Hype Club Reunion vol.2 12.6.2010 @ Helsinki

92 posts, 5 pages, 31,845 views

Kon-tiki

Posts: 1,936

#81 • • Kon-tiki The Unsinkable

Replying to Hype Club Reunion vol.2 12.6.2010 @ Helsinki:

thomas, 14.6.2010 00:16:
Orkidean eka biisi oli platinareunuksin koristeltua, 27 karaatin kullalla päällystetty 25karaatin klassikko joka tarjoiltiin 24karaatin kullasta valmistetulla vadilla.. piuh - harmi kun piti poistua, mitä lie oli loppuillasta tullut :/

---


http://www.djorkidea.com/2010/06/orkidea-hype-reunion-vol-2-12062010/



ai Sweet Harmony soitettiin. luulin että olin nähny unta *hymy* tais tulla sitä(kin) biisiä hehkutettua 20-v. sukulaiselle "tää biisi on abt ajalta kun sä synnyit, mä olin nuori tyttö ja diggasin tätä kypällä".

myös pikkuherra oli kovasti tyytyväinen bileisiin ja setteihin. we're bringing up the new generation.
Mark

Posts: 7,311

#82 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Jumalauta mitkä tsembalot! *pökr*

Tuli kyllä hyvät fläsärit kun kapus portaat alas Hypeen, ja ilta oliki sit yhtä ilotulitusta. Paljon vanhoja frendejä, kaikilla meininki katossa ja aivan älytöntä musaa, huhhuh! *sydän* Parhaat bileet sitten vikojen Unityjen. KYLLÄ kiitos näitä lisää <3

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Viltsu

Posts: 2,010

#83 • • Viltsu noname
SMILES & SMILEYS
match made in heaven (tm)


Huhheij että tanssijalkaa vietiin,
fiilis ei jääny imo _vähääkään_ edellisistä!

Kuten Tapi mainitsi että eipä ihme että sitä aikoinaan bileisiin ihastu! <3

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

seilori

Posts: 482

#84 • • seilori

Replying to Hype Club Reunion vol.2 12.6.2010 @ Helsinki:

Kon-tiki, 14.6.2010 11:15:
ai Sweet Harmony soitettiin. luulin että olin nähny unta *hymy* tais tulla sitä(kin) biisiä hehkutettua 20-v. sukulaiselle "tää biisi on abt ajalta kun sä synnyit, mä olin nuori tyttö ja diggasin tätä kypällä".


Sweet Harmony oli mulle illan kovin biisi, vaikka soihan siellä monta muutakin jo alunperin hyvää tai nostalgista arvonnousua nauttivaa kipaletta.

Henk.koht. jäi vähän ristiriitainen kuva tapahtumasta. Olihan siellä tunnelmaa ja niitä vanhoja naamoja vaikka millä mitalla, mutta toisaalta turhan paljon pintaliitomeininkiä ja ryysistä omaan makuuni. Joku tuijottelija tanssilattialla onnistui pilaamaan oman hymyilevän fiilikseni bileiden alkupuolella, ja sain innostuttua uudestaan vasta aivan loppumetreillä.

Itse olisin toivonut myös vähän housempaa musiikkilinjaa. Jatkoilla sitten kinattiin että tuliko Age of Love jossain vaiheessa, miten mahtaa olla? Itse en muista sitä illan aikana kuulleeni.

Tässä vielä pieni kännykkäkameralla kuvattu videoklippi Café Del Marin nostatuksesta:
Andy Braun

Posts: 646

#85 • • Andy Braun housebase
kivat oli pileet, Kiitos! myös kavereille seurasta. :)
vanhus

Posts: 889

#86 • • vanhus
vallan mainiot bileet näitä lisää*tanssittel**joo*
vanhus

Posts: 889

#87 • • vanhus
onkos kellään kuvii jaossa tapahtumasta*tanssittel**jiihaa*
ville

Posts: 3,780

#88 • • ville olen oikeasti ujo
En kyl muista, milloin edellisen kerran olisi ollut näin paljon tuttuja samoissa bileissä. Montaa metriä ei päässyt kävelemään kun pääsi taas vaihtamaan kuulumisia :)

Itse bileet olivat, kuten edelliset, todella loistavat. Muutama pikkujuttu kuitenkin jäi snadisti häiritsemään ja kun ei kukaan muu niitä ilmeisesti huomannut niin tässä tulee:

- battery soundsystem muistutti klo 1.50 asti lähinnä teinicorollan takakireetä yläbassoa ja alin rekisteri loisti poissaolollaan kokonaan. klo 1.50 tapahtui jotain ja ääni parani, mutta ei se vieläkään kovin erikoinen ainakaan bassojen osalta ollut. Osan syystä varmaan voi vierittää vinlyyleille ;D

- orkidean seteistä todella harvoin voi sanoa, että ei natsaa, mut tällä kertaa mentiin ehkä asteen siihen sektoriin. Vaikea sanoa tarkkaan mikä oli ongelma mutta kaksi asiaa tuli mieleen: Jotenkin tuntui siltä, että klassikkosetissä muutenkin hankalasti löydettävä punainen lanka jäi kokonaan löytämättä ja ehkäpä valikoima piti sisällään liikaa "hypebiisejä" ja samaan aikaan "orkidabiisejä" tuossa aikarajassa.

