Hexe - Deep Side 1 (Deep / House / Techno)

20 posts, 1 page, 6,892 views

#1 • • Edited Hexe Guest
deep, house, tekno

100% vinyl

tracklist:
Nudisco - Aji Cito (Lars Wickinger Remix) [Force Sense]
Prime Time - Jeudi Noir [Sharivari Records]
Cozzy D - Pass The Percy [1 Trax Recordings]
Kruse & Nûrnberg - Grab Someone You Like [Jetaime Records]
Dirt Crew - Deep Cover [Moodmusic]
Lewie Day - 500 Shades [Murmur-?]
Kruse & Nuernberg - Drenched [Kolour Recordings]
Bearweasel - 4 Weeks In Poverty [8Bit]
Robert Dietz - Backseat [Cécille Numbers]
M.in & Bastian Schuster - Buffalo Bunch [Robsoul Recordings]
DOP - Allo Boom Boom [Circus Company]
Sasha Carassi & Francesco Grant - Noir (Gummisch & Francisco Allendes rmx) [Globox]
(Loop no.19 from Endless House Tools 6/9 [The Rising Hope Recordings])
Nagano Kitchen - The Jump Off [Apotek]

lisätiedot - kuuntele
samlainio

#2 • • samlainio
Siitä onkin aikaa kun viimeks on kuultu Rauman ihmepojalta miksausta! Mä veikkaan, ett luvassa ei oo sellasta teknoa, mitä joskus sillon back in the days ois kuullu :)
samlainio

#3 • • samlainio
Oli muuten aikast pirun hyvä!
Timce

#4 • • Timce
Houset oli hemmetin hyviä.
Kruse & Nûrnberg - Grab Someone You Like gruuvas kuin dromedaari lettosuolla. Mulle on aina noi vokaalihookit ja fätit beislainit yhdisttyinä olleet se juttu joka kolisee ja tommonen kiva organi-liidi vielä päälle..Oikein ysärii settii.
Samoin kolahti herran Nurnbergin setin toinen raita, elikkäs toi Drenched. Vissiin aika kovis tuottaja toi jätkä.

Paljon oli kyllä myös raitoja, joiden aikana mä voisin lähteä juomaan kaljaa, mutta kuten Hexe tietää, niin mun jutut pyörii kyllä muutenkin vähän toisenlaisissa sub-genreissä. :)

Miksaaminen on aina toiminut, eikä nytkään oikeastaan mikää häiritise, niin että siitä osaisin huomauttaa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

samlainio

#5 • • samlainio

Replying to Hexe - Deep Side 1 (Deep / House / Techno):

Paljon oli kyllä myös raitoja, joiden aikana mä voisin lähteä juomaan kaljaa, mutta kuten Hexe tietää, niin mun jutut pyörii kyllä muutenkin vähän toisenlaisissa sub-genreissä. :)

Kyl säkin Timce viel joskus kasvat isoks ;)
Timce

#6 • • Timce

samlainio

"Joskus" on niin kovin venynä käsite. Ehkä ens vuosikymmenellä, jos kerkeen, tosin siinä vaiheessa kun meiksi diippailee, jäbät kuuntelee jo jazzia ja mun pitää taas kasvaa isoks. :P

--

-Jake the Muss

samlainio

#7 • • samlainio

Timce, 14.4.2010 19:29:
---
samlainio

---

"Joskus" on niin kovin venynä käsite. Ehkä ens vuosikymmenellä, jos kerkeen, tosin siinä vaiheessa kun meiksi diippailee, jäbät kuuntelee jo jazzia ja mun pitää taas kasvaa isoks. :P

Sit sun pitää tulla jo vanhaks :D
#8 • • Hexe Guest

samlainio, 13.4.2010 18:53:
Oli muuten aikast pirun hyvä!

Hyvä jos maistu :)

Timce, 14.4.2010 18:19:
Houset oli hemmetin hyviä.
Kruse & Nûrnberg - Grab Someone You Like gruuvas kuin dromedaari lettosuolla. Mulle on aina noi vokaalihookit ja fätit beislainit yhdisttyinä olleet se juttu joka kolisee ja tommonen kiva organi-liidi vielä päälle..Oikein ysärii settii.
Samoin kolahti herran Nurnbergin setin toinen raita, elikkäs toi Drenched. Vissiin aika kovis tuottaja toi jätkä.

