The House Special -Season opening and first anniversary party- with dj Proteus and WCDJ.ORG 11.9.201

77 posts, 4 pages, 39,201 views

MRC

Posts: 1,346

#21 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Food *sydän*

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Proteus

Posts: 968

#23 • • Proteus
Kai food menuulta löytyy myös rukolaa tai parsaa koska muuten ei "talon" soitto suju ha ha?*pihkassa*

Aikoinaan edesmenneellä 404 Klubilla tuli soitettua eka ja ennen 11.09 ainoa virallinen house keikka ja keikka oli kulkenut mainiosti lukuunottamatta, että olin soittanut väärältä puolelta levaripöytää vinyyleitä ilman slipmatteja, oksentanu dekkien päälle ja kannettu käsistä ja jaloista "sairastuvalle" ja sitä kautta kadulle, illan virallinen valmentajanikin L kirjaimella alkava herrasmies oli sammunu vessanpönttöön ha ha ha ha!!!*nauru*

Nyt kokeillaan josko paremmin toisella kerralla....*pihkassa*
ezzy

Posts: 8,060

#24 • • ezzy Droid-pappa

Replying to The House Special -Season opening and first anniversary party- with dj Proteus and WCDJ.ORG 11.9.201:

Proteus, 17.8.2010 10:27:

Aikoinaan edesmenneellä 404 Klubilla tuli soitettua eka ja ennen 11.09 ainoa virallinen house keikka ja keikka oli kulkenut mainiosti lukuunottamatta, että olin soittanut väärältä puolelta levaripöytää vinyyleitä ilman slipmatteja, oksentanu dekkien päälle ja kannettu käsistä ja jaloista "sairastuvalle" ja sitä kautta kadulle, illan virallinen valmentajanikin L kirjaimella alkava herrasmies oli sammunu vessanpönttöön ha ha ha ha!!!*nauru*

Nyt kokeillaan josko paremmin toisella kerralla....*pihkassa*



Onneks mulla on videokamera mukana, jos tää toistuu *lmao*
lohikarme

Posts: 1,730

#25 • • lohikarme RitariVittupää
Täällä olen ja kamera kaulassa ;D

--
Qualis artifex pereo

Riku

Posts: 3,187

#26 • • Riku The Little Prince
House Specialeista on kyl tullu lähes tallibaarimaisen lämmin ja mukava "olohuone" missä viettää aikaa, ja Harrin spessu trancesettejä arvostaneena pitänee raahautua paikalle kuuntelemaan mitä mies saa housesta sekoiteltua kasaan. Vaikka ei tekisi mieli moista sanaa ääneen sanoakaan, niin varsin mielenkiintoinen "syksyn" aloitus :)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Prime Number

Posts: 2,705

#28 • • Prime Number UG-///

Replying to The House Special -Season opening and first anniversary party- with dj Proteus and WCDJ.ORG 11.9.201:

Proteus, 17.8.2010 10:27:
Kai food menuulta löytyy myös rukolaa tai parsaa koska muuten ei "talon" soitto suju ha ha?*pihkassa*



Jos totta puhutaan niin mullakaan ei ole hajua mitä siellä tarjotaan. Talo vaihtaa menunsa juuri sopivasti ennen tapahtumaa ja omistaja ei ole suostunut kertomaan, mitä kaikkea hyvää, uudelta ruokalistalta löytyy. Pari vanhaa klassikkoa säilyttää paikkansa listassa ja muiden tilalle tulee ruokia syyriasta, egyptistä, libanonista ja parista muusta sen alueen maasta.
Uusittujen herkkujen rinnalla nykyinen talon herkku, kleftiko, ei kuulemma ole mitään.





Aikoinaan edesmenneellä 404 Klubilla tuli soitettua eka ja ennen 11.09 ainoa virallinen house keikka ja keikka oli kulkenut mainiosti lukuunottamatta, että olin soittanut väärältä puolelta levaripöytää vinyyleitä ilman slipmatteja, oksentanu dekkien päälle ja kannettu käsistä ja jaloista "sairastuvalle" ja sitä kautta kadulle, illan virallinen valmentajanikin L kirjaimella alkava herrasmies oli sammunu vessanpönttöön ha ha ha ha!!!*nauru*

Nyt kokeillaan josko paremmin toisella kerralla....*pihkassa*





Mietinkin jo että minkä asteista lavashowta on odotettavissa.*lmao*

--
Repikää siitä

Ironraver1

Posts: 1,158

#29 • • Ironraver1 Housemotion
Vessanpönttö varattu *piis* ! *nauru*
Nitta

Posts: 5,021

#31 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Replying to The House Special -Season opening and first anniversary party- with dj Proteus and WCDJ.ORG 11.9.201:

Aidan, 17.8.2010 10:12:
---
WCDJ.ORG, 10.8.2010 13:58:
After all the 'FAIL' attempts to make a comeback...

