk linnaa tai 2000-4000 EUR sakkoja.. julkisesta herjasta sakko on n. 100-500 EUR..

Miten anonyymin kunniaa voi loukata tai julkisesti herjata? JOS mutsi ja sen poika harrastaa toisistaan tietämättä anonyymeinä seksiä netissä, onko se insestiä?

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

#37 • • opmdevil Guest
Ihmissuhteet? Mitä ne on?

T: Insinööri
L-m

#38 • • L-m

UzU, 4.5.2010 22:36:
---
Logan Miller, 4.5.2010 17:29:
---
Freja, 4.5.2010 02:52:

---

Pikkulapset koittaa haxoroida kuka olen ja kerjää verta nenästään..

---

Oliko tuo uhkaus? *haasteenraapustelua*

ps. sun ip:sta näkyy 3 ensimmäistä osaa ihan julkisesti tässä sivulla niin ei sitä nyt ihan hirveäksi laittomuudeksi voi sanoa jos niitä osia vertailee ;)

unohda koko homma. kyllä mä tiiän että jos sut hastaisin oikeuteen niin sinut todetaan syyttömäksi ja minä maksan viulut.
Mutta et sä ilman poliisia todista kuka olen.
Olen DHCP:n takana joten IP:n pitäisi muuttua aika-ajoin.
Toisekseen mulla on vuokrakoneita hesassa ja ulkomailla joihin saan VNC-yhteyden.
Samoin jos aikoisin peittää homman voisin kirjoitella vain julkisilta kirjaston koneilta.
L-m

#39 • • Edited L-m

domi, 5.5.2010 09:22:
Mark vois ottaa lääkkeet ja lopettaa altterilla keulimisen ajoissa.

Älä syytä mua keuilimisesta.
Itse olette keulineet olevanne töissä vaikka missä IT-alalla. Mitä nyt noita evvk:n juttuja voisi katsoa.
Ymmärtänet että mä oon tekninen asiantuntija, ja työllistetty erääseen Oyj:n ja Tj:n alaisen alainen.
Ei muuta kuin onnea teille omalla urallanne.. sama se mitä kukin tekee.
Amnesia

#40 • • Amnesia

Logan Miller
Ymmärtänet että mä oon tekninen asiantuntija, ja työllistetty erääseen Oyj:n ja Tj:n alaisen alainen.
Ei muuta kuin onnea teille omalla urallanne.. sama se mitä kukin tekee.

Uu yeah, onkin todella oleellista mihin kohtaa on tyrkätty organisaatiokaavioon, TJ:n "alaisen alaisena" on normaalisti mm. sihteerit *känni*
Mutta hauska ketju, ei siinä mitään, jatkakaa...