Joo Nils Nürnberg on täs viimeaikoina ollu yksiä mun lemppareita. Olivat muuten pojat Kruse ja Nürnberg Dubaihinkin tulossa keikalle mut en ehtiny ku piti vaihtaa maisemaa, harmi.

samlainio, 15.4.2010 11:27:
---
Timce, 14.4.2010 19:29:
---

siinä vaiheessa kun meiksi diippailee, jäbät kuuntelee jo jazzia ja mun pitää taas kasvaa isoks. :P

---

Sit sun pitää tulla jo vanhaks :D

Haha! Just näi.
nenna

#9 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..tää oli ihan kiva kyllä! ..tänään aamulla koko Tkun Bilebussi chillaili tämän tahdissa kotimatkalla Labyrinthistä..toimii *hihu*

..ja jää kyllä autosoittoon..good job! *aplodit*
Amuck

#10 • • Amuck dub-i-dub
Hyvä Hexe! En meinannut uskoa mitä tuleman pitää vaikka tuossa se selvästi luki, mutta sen osasin arvata että maistuu.

En voi mennä nukkumaan ennen ku tää loppuu.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

diskoeno

#11 • • Edited diskoeno
Hirviän gruuvia jolokotusta ja vielä vinnyyliltä, täytyy arvostaa.
#12 • • Edited Hexe Guest
Katos, tänne olikin parit kommentit tullu...

Kiitti palautteest,
kiva kuul et kelpas!
thomas

#14 • • thomas
oiskohan tää aamumusaa. täytyypä kokeilla
akiapina

#15 • • akiapina apinaki
Allora, finalmente avevo tempo ad ascoltarlo propriamente perché il mio conquilino è andato via per questa fine alla settimana ed ho prestato i suoi altoparlanti :) Direi che questo dj-set è uno dei piú belli che ho sentito quest'anno, complimenti! Con proprio soundsystem questa tipo di musica è veramente fatto a ballare, mamma mia che groove! Spero che ritornerai in Finlandia tra poco tempo a continuare la tua carriera :) Hai capito tutto? ;)
Timce

#16 • • Timce

Joten lopuksi ehdin kuunnella kunnolla, koska minun conquilino jää loppuun tällä viikolla ja olen lainannut hänen kaiuttimet:) Sanoisin, että tämä dj-sarja on yksi kauneimmista mitä olen kuullut tänä vuonna, onnittelut! Sen äänijärjestelmä tällainen musiikki on todella tehty tanssia, äitini että groove! Toivon, että palaat Suomessa pian aika jatkaa urasi:) Ymmärrätkö kaiken? ;)

--

-Jake the Muss

akiapina

#17 • • akiapina apinaki

Timce, 23.4.2010 16:08:
Joten lopuksi ehdin kuunnella kunnolla, koska minun conquilino jää loppuun tällä viikolla ja olen lainannut hänen kaiuttimet:) Sanoisin, että tämä dj-sarja on yksi kauneimmista mitä olen kuullut tänä vuonna, onnittelut! Sen äänijärjestelmä tällainen musiikki on todella tehty tanssia, äitini että groove! Toivon, että palaat Suomessa pian aika jatkaa urasi:) Ymmärrätkö kaiken? ;)

dj-sarja : D
#18 • • Hexe Guest

akiapina, 23.4.2010 16:01:
Allora, finalmente avevo tempo ad ascoltarlo propriamente perché il mio conquilino è andato via per questa fine alla settimana ed ho prestato i suoi altoparlanti :) Direi che questo dj-set è uno dei piú belli che ho sentito quest'anno, complimenti! Con proprio soundsystem questa tipo di musica è veramente fatto a ballare, mamma mia che groove! Spero che ritornerai in Finlandia tra poco tempo a continuare la tua carriera :) Hai capito tutto? ;)

Si ho capito quasi tutto :)
Grazie Aki per il commenti!

Timce, 23.4.2010 16:08:
äitini että groove!

Hahhahahaha! :D
OHM

#19 • • OHM VISIONS
Helvetin kovaa saundia!

Pysy tosi kiinnostavana alusta loppuu. Rakenteeltaan livemäinen, ei liian hiottu, mutta toimi. Tuli instantly mieleen Tape-klubin illat Berliinissä.

Laadukasta korvakarkkia! keep it up tio *piis*
#20 • • Hexe Guest
Kiitoksia!