We are finally back...

All 2010 style...

Fresh and renewed...

The best of the worst...

The one and only...

WCDJ.ORG

Meet us at the toilet parade!

PS. Don't forget your kalëidoscope!

---


Im so there! Tätä en voi vaan missaa! o/


Täysin samaa mieltä. Plus että samoissa hippaloissa on soittamassa mun eka dj-idoli, elektropelipimputusenkeli sekä mun luottokampaajadj *plur*
Mori

Posts: 493

#32 • • Mori purrnau
Mä oon niin täällä _o/ o/ o_

--
Jos et heti onnistu, on aika ottaa toiset nokoset
- Kissan motto

itis

Posts: 2,518

#33 • • Edited itis Morning Star

Replying to The House Special -Season opening and first anniversary party- with dj Proteus and WCDJ.ORG 11.9.201:

Proteus, 17.8.2010 10:27:
Kai food menuulta löytyy myös rukolaa tai parsaa koska muuten ei "talon" soitto suju ha ha?*pihkassa*

Aikoinaan edesmenneellä 404 Klubilla tuli soitettua eka ja ennen 11.09 ainoa virallinen house keikka ja keikka oli kulkenut mainiosti lukuunottamatta, että olin soittanut väärältä puolelta levaripöytää vinyyleitä ilman slipmatteja, oksentanu dekkien päälle ja kannettu käsistä ja jaloista "sairastuvalle" ja sitä kautta kadulle, illan virallinen valmentajanikin L kirjaimella alkava herrasmies oli sammunu vessanpönttöön ha ha ha ha!!!*nauru*

Nyt kokeillaan josko paremmin toisella kerralla....*pihkassa*



Jostain syystä äärimmäisen leveä hymy leviäs naamalle kun joku, erityisesti mm. tämä joku" tilas parsaa keikalle *nauru*. Mut ymmärrän kyllä että legendaariseen uusintaan pitää valmistautua tuhdeilla eineksillä *hih*

Nii juu ja Riku on ettiny tallibaarista Tammaa ennenkin

Itsehän arvostan mestan ruokapuolta ylistykseen asti. Maha on tiellä tanssiessa, joten joutuu keskittyy jos meinaa tanssia susien kanssa siel vessan puolella..

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

onni3mk

Posts: 3,973

#34 • • onni3mk Onni on.
Jos sitä kaivautuis kotikolostaan ja herkuttelis Kreikan herkuilla just ennen kun lähtee oikeesti Kreikkaan :P

Ja pitäähän tuo WCDJ nähdä taas :D

--
Onni on.

SuzuS

Posts: 138

#35 • • SuzuS elohiiri....
voihan kökkömys.... kun mä hillun näinä aikoina omalla keikalla :(
tää olis ollu niin *sydän*
Progress

Posts: 955

#36 • • Progress
ehkä paikalle.

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

mariq

Posts: 2,154

#37 • • mariq
Hei näähän on jo ihan kohta *hihu*
Tuntu toi syyskuu niin kaukaiselta, kunnes tajusin että syyskuu alkaa jo alle viikon päästä.. *justjoo*
Eli vaan pari viikkoo näihin *iloinen*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

UnityF

Posts: 15,721

#38 • • Edited UnityF joo just se
Kerrankin päivämäärä natsaa mun elämänpyörteiden kanssa..! Tänne voisi tulla kiusimaan otuksia *sydän*

*tanssittel*
Avatar
#39 • • Muussika Guest
Oi oi! Pitäsköhän lähteä ystävän häistä sen verran aikasemmin, että ehtis näihin mukaan. NOMNOM! <3 Seuraavana päivänä vasta yövuoroon, joten munhan on suorastaan PAKKO sössiä vuorokausirytmiä yövoittoiseksi! ;)