- kameramies, joka välillä tuntui olevan lähinnä kiinnostunut: tissi, perse, tissi, perse, tissi, perse.... olihan sielllä ihan hyviä vartaloita ja niitä on varmasti kiva välillä poimia koko kansan nähtäväksi, mutta pelkkien rintojen kuvaaminen lähes minuuttitolkulla putkeen oli imo asteen noloa sekä kuvaajalle että kuvattavalla

Kaikki muu olikin sitten vimpan päälle toimivaa :)

Ja tosiaan tämä voisi olla vuosittainen tapahtuma
thomas

Posts: 5,618

#89 • • thomas

Replying to Hype Club Reunion vol.2 12.6.2010 @ Helsinki:

ville, 15.6.2010 22:39:

- battery soundsystem muistutti klo 1.50 asti lähinnä teinicorollan takakireetä yläbassoa ja alin rekisteri loisti poissaolollaan kokonaan. klo 1.50 tapahtui jotain ja ääni parani, mutta ei se vieläkään kovin erikoinen ainakaan bassojen osalta ollut. Osan syystä varmaan voi vierittää vinlyyleille ;D



jos pa on äänimiehen toimesta säädetty cd:lle niin ei vinyylit oikein voi soida hyvin :P (näin uskon että oli käynyt ..)

kerrankin pystyi olla melkein loppuun asti ilman tulppia korvissa. arvostan. biisejä tuli bongattua ihan hiton monta, ja täytyy sanoa etten ole nähnyt noin monta iloista ilmettä bileissä miesmuistiin. itsekin piti hieman jorailla ja hymyillä. kiitos järjestäjille - jos seuraavana vuonna järjestetään vastaavat niin olen varmasti paikalla
jay mellin

Posts: 68

#90 • • jay mellin
SuperHYPEr KIITOKSET kaikille vanhoille ja uusille Hype Clubissa kävijöille viime lauantaista.
Te teitte sen taas - kaupungin parhaat bileet ja piste.

Palaute on ollut meikäläiselle fantastista luettavaa täälläkin forumilla joten kiitos kaikille kommentoijille. Hauskoja kommentteja ja paljon - saatan ottaa joihinkin yksittäisiin kantaa myöhemmin erikseen. On siinä jotain perää että yhdeksänkymmentäluvulla tehtiin todellisia klassikkoja niin biisirintamalla kuin klubirintamallakin. Klubikulttuurin kehittymisen aikaa elettiin ja hommassa oli vaihtoehtokulttuurin leimaa enemmän kuin nykyään, jolloin koko skene on jo stabiloitunut osaksi valtavirtaa. Toki uugee musaa/paikkojakin löytyy ja mielenkiinnolla odotan mikä ilmiö lähtee nousukierteeseen seuraavaksi - niistä se lähtee kun kaikki natsaa taas kohdilleen.

Oli fantastista soittaa Joken ja Orkidean kanssa pitkästä aikaa ja se näky lavalta kohti tanssilattiaa ei näiltä verkkokalvoilta hälvene ikinä - mikä meininki - huh huh.
Kyllä vanhat jaksaa prkle ku saavat vähä dieseliä koneeseen :)

Ei liikaa makeaa mahantäydeltä eli pidetään nyt taukoa ja viedään kulttuuria tässä päivässä pää pystyssä eteenpäin. Mutta kyllä viesti tuli selväksi eli koitetamme ensivuonna palata astialle uudestaan.

Omalta osaltani ainoa harmi oli että en ehtinyt jutella kuin murto-osan tuttujen kanssa ja nekin hetket vain lyhyesti. Kuvia ja videon pätkää on uunissa paistumassa mikä kiinnostanee monia.

Hauskaa oli ja se on pääasia - kiitos ja kumarrus - Music Sounds Better With You:)

Mad Jay Mellin
milla lehto

Posts: 583

#91 • • milla lehto
Aivan mahtavat bileet <3 huh huh mikä fiilis tanssilattialla! Kiitos Juha, Orkidea, Jokke & co!
SESSIONS2

Posts: 532

#92 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
SESSIONS2

Hype the funk!

There is not much to say - Hype had their reunion number 2 and people were crazy about the whole thing! Clubbers were older than usual; people who visited Hype "back in the days" I presume.. one of the best nights this year :)

These photos are different to what I usually do - there is an simple explanation: I was testing a new lense (135mm f2L) because I hadn't had the chance to check it out thoroughly in party surroundings. It is a bit too tele for my 1.3x crop, but it's phenomenal to pick up individuals from the crowd. In bigger venues this tele objective might just rock like hell :) Well, here are the photos, enjoy!

- Karo

CA2_9041-Edit.